Waar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Apekoek het volgende:
Vreemde gefrituurde dingen, en waar begint TS mee? Met doorsnee en normale voorbeelden van frituur waar.
Heb je een sterke vriezer en een frituurpan voor nodigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:05 schreef kabouter.muts het volgende:
Vanavond gefrituurde uienringen gemaakt a la rudolf van veen. (taste of live basics gisteren)
Met lenteui dip saus.
Maar hoe maak je gefrituurd roomijs?
Lijkt me erg leuk eens te serveren.
Wil je alle negers uit de buurt lokken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar gefrituurde kip he, dat kan wel wat worden.
Ze zouden er een fastfoodketen voor moeten oprichten. iets met Fried Chicken ofzo.
Nee bedanktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef Sjeen het volgende:
gefrituurde sprinkhanen en maden...
[ afbeelding ]
Deze is leuk en lekker!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:05 schreef kabouter.muts het volgende:
Maar hoe maak je gefrituurd roomijs?
Cool!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:49 schreef Trusten het volgende:
[..]
Deze is leuk en lekker!
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=462524
Kijk, dat vind ik best vreemd. Kun je die bloemen uberhaupt eten? En hoe kwam je op het idee? Last but not least, hoe smaakt het?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:18 schreef MiVer het volgende:
Zelf gemaakt eens: gefrituurde Vlierbloesem met zacht geslagen room.
[ afbeelding ]
Fried Chickenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Zoals gefrituurde inktvisringen. Ik vond het heerlijk.
Of gefrituurde kip.
Ooooh jaaaa!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:18 schreef MiVer het volgende:
Zelf gemaakt eens: gefrituurde Vlierbloesem met zacht geslagen room.
[ afbeelding ]
Uit een klasse Dessert kookboek uit Duitsland.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik best vreemd. Kun je die bloemen uberhaupt eten? En hoe kwam je op het idee? Last but not least, hoe smaakt het?
Dat gaat nergens over. Wat is nou precies gefrituurd? Gewoon het bevruchte ei in de frituur gooien en klaar? Van binnen ziet het er niet echt gefrituurd uit. Maar of je hier nou echt honger van krijgt? Jummy!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
Pas een gefrituurde sprinkhaan op. Maar die zat in een deegjasje. Tja, dan proef je alleen maar deeg.
Echt vreemd gefrituurd: bevrucht eenden-ei. Oftewel "balut"
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=balut&oq=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Dude.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:44 schreef zomaareennaam het volgende:
gefrituurde cavia - Peru en omgeving - schijnt heerlijk te zijn volgens een buurmeisje...
[ afbeelding ]
Ja, wordt gewoon zo in de frituur geflikkerd. Ze verkopen het daar als hotdogs uit een standjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat gaat nergens over. Wat is nou precies gefrituurd? Gewoon het bevruchte ei in de frituur gooien en klaar? Van binnen ziet het er niet echt gefrituurd uit. Maar of je hier nou echt honger van krijgt? Jummy!
[ afbeelding ]
we waren vorig jaar in Edinburg - daar was een "restaurant" dat dit soort dingen ook aanbood - je eigen mars-bar meenemen / dan frituurden ze het voor een redelijk bedragje - schijnt.... - ik heb he wel gevraagd / maar durfde er mijn ingewanden niet aan bloot te stellen.quote:
Het ziet et eigenlijk best lekker uitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:44 schreef zomaareennaam het volgende:
gefrituurde cavia - Peru en omgeving - schijnt heerlijk te zijn volgens een buurmeisje...
[ afbeelding ]
Dit lijkt me serieus wel lekker, net zoals gefrituurde mossels.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:20 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Gefrituurde oesters met wasabimayonaise.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |