quote:Op zondag 31 januari 2010 10:06 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Klopt voor een deel. Voor het andere deel lieten de "topclubs" het vorig seizoen gewoon keihard afweten. Kom op, als je zo afgetekend kampioen wordt is de rest wel heel slecht.
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Wordt weer dringen voor de seizoenskaarten bij ajax volgend seizoen als al die gasten weer terug komen
Je komt niet over als iemand die voetbal niet boeiend vindt.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef JanJanJan het volgende:
Heeft PSV eigenlijk nog gewonnen van die prutsers van Vitesse of niet![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:03 schreef Genius-F het volgende:
TS is een kankerkneus die zich druk maakt over AZ.
Dan faal je wel heel hard.
AZ![]()
![]()
Zie TT van AZ-reeksquote:
Waarom?quote:
Omdat de huilies die daar zaten allemaal moelijk doen over iets van een jaar geleden ofzo.quote:
Het enige succes in zoveel jaar te danken hebben aan oud ajacieden, en dan nog het lef hebben om ajacieden uit te lachenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:29 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
OK daar heb ik meer respect voor.
Ben zelf Alkmaarder. Voetbal boeit me niet echt. Ben ook niet bij de huldiging geweest enzo vorig jaar.
MAAR WAT HEB IK GENOTEN VAN HET TREITEREN VAN MIJN VRIENDEN DIE AJACIED ZIJN. Haha allemaal huilen HAHAHAHA
Trainer, spelers, speelstijl, clubstructuur, jeugdopleiding, successupporters, wat niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het enige succes in zoveel jaar te danken hebben aan oud ajacieden, en dan nog het lef hebben om ajacieden uit te lachen
Hier!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
Waar zijn al die supporters van een dik half jaar geleden gebleven?
Met hun grote muil, LOLZ!!!1111111
Homo's!
Matavz
De Ray-Mania v.s. danny affaire niet meegekregen?quote:
link?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dr is zelfs een ander forum nu waar al die oude vbl'ers nu zitten
Ik weet em even niet meer maar et is niet heel moeilijk te zoeken denk ikquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Volgend jaar naar Helmond Sport!
Mooier kan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het enige succes in zoveel jaar te danken hebben aan oud afgedankte ajacieden, en dan nog het lef hebben om ajacieden uit te lachen
De afdankertjes van Ajax......en daarmee gewoon kampioen worden. Wat oh wat doet Ajax dan fout?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef J.Herrer het volgende:
Het enige succes in zoveel jaar te danken hebben aan oud ajacieden, en dan nog het lef hebben om ajacieden uit te lachen
Ik vraag me dit serieus al een jaar of 8 af he.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
De afdankertjes van Ajax......en daarmee gewoon kampioen worden. Wat oh wat doet Ajax dan fout?
Consistentie. Behoud de huidige ploeg en Ajax wordt volgend jaar kampioen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag me dit serieus al een jaar of 8 af he.
Ook dit zeg ik al een jaar of 8 elk seizoen weerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Consistentie. Behoud de huidige ploeg en Ajax wordt volgend jaar kampioen.
Met afstand het meest brute clublied evah!quote:
Te zielig eigenlijk dat daar een ban op staat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
staat een ban op. Beetje zelfde als 2girls
Tjah, Van Gaal was nou niet echt een afdankertje. De rest.. tjah.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
De afdankertjes van Ajax......en daarmee gewoon kampioen worden. Wat oh wat doet Ajax dan fout?
Oud-Ajax spelers zijn inderdaad alleen goed als ze kampioen worden of niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah, Van Gaal was nou niet echt een afdankertje. De rest.. tjah.
Als Ajax het niveau van de tweede helft van dit seizoen kan vasthouden wel ja. Helaas gebeurt dat vrij weinig bij ajax. Bijna elk seizoen heeft ajax een zwakke periode.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Consistentie. Behoud de huidige ploeg en Ajax wordt volgend jaar kampioen.
Flauwekul, als je niet weet waar je over praat, zeg dan niets.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AZ is gewoon een kutclub die dankzij Scheringa hoogtij dagen beleefde. Nu gaan jullie weer gewoon terug naar de 1ste divisie over een paar jaar.
PSV heeft ook geen schulden. Alleen de hypotheek van het stadion. PSV is dan ook de enige club in Nederland waarvan het stadion van de club zelf is.quote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Flauwekul, als je niet weet waar je over praat, zeg dan niets.
D) In tegenstelling tot Ajax, PSV, Feyenoord, en nog een heleboel clubs, heeft AZ geen schulden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |