Een geniale film?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geniale film, zeer terecht cijfer.
Lange film die zijn snelheid erin houdt en daarom nooit verveeld, leuk verhaal, zeer goede characters. Mooie setting, mooi camerawerk, goed geacteerd. Klaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een geniale film?![]()
Gijs, dit cijfer geef ik aan Transformers omwege de beelden, of The green mile (nog wel hoger) maar voor dit gedoen??
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lange film die zijn snelheid erin houdt en daarom nooit verveeld, leuk verhaal, zeer goede characters. Mooie setting, mooi camerawerk, goed geacteerd. Klaar.
Prachtige film, mensen die dat uitzetten zijn dwazen. Een soort documentaire om de aliens die geland zijn in Zuid-Afrika, en een apart gebied krijgen om te leven, zo goed en zo mooiquote:Op maandag 1 februari 2010 15:49 schreef Bastard het volgende:
En district 9 .. is het wa? Ken mensen die m uitzetten..
Vond ik cool! Je moet het wel trekken, maar erg goed in die setting. Heel apart om zo een sci-fi te kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:49 schreef Bastard het volgende:
Was mijn film van 2009 Gijsquote:Op maandag 1 februari 2010 15:49 schreef Bastard het volgende:
Die Aliens zijn zo mooi gemaakt, met zo'n minimaal budget... het kan allemaal hoor. District 9, Paranormal Activity, je hebt niet veel geld nodig voor een sterke filmquote:Op maandag 1 februari 2010 15:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond ik cool! Je moet het wel trekken, maar erg goed in die setting. Heel apart om zo een sci-fi te kijken
Ik heb het boek gelezen.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gezien,... geweldige film!! Aanrader!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Absoluut waar,... !quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die Aliens zijn zo mooi gemaakt, met zo'n minimaal budget... het kan allemaal hoor. District 9, Paranormal Activity, je hebt niet veel geld nodig voor een sterke film
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het boek gelezen.![]()
![]()
![]()
![]()
Denk niet dat ik de film ga trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het boek gelezen.![]()
![]()
![]()
![]()
Denk niet dat ik de film ga trekken.Na de spoiler te hebben gezien zet ik de film maar eens in de download!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:59 schreef Chocobo het volgende:Is het einde nog steeds hetzelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat jij zo'n film trekt als vader Gijs?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Dat die wraak gaat nemen? Ga ik ook wel kijken, lijkt mij echt een standaardfilm, mooi voor de vrijdag.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:02 schreef Bastard het volgende:
Oh zon film .. kheb die laatst film van Mel Gibson uitgezet omdat ik m te hard vond..![]()
Trek dat niet.
Khad laatst die andere film aangezet (titel even kwijt) ik denk tekenfilm kan ook wel voor kinderen.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:02 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb afgelopen weekend Ponyo gekocht.Heerlijk onschuldig.
Hayao Miyazaki
Mja kan wel in een oerwoud..quote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat die wraak gaat nemen? Ga ik ook wel kijken, lijkt mij echt een standaardfilm, mooi voor de vrijdag.
Gijs,... ik ga dit weekend Grave of the fireflies en Castle in the sky kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:02 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb afgelopen weekend Ponyo gekocht.Heerlijk onschuldig.
Hayao Miyazaki
Ik ga vanavond beginnen aan één van de twee boeken uit zijn twee-luik. Twee boeken in allebei een eigen dimensie ofzo. Kop of munt voor welke ik als eerste ga lezen.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef kepler het volgende:
Kent iemand hier het boek The Marathon van Stephen King? Ben hem nu weer aan het lezen, blijft echt een cool verhaal![]()
Onee dat is een andere. Deze week komt er een film van hem uit waarin zijn dochter wordt vermoord, en dan gaat hij wraak nemen op alles en iedereen. Popcornfilm.quote:
Man on Firequote:Op maandag 1 februari 2010 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
Qua post-apocaypthisch thema wacht ik wel op Fallout The Movie The Book of Eli.![]()
Denzel in kick-ass mode zoals in Training Day en Man on Fire.
Whut?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga vanavond beginnen aan één van de twee boeken uit zijn twee-luik. Twee boeken in allebei een eigen dimensie ofzo. Kop of munt voor welke ik als eerste ga lezen.
Ja, geen idee. Moment, ik loop even naar de andere kamer.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Whut?Titel?
De Marathon is ook wel iets voor jou denk ik, ook niet een heel dik boek
We wachten even.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Moment, ik loop even naar de andere kamer.
Spirited Away? Volwassen thema's in die film. Wel prachtig!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef Bastard het volgende:
Khad laatst die andere film aangezet (titel even kwijt) ik denk tekenfilm kan ook wel voor kinderen.
Maar leg het maar eens uit als papa en mama in een varken veranderen... geen kinderfilm dus!
Desperation is toch met een sherrif? Die heb ik wel gelezen, wist niet dat er nog een boek bij hoordequote:
Geen idee, ik moet nog gaan lezen hequote:Op maandag 1 februari 2010 16:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Desperation is toch met een sherrif? Die heb ik wel gelezen, wist niet dat er nog een boek bij hoorde
Check. Ga ik doen dan.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:12 schreef kepler het volgende:
Even opgezocht, inderdaad 1 van zijn betere boekenIk zou opzekers met Desperation beginnen
Neej. Duitse soldaat tijdens het Ardennenoffensief. Al ben ik die foto ook al eens tegengekomen bij een boek over het Oostfront...sneeuw is sneeuw.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:12 schreef Wessiej het volgende:
Strol, avatar is van The Pacific? Ook veel zin inHoop dat het zich kan meten met BoB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |