Match Of The Dayquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
TV kijken![]()
Zou sowieso niet weten wat MOTD is, maar ach
Wel wat over gelezen. Schijnt ubber mooi te zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zat net in de Battlefield Bad Company 2 Beta
Het is helaas geen SR topicquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Binnen 15 min moet het topic vol zijn.
Dan was het idd easy geluktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is helaas geen SR topic
Ga je in een vrijstaand appartement wonenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, wie heeft de record check van deze week?! De Subwoofer maakt atm overuren
Fussball interessiert mir gar nicht!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Match Of The Day. Engels Fussball
Dan maken we er toch een SR topic van?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is helaas geen SR topic
uuhhhm neequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga je in een vrijstaand appartement wonen
Laat de grafiek op de site van Piles ook mooi zienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet zeggen afgelopen jaar de SR , kwam niet in de buurt van de vorige qua snelheid.
EK / WK interesseert mij meer dan de normale competitie.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Fussball interessiert mir gar nicht!
Zag de grafieken inderdaad ook en het was duidelijk rustiger, maar sowieso lijkt het steeds rustiger te worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet zeggen afgelopen jaar de SR , kwam niet in de buurt van de vorige qua snelheid.
Dan was het topic al dicht geweest met 3x knipperen van je ogen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan maken we er toch een SR topic van?
Zolang we daar boven Duitsland staan/eindigen vind ik het allemaal bestquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
EK / WK interesseert mij meer dan de normale competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |