Ja dat denk ik bij mij ook jaquote:Op zondag 31 januari 2010 20:41 schreef Daph_ het volgende:
Hmm als ze aan de kleur van je nagels dingen gaan afleiden dan gaan ze bij mij nog denken dat ik last heb van mijn levermijn nagels zijn ontzettend geel
gelukkig wordt het al beter, maar volgens mij kunnen ze aan de natuurlijke kleur niet zo veel afleiden.
Whehe.. Gelukkig krijg ik nu wel het roze terug, maar het gele moet nog uitgroeien.. Ziet er zo vies uitquote:Op zondag 31 januari 2010 20:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik bij mij ook jaMaar toen ik november 2008 geopereerd werd droeg ik nauwelijks nagellak, dus dat was niet zo'n probleem....
Die vind ik niet zo, maar toen ik er op googlede, ben ik wel Movin' Out tegengekomenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:41 schreef Daph_ het volgende:
@ Peri: SCOOOOOOOREEEEE! lol! Ooooh mediteranean moonlight vind ik ook mooi, die is een beetje coral/roze/peachy..
Peacock Feathers heb ikquote:Op zondag 31 januari 2010 20:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Iemand ervaring met lakken van Nubar?
Absolute
Peacock Feathers
Treasure
Hoeveel heb je er nu?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo, maar toen ik er op googlede, ben ik wel Movin' Out tegengekomen.
Ik kan er nog 2 bij, maar ik twijfel of ik het OPI Orna-Ment for You Duo #3 Holiday Wishes neem. Ik wil namelijk Shim-mery Chic maar die is los niet meer op TD te verkijgen.quote:
OPI DS Illuminatequote:
Mirjam heeft Shim-merry Chic, maar wil 'm kwijtquote:Op zondag 31 januari 2010 20:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan er nog 2 bij, maar ik twijfel of ik het OPI Orna-Ment for You Duo #3 Holiday Wishes neem. Ik wil namelijk Shim-mery Chic maar die is los niet meer op TD te verkijgen.
OPI Orna-Ment for You Duo #3 Holiday Wishes
Two mini Nail Lacquers from Holiday Wishes
1 - Ginger Bells 0.5oz. (15ml)
1 - Shim-merry Chic 0.5oz. (15ml)
1 - FREE Gold Bracelet!
Illuminate is er niet en HG heb ik alquote:Op zondag 31 januari 2010 20:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
OPI DS Illuminate
[ afbeelding ]
en
OPI Holiday Glow
[ afbeelding ]
Die is wel erg mooi!quote:
Iemand hier verkocht laatst haar shim-mery chic..quote:Op zondag 31 januari 2010 20:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan er nog 2 bij, maar ik twijfel of ik het OPI Orna-Ment for You Duo #3 Holiday Wishes neem. Ik wil namelijk Shim-mery Chic maar die is los niet meer op TD te verkijgen.
OPI Orna-Ment for You Duo #3 Holiday Wishes
Two mini Nail Lacquers from Holiday Wishes
1 - Ginger Bells 0.5oz. (15ml)
1 - Shim-merry Chic 0.5oz. (15ml)
1 - FREE Gold Bracelet!
Jammer, die DS Illuminate heb ik gekregen en is zooo mooiquote:Op zondag 31 januari 2010 20:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Illuminate is er niet en HG heb ik al.
Ahhh oh nee ik ben in de war danquote:Op zondag 31 januari 2010 20:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mirjam wil Shim-merry Chic, maar wil 'm kwijt
Als je Merry Midnight nog ergens kan vinden, mag je wel een gil geven want ik geloof dat die overal uitverkocht isquote:Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ahhh oh nee ik ben in de war danDat had ik wel gezien maar dat is ook niet mijn kleur.
. Ik bedoel Merry Midnight! *krast duo pack door
.
.
Ik heb nog niet op ebay gekeken, maar TD is ie er niet nee. Maar ik heb geen ebay accountquote:Op zondag 31 januari 2010 20:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je Merry Midnight nog ergens kan vinden, mag je wel een gil geven want ik geloof dat die overal uitverkocht is!
De duochromes van Nubar vind ik echt fantastisch mooi en ze blijven erg goed zitten. Peacock feathers is vri donker en ik hou niet van te donkere lakken omdat het dan zo opvalt als ze chippen en niet perfect zitten, Maar peacock Feathers bleef bijna 3 dagen mooi en da's voor mij echt een mega-record!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Iemand ervaring met lakken van Nubar?
Absolute
Peacock Feathers
Treasure
He bahquote:Op zondag 31 januari 2010 @ 20:57 schreef Daph_ het volgende:
OPI and Apple Pie wordt op MUA aangeduid als de "Puke and diarrea polish"![]()
Te oranje, staat me nietquote:Op zondag 31 januari 2010 20:56 schreef Sjeen het volgende:
Maar goed, dan dat we even overleggen
Dit lijkt me ook wel iets voor jou, OPi & Apple Pie
[ afbeelding ]
De kleur op dat flesje klopt echt niet? Misschien wel de juiste kleur hoor, maar zeker niet de juiste foto....quote:Op zondag 31 januari 2010 20:58 schreef PeRi het volgende:
DAPH!!!
http://cgi.ebay.com/OPI-0(...)L1001212310009r21846
Nouhou... ik vinnem leukquote:Op zondag 31 januari 2010 20:57 schreef Daph_ het volgende:
OPI and Apple Pie wordt op MUA aangeduid als de "Puke and diarrea polish"![]()
Je bent de eerste!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |