quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Het zou voor Roxanne wel tof zijn als iemand haar zou adopteren die ook een beetje in de burt woont of regelmatig in de gelegenheid is om er naartoe te gaan. Zij heeft echt niet zo lang meer, en ze vragen specifiek om iemand die er ook speciaal voor haar is en haar individuele aandacht kan geven.
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben nu 160,50!
Dus... even rekenen... Ozzy en Bella samen kosten 17,-- aan adoptiegeld per maand en dan kunnen we nu al 9,5 maand adopteren!
Ik ga weer even kijken...quote:
Niet dat ik het niet wil, maar dan word het denk ik wel érg onoverzichtelijk en veul acties door elkaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
maar lijkt mij handiger voor Roxanne apart nog bij te storten misschien???
op zich waar, maar straks krijg je gezeur van mensen die het er niet mee eens zijn als "we er een hond bijnemen"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet wil, maar dan word het denk ik wel érg onoverzichtelijk en veul acties door elkaar
Als jij 30 stort en ik ook....dan heeft Roxanne voor het komende half jaar iig 2 vriendjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb voor een jaar gestort. Als we Roxanne erbij adopteren stort ik gewoon wat bij. Hoe het geld verder verdeeld wordt vind ik niet zo belangrijk. Ze profiteren toch allemaal.![]()
Wanneer gaan we weer!?
dat zou toch onzin zijn? we vragen toch niet of ze meer moeten betalen? en het geld gaat toch in de grote pot daarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich waar, maar straks krijg je gezeur van mensen die het er niet mee eens zijn als "we er een hond bijnemen"
True, ik wil ook best nog wat lappen, ook al ben ik totaal geen hondenmens. maar laten we dat dan buiten deze actie om doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich waar, maar straks krijg je gezeur van mensen die het er niet mee eens zijn als "we er een hond bijnemen"
Ik zei toch al dat je gelijk had, of wil je het gewoon nog een keer horen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, ik wil ook best nog wat lappen, ook al ben ik totaal geen hondenmens. maar laten we dat dan buiten deze actie om doen.
Remember wat er eventueel ook nog meer voor DTH komt waar het de 23e over ging, en wellicht gewoon weer de asielactie straks. Anders word het een beetje een overkill denk ik.
Just my 2 cents
ZEG HET, FEEKSquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je gelijk had, of wil je het gewoon nog een keer horen?
Je inbox is niet geactiveerdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef indaha het volgende:
kan iemand me een rekeningnummer sturen zodat ik een bijdrage kan storten voor Roxanne![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:
Die oogjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:46 schreef ElisaB het volgende:MAIL VAN ROCKY
God, wat is ie toch hartverscheurend schattig
[ afbeelding ]
Even een bericht over hoe het met Rocky gaat.
Na maanden in onze slaapkamer gewoond te hebben na de operatie, woont Rocky inmiddels weer tussen de andere dieren in het dierencafé.
De operatie is niet verlopen zoals we gehoopt hebben, Rocky heeft nog steeds pijn en loopt nauwelijks op vier poten. Hij krijgt hiervoor pijnstillers die zijn leven draaglijk maken. Toch is hij zelfs vrolijk en slaapt veel minder als voorheen. Op zijn manier wil hij enkele keren in de week wel een dolletje maken met de andere honden maar dit gaat voor geen meter omdat hij zo moeilijk kan lopen. Geeft niets, de andere honden zijn heel lief voor hem en vinden hem leuk.
Tegenwoordig laten we hem twee keer per dag los op de parkeerplaats waar hij zijn behoefte doet. Plassen doet hij het liefst vlak voor de deur, hij neemt dan niet de moeite iets verder te lopen. Dagelijks krijgt Rocky oogdruppels omdat hij geen traanvocht meer aanmaakt.
Hij is een echte patiënt bij Dierenthuis, maar een die erg geliefd is bij de verzorgers. Je kunt ook zo heerlijk met hem zoenen. In de ochtend krijgt hij een balletje vers vlees met medicamenten en Glucosemine.
S`avonds herhalen we dit. Daarnaast krijgt hij een leverdieet voor zijn lever die beschadigd is door jarenlange prednisonkuren tegen de jeuk. De jeuk is gelukkig weer onder controle. Daar heeft hij weinig last van omdat hij Atopica krijgt. Dit is een duur goedje dat we nu ook in vloeibare vorm hebben, geschonken door Shirley van Dierenkliniek Makatsi. Dit middel is tevens ook heel goed voor de poesjes die hier rondlopen. Ze noemen het vloeibare goud, dat zegt genoeg.
Makatsi is een bijzondere kliniek die elke twee maanden komt en zelfs meer dan dat. Ze hebben daar hele kundige en schattige assistentes rondlopen die veel meer doen dan dat er van ze wordt verwacht. We boffen erg met deze hulp.
Voorlopig strompelt Rocky nog voort. Maar zijn kwaliteit van leven is nog goed genoeg en hij houdt het goed vol. Je kunt zien dat hij nog altijd geniet van het leven bij Dierenthuis.
Je bedoelde dus niet dat ik mijn email adres zichtbaar moest maken in mijn profiel dus, maar hoe activeer ik mijn inbox (waar is mijn inbox?)quote:
Even ergens aanvinken dat je PM's wil ontvangenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bedoelde dus niet dat ik mijn email adres zichtbaar moest maken in mijn profiel dus, maar hoe activeer ik mijn inbox (waar is mijn inbox?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |