Dacht ik al. Helaas is mijn wocky stream offline. Iemand nog andere goed stream, buiten Justin?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Het is net begonnen.
Om 9 uur Barney.
bet365, gratis accountje nodig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dacht ik al. Helaas is mijn wocky stream offline. Iemand nog andere goed stream, buiten Justin?
En sbs ook nog, die zende sammevatingen van het PDC WK uit om 12 uur s' nachts.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:28 schreef luckass het volgende:
[..]
bet365, gratis accountje nodig.
En sinds sport1 het darten uitzendt leeft het niet echt meer in Nederland, helaas.
Primetime hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Chatman. het volgende:
[..]
En sbs ook nog, die zende sammevatingen van het PDC WK uit om 12 uur s' nachts.
Jaquote:
SBS ging liever HvN uitzenden dan een wereldpartij tussen Van Gerwen en Tony O' Shea.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Chatman. het volgende:
[..]
En sbs ook nog, die zende sammevatingen van het PDC WK uit om 12 uur s' nachts.
Ja, want toen had je nog een strijd. RTL de PDC. SBS6 de BDO. BDO stelt niks meer voor. Echt een amateur bond. Alleen de BDO website zelf al.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef Chatman. het volgende:
[..]
JaMaar ja, sbs heeft nog een aantal jaar die rechten. Hopen als het contract afloopt dat een andere zender het opkoopt. Rtl bijv. , die zende vroeger ook veel darts uit.
Ja, ze hebben nu nog maar 2 grote tv toernooien over waar 10 a 11 maanden tussen zit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, want toen had je nog een strijd. RTL de PDC. SBS6 de BDO. BDO stelt niks meer voor. Echt een amateur bond. Alleen de BDO website zelf al.
http://www.bdodarts.com/quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:36 schreef Chatman. het volgende:
[..]
Ja, ze hebben nu nog maar 2 grote tv toernooien over waar 10 a 11 maanden tussen zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |