Kleur?quote:Op zondag 31 januari 2010 10:23 schreef Dementor het volgende:
Dus we gaan weer allerlei veranderingen qua kleur zien.
Die is gisteravond al de lucht in gegaan, en het was er erg drukquote:Op zondag 31 januari 2010 10:04 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag gaat de nieuwe (Vlemmix)chat van NL de lucht in had ik begrepen, ben benieuwd
Maar ik zie niets:quote:Op zondag 31 januari 2010 10:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaan weer spelen met de knopjes.
Ik ben de draad kwijt, maar ik denk dat dit voor IT`ers een bijzonder vermakelijk gesprek is.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Alsido is al een tijdje aan de telefoon , gaat allemaal over pc programma's
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Een mooie cap voor de verhaallijn Alsido - Liesbeth
Zit jij echt te luisteren? Ik kan die vervelende muziek niet verdragen.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Dit is mijn kledingrek, hier mogen geen andere kleding bijhangen.
Johan moet naar Winterswijk optreden, spreken, begint om 18:45 dus is op tijd.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan weg? Dan gebeurt er dus voor de rest van de dag weer niks, behalve theedrinken en sigaren roken.
Ze zijn ook te moe om de chat header even aan te passen. Daar staat nog steeds 'nu live vanuit kruisland: MET JE SLEE NAAR BENEE'.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan weg? Dan gebeurt er dus voor de rest van de dag weer niks, behalve theedrinken en sigaren roken.
Dat zal wel onder voorbehoud zijn. Mocht het vandaag gister zijn dan gaan we met de slee naar benee.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn ook te moe om de chat header even aan te passen. Daar staat nog steeds 'nu live vanuit kruisland: MET JE SLEE NAAR BENEE'.
Johan was gisteren even kwijt op Slee naar Benee toen hij naar de wc ging, lees ik nu van iemand die erbij was. Moest ie omgeroepen worden en zat ie ergens met mensen te praten.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal wel onder voorbehoud zijn. Mocht het vandaag gister zijn dan gaan we met de slee naar benee.
Hij is 2 keer zoek geraakt hahaha 2e keer had ie over zijn broek heen geplastquote:Op zondag 31 januari 2010 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Johan was gisteren even kwijt op Slee naar Benee toen hij naar de wc ging, lees ik nu van iemand die erbij was. Moest ie omgeroepen worden en zat ie ergens met mensen te praten.
Lekkerquote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij is 2 keer zoek geraakt hahaha 2e keer had ie over zijn broek heen geplast
Lief van jequote:Op zondag 31 januari 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker
Trouwens nog bedankt voor je verslagen, en tuinfluiter ook, en ook iedereen bedankt voor de caps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |