Blij dat het niet aan mij ligtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt, sommigen gebruiken de voertuigen van andere elkaar
Echte rukkers daar, oepsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
De brandweer alweer. In Kruisland raakt men maar niet uitgerukt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft in zijn broek geplast maar dat mag de pret niet drukken, volgens hem. Nou wacht maar tot het bevriest, Johan
hahaha maar resultaat mag er wezenquote:
Nou ik vind het weer ff welletjes, ff danquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha maar resultaat mag er wezenook van de andere, dat maakt dit Topic zo leuk
![]()
Ja oke, dan mag je van mij wel even pauze houden, wegens de CAO regels dan hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ik vind het weer ff welletjes, ff dan
Het is Schubbekutteveenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
Stopt dat sleetjerije in schuddekutteveen ooit nog es?
Heeft Johan ze wijsgemaakt dat ze op TV komen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is Schubbekutteveennou de muziek mag wel stoppen, wordt er helemaal nerveus van van die hoempatoetermuziek, de prijsuitreiking is om half 11, mits Johan weer zoek is of in zijn broek heeft geplast.
Hey hey Johan zei wel in het begin van het beginnen dat het over de hele wereld te zien en te volgen wasquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft Johan ze wijsgemaakt dat ze op TV komen?of op Studiointernet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |