Lol dan weet je het voor de volgende keerquote:Op zondag 31 januari 2010 21:42 schreef Tammymara het volgende:
Ja daar is het nu geloof ik te laat voor Daph![]()
![]()
Dat lees ik ook nu net pas
Ik vind de middelste in de toprij erg mooi. Is dat QT CG?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Revvvolution Color Club
QT CG
Absolute Nubar
Treasure Nubar
Adina Zoya
Harlow Zoya
en een portje Nubar Diamont top coat
Jup.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind de middelste in de toprij erg mooi. Is dat QT CG?
Pfoe lastig...wat ga je aandoen? Mijn eerste ingeving was duochrome (maar dat is omdat ik die zelf niet heb maar wel heel erg mooi vindquote:Op zondag 31 januari 2010 22:13 schreef Daph_ het volgende:
Een normaal mens zou zich afvragen "Wat moet ik aan?!" maar ik ben net uitgenodigd voor de verjaardag van een vriendin die ik al twee jaar niet gezien heb (DINSDAG!!) en nu vraag ik me af "Wat voor nagellak moet ik op?" Glitter? Duochrome? Konad? Het is in een kroeg
Ja gewoon een spijkerbroek met een shirt of een vestje.. Ik heb geen idee waar het is namelijk, ben er nog nooit geweest. Mja het is een kroeg dus dan zal het wel niet zo goed verlicht zijn dus dan krijgt duochrome ook niet de liefde/aandacht die ze verdient denk ikquote:Op zondag 31 januari 2010 22:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pfoe lastig...wat ga je aandoen? Mijn eerste ingeving was duochrome (maar dat is omdat ik die zelf niet heb maar wel heel erg mooi vind)
knufffquote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn on-coming operatie enger eerlijk gezegd. 11 feb moet ik voor het pre-operatief gesprek en daarna zal het niet lang duren denk ik en dan gaat de baarmoeder eruit. Aan de ene kant ben ik heel blij dat ik binnenkort van alle ellende af zal zijn, maar de operatie is geen kleintje
Wel weer mooi veel tijd om te swatchen, ik zat zelfs te denken om mijn bak lakjes mee te nemen, ik word 5 dagen opgenomen. Is dat raar?![]()
![]()
waar ken ik die krijgen?quote:
een hysterische glitterquote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja gewoon een spijkerbroek met een shirt of een vestje.. Ik heb geen idee waar het is namelijk, ben er nog nooit geweest. Mja het is een kroeg dus dan zal het wel niet zo goed verlicht zijn dus dan krijgt duochrome ook niet de liefde/aandacht die ze verdient denk ik
Binnenkort bij Transdesign! Of als je niet langer kunt wachten bij Head2toebeauty.comquote:Op zondag 31 januari 2010 22:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
waar ken ik die krijgen?
edit:
ik dacht, ff ebay checken voor chanel jade...
staan er al prijzen van 130 dollar![]()
Lolquote:
Heb je een swatch van de LA girl?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol![]()
LA girl Overdose is behoorlijk hysterisch![]()
OPI MaaH, AA, Zoya Ultraglitters, CC Tru Passion..
U roept hysterische glitter, wij draaien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |