quote:
HAHAHAHA!!!EINZE!! HHAquote:Op zondag 31 januari 2010 13:58 schreef Drassss het volgende:
"Dankjewel Urby voor deze lekkere fout!!!! " Hahahhahaha Rijnmond.
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:02 schreef o.us het volgende:
GEEEEN WOORDEN MAAAAAAAAAAAAAR DAAAAAAAAAAAAAAAADUUUUUUUUH
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:03 schreef Stofje het volgende:
"Al mijn gaatjes zijn klaar om gevuld te worden" (Karin, 27).
Ik wil gewoon Feyenoord - Ajax kijken, SopCast.
JAAAAAAAAAAZEEEEEEEEEEEKERquote:Op zondag 31 januari 2010 14:03 schreef Paul het volgende:
o us we gaan winnen van de ..... jeweetwel
Soms gaan die meisjes chatten en zeggen ze ik kan er over een kwartier zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 14:04 schreef Stofje het volgende:
"Ik houd ervan een man lekker te zien spuiten" (Mirthe, 19).
niet op deze manier en dat weet je bestquote:Op zondag 31 januari 2010 14:02 schreef Paul het volgende:
BrandX dat hoort erbij, vrouwen die zich met voetbal bemoeien
Gewoon net als Mario Been geen hoge verwachtingen van Feyenoord hebben, als er iets moois gebeurt is het een verassing net als tegen PSV donderdag.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:04 schreef doubleyouteaare het volgende:
Feyenoord wordt nog kampioen zo.
daar schijnt hij voor betaald te wordenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:08 schreef o.us het volgende:
WAAROM STAAT STEKELENBURG STEEDS IN DE WEG?
Je bezorgt me een flinke erectie als je zulke voetbalcliché's uitbraaktquote:Op zondag 31 januari 2010 14:08 schreef BrandX het volgende:
ajax mist echt gewoon een paar goede spelers. Als er iets uitvalt van de basis hebben ze niet echt iets bijzonders om er voor in te vallen.
OEH! bijna makaay
Ik had een kaartje en zou met vrienden gaan maar vanwege medische omstandigheden zoek ik mijn heil hier op.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alle hooligans zitten tegenwoordig niet meer in het stadion maar posten hier?
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:08 schreef Yesse het volgende:
"Wat heeft die trouwens een dikke kont zeg, die Anita"Je hoeft geen vrouw te zijn om rare dingen te zeggen (Radio Rijnmond)
Dat is een keeperquote:Op zondag 31 januari 2010 14:08 schreef o.us het volgende:
WAAROM STAAT STEKELENBURG STEEDS IN DE WEG?
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bezorgt me een flinke erectie als je zulke voetbalcliché's uitbraakt.
Gezellig.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had een kaartje en zou met vrienden gaan maar vanwege medische omstandigheden zoek ik mijn heil hier op.
Op de bunnikside mag ik het ook roepenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet op deze manier en dat weet je best
dat is gelukkig geen FOK!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Op de bunnikside mag ik het ook roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |