En nou is ie dood.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:01 schreef alors het volgende:
Ooooohhhh How Bizarre was zo vet chill nummer
Ik vond 'm er vroeger altijd zo eh...fascinerend eruit zien. Een beetje.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ja40 nog maar.
Oh en Bart dus ik ga zappen
Maar gelukkig is dat niet het geval. Dat zou helemaal erg zijn...quote:Op zondag 31 januari 2010 15:31 schreef Captain_Slow het volgende:
Het lijkt wel alsof ze met Tokyo Hotel mag gaan bellen
Ja, zou ook niet zo fijn zijn voor de politie, die moet dan een hoop meer zelfmoorden gaan onderzoekenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar gelukkig is dat niet het geval. Dat zou helemaal erg zijn...
Hallo, het is Anouk. Die is altijd kanshebber voor de megahit, ook al laat ze een scheet en brengt ze het uit op singlequote:Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Is die Anouk echt een kanshebber voor de Mega Hit geweest?![]()
De afsluiter van zijn laatste album is verrassend genoeg een leuk en avontuurlijk nummer, jammer genoeg het enige spannende dat hij de laatste jaren heeft uitgebrachtquote:Op zondag 31 januari 2010 15:45 schreef -Hans- het volgende:
God god dit is toch geen muziek meer wat die Jamie cullum maakt? ook dit klinkt weer nergens naar.
Benieuwd of deze binnenkort ook wordt uitgebracht, net zoals Back It Up?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:47 schreef -Hans- het volgende:
Zit nu maar weer een keer de Caro Emerald cover te luisteren van Bad Romance, maar damn wat is die goed!
Alsjeblieft niet zeg, ik wordt gek van al die covers van recente nummersquote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Benieuwd of deze binnenkort ook wordt uitgebracht, net zoals Back It Up?
Allemaal de schuld van Milowquote:Op zondag 31 januari 2010 15:50 schreef alors het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, ik wordt gek van al die covers van recente nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |