Het is wel het juiste internetplaatje volgens mij, die komen nooit overeen met foto's en hoe ze irl zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 20:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
De kleur op dat flesje klopt echt niet? Misschien wel de juiste kleur hoor, maar zeker niet de juiste foto....
Ga je er nog een kopen?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:04 schreef Daph_ het volgende:
KAK!! Ik zie nu Merry Midnight staan als lak bij een verkoper waar ik pas wat besteld heb
Ik vind haar erg mooi op foto's dus ik wil haar wel proberen.. Mocht ze niet bevallen dan gaat ze op de swaplist..quote:Op zondag 31 januari 2010 21:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vond Merry Midnight een beetje tegenvallen, zou het geen must-have noemen... maar da's voor iedereen persoonlijk natuurlijk
Zo te zien niet....quote:Op zondag 31 januari 2010 21:05 schreef Sjeen het volgende:
Heeft TD OPI - Maine-iac Mauve?
[ afbeelding ]
Jammer, leek me ook wel een PeRi-kleurtjequote:Op zondag 31 januari 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zo te zien niet....
Ebay wel
http://cgi.ebay.com/OPI-N(...)?hash=item3ca67dfb9c
Als ie door de brievenbus zou passen zou je hem mogen lenen, maar durf dat niet aan met die dikke OPI-flessen.... Ze passen niet door de officiele TNT-brievenbuspost-mal die ik heb liggen....quote:Op zondag 31 januari 2010 21:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind haar erg mooi op foto's dus ik wil haar wel proberen.. Mocht ze niet bevallen dan gaat ze op de swaplist..
Ik heb diverse opi's per post gekregen met brievenbuspost, zou moeten kunnen. Ik heb de verkoper een mailtje gestuurd om te vragen of ze er nog bij magquote:Op zondag 31 januari 2010 21:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als ie door de brievenbus zou passen zou je hem mogen lenen, maar durf dat niet aan met die dikke OPI-flessen.... Ze passen niet door de officiele TNT-brievenbuspost-mal die ik heb liggen....
Nee, welquote:Op zondag 31 januari 2010 21:05 schreef Sjeen het volgende:http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden
Heeft TD OPI - Maine-iac Mauve?
[ afbeelding ]
Klopt! Ik heb Silenct Mauvie wel op de lijst staanquote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jammer, leek me ook wel een PeRi-kleurtje
Goed bedacht dusquote:Op zondag 31 januari 2010 21:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb Silenct Mauvie wel op de lijst staan.
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef Sjeen het volgende:
En dees PeRi?
OPI - Purple With A Purpose
[ afbeelding ]
*lampje brandt*quote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lakjes kopen![]()
Niet meer online shoppen uit zelfmedelijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |