Ik vond 'Ayo Technology' van 50 Cent en Justin toffer, maar omdat eerstgenoemde geen brandschoon imago heeft gaan ze de cover door den Belg kopen.quote:
Ja, niet eens zo verkeerd inderdaad. Lekker up-tempo, maar ik zal toch echt geen liefhebber worden van zijn stemgeluid. I'm All Over It ? (zijn vorige single) vond ik trouwens ook best te doen.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
De afsluiter van zijn laatste album is verrassend genoeg een leuk en avontuurlijk nummer, jammer genoeg het enige spannende dat hij de laatste jaren heeft uitgebracht
Hoeft van mij niet, maar ze mogen de Caro Emerald versie van Bad Romance wel eens wat vaker draaien, imho. Wat een topper die Caroquote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Benieuwd of deze binnenkort ook wordt uitgebracht, net zoals Back It Up?
Vaag idd, maar hij is gevonden gelukkigquote:Op zondag 31 januari 2010 16:45 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu is dus half Nederland BasWant hoe kunnen ze nu weten dat hij het is als ze zijn nummer niet hebben? Gaan ze dan iedere Bas terugbellen?
GoedeMIDDAGquote:Op zondag 31 januari 2010 16:58 schreef Captain_Slow het volgende:
Volgens mij is hij naast Overcome ook verdronken (Holly water in my lungs)
Maurice ! goed bezig man! Gaat lekker hard zo te lezenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:26 schreef themauster het volgende:
GoedeMIDDAGAlvast wat spulletjes in dozen ingepakt,hopelijk zijn we Donderdag helemaal over naar het nieuwe huis, en als Ziggo zijn best doet hebben we vanaf vrijdag ook kabel tv/internet daar. Mooi op tijd voor Ekstra Weekend
Ik ben er waarschijnlijk ook weer. Eerst nog even kijken of ik Paaspop ook meepik.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:04 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
![]()
net plannen gemaakt voor Pinkpop, ben weer van de partij![]()
Memories ja, vond ik bij de eerste luisterbeurt van het album al verreweg het beste nummer.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa de nieuwe David Guetta !Ongetwijfeld volgend weekend weer te horen in de Martiniplaza tijdens de kraker tegen Eiffeltowers Den Bosch. Wat een feest !
Net wel een beetje op de tekst gelet, maar die is niet heel sterkquote:Op zondag 31 januari 2010 17:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Memories ja, vond ik bij de eerste luisterbeurt van het album al verreweg het beste nummer.En hopen op een zege van de Eiffeltowers volgende week!!
Mwah, die tekst hoeft niet veel betekenis te hebben, ik vind 'em wel vrij herkenbaarquote:Op zondag 31 januari 2010 17:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net wel een beetje op de tekst gelet, maar die is niet heel sterkMaar goed, de rest van de plaat is toch wel erg gruwelijk hoor. David Guetta = Topper
>
Ik vrees het ook niet nee. Ik volg de ET niet op de voet, maar in de playoffs wil ik nog weleens naar een wedstrijdje gaan. Altijd leuk om te zienquote:Wat het laatste betreft mag je zeker hopen, maar het
zal niet gebeuren. Verwacht wel een dijk van een wedstrijd tussen de beste 2 ploegen van de NL competitie
.
Cheryl Cole, lid van Girls Aloud en vrouw van voetballer Ashley Colequote:Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef -Hans- het volgende:
En wie is dit nou weer?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |