En sigaren roken.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef Disana het volgende:
Ja wat heeft Hansie vandaag nou weer helemaal gedaan? Het enige wat je hem ziet doen is prutsen met het geluid dat meer niet dan wel goed is.
Wat is er met Jomanda komt ze zo langs?quote:
Interactief kent zijn grenzen hè?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef snetje het volgende:
eigenlijk best sneude chatters van de nl chat kunnen zo niet mee doe met het vraag JE raakje
Nee, ze starten zo Jomanda The Movie, Dan zal het beeld wel op blauw springen.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat is er met Jomanda komt ze zo langs?
Nee, film over jomanda of zo, Mera zei dat ze er flink om gelachen had, Dan ga ik er ook maar eens af een toe een zijdelings blikje aan wagenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat is er met Jomanda komt ze zo langs?
Nee, geen enkel ideequote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kreeg het idee dat Alsido geen idee had wie die Mera-met-die-moeilijke-naam op de chat was.
Mera zal zich waarschijnlijk niet via vrijwilligers@studiovlemmix opgegeven hebben. Dan gaat het mis, hè?quote:
Stelde MeraViglioSa moeilijke vragen?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kreeg het idee dat Alsido geen idee had wie die Mera-met-die-moeilijke-naam op de chat was.
Ja die herrie heb ik gehoord, Dushie me Poessie neemt een douchie en Busje vol met Polen.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij twee plaatjes van Johan in de muziekcomputer gezet. Daarbij zat hij heel wijs met z'n koptelefoon op naar de meters op zijn tafel te kijken terwijl de muziek ook gewoon door de ruimte schalde. Verder wilde hij de waterkoker ontkalken maar daarvoor bleek het juiste goedje niet in huis te zijn. Na zo'n dag moet-ie natuurlijk wel even een paar uurtjes slapen.
Ze vroeg geloof ik of ze nog een logo voor iets nodig hadden.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stelde MeraViglioSa moeilijke vragen?
Ik vind het best zielig voor die mensen want ze worden toch een beetje buitengesloten zo.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Interactief kent zijn grenzen hè?
Slaaaajjjjjj heeft zijn zaakjes dus nog niet goed geregeld. Het lijkt Johan wel.![]()
Ik heb meelij. Zullen we een kaartenactie starten?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
Ik vind het best zielig voor die mensen want ze worden toch een beetje buitengesloten zo.
Als je op nowlive post zul je daar toch al wel aan gewend zijn? Die zijn mi toch al de verschoppelingen van de internet-gemeenschap.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het best zielig voor die mensen want ze worden toch een beetje buitengesloten zo.
Alsido is er druk mee bezig. Komt goed, hoi hoi.quote:
Ik startte net een programma op, schrok me doodquote:Op zondag 31 januari 2010 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Er komen allemaal Windows-geluiden uit mijn iMac maar er gebeurt niets in beeld.
Kan niet, er zit een dikke banflap op Sly's brievenbus.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb meelij. Zullen we een kaartenactie starten?
![]()
Gaat lekker met het Jomanda gebeuren. NOT. Zelfs een film opstarten lukt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |