Kut hè, dat mensen een mening hebbenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:58 schreef Daskaar het volgende:
[..]
zo das t domste dat ik vandaag gelezen heb.
Uh, oke.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:58 schreef Daskaar het volgende:
[..]
zo das t domste dat ik vandaag gelezen heb.
nou nee, alleen als ze hun mening presenteren als feit gaat het bij me jeukenquote:Op vrijdag 20 september 2013 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut hè, dat mensen een mening hebben
"Ik vind".quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:10 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nou nee, alleen als ze hun mening presenteren als feit gaat het bij me jeuken
Rond die tijd had ze er nog zin in:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:35 schreef Greys het volgende:
Je wilt natuurlijk nog wel even aankijken of het in de loop van de dag nog wat wordt, maar maak het dan om drie uur bekend uiterlijk... Nu was iedereen al onderweg/aangekomen.
twitter:Anouk twitterde op woensdag 16-10-2013 om 14:41:10Vanavond: show 1 @ Symphonica in Rosso!http://t.co/KLFcdGJr9D reageer retweet
Wie is er dan bijvoorbeeld wél goed in het maken van zeiknummers?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Anouk eens moet kappen met zeiknummers maken. Daar kan ze namelijk helemaal niets van.
Een negert met een formaat waar Anouk van houdt kwam langs en sindsdien kon ze niet meer zo goed lopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef Norrage het volgende:
Klinkt als een slecht excuus dus. Waarschijnlijk is er wat anders aan de hand
Dat zeg ik, typisch arrogante Anouk-actie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
Op haar eigen Facebook werd het bericht dus pas iets voor half zes neergezet dat het niet doorgaat.
In verband met GRIEP.
Die griep had ze twee uur geleden toen ze twitterde dus nog niet. Heel bijzonder.
Tja. Lullig voor die mensen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
Zie op haar FB ook mensen die er speciaal voor uit Denemarken en Zweden kwamen, oef.
twitter:reneekreuger twitterde op woensdag 16-10-2013 om 18:04:09@Anouk 3 uur geleden tweeten dat he een show geeft #symphonica in rosso en een half uur later cancelen.... Bad ass! Nooit meer @Anouk!! reageer retweet
Ik vind dat John Legend dat aardig kan, en bijvoorbeeld Adele ook een stuk beter. Anouk moet gewoon een gitaartje pakken en spelen. En dan het liefst zoals op de eerste plaat die in z'n geheel nog wel leuk was.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie is er dan bijvoorbeeld wél goed in het maken van zeiknummers?
Want eigenlijk geef je Anouk nu gewoon een compliment.
quote:Sorry! Ik vind het echt verschrikkelijk dat ik de show van vanavond zo kort van te voren heb moeten afzeggen. Ik heb dat nog nooit eerder gedaan, maar het gaat gewoon niet. Tot het laatste moment heb ik gehoopt dat het wel door kon gaan. Wat voel ik me kut en verdrietig.
Bezien in het tijdsframe van een toch niet echt gewone dag, ook niet in het leven van deze 'belangrijke' zangeres, zou je toch als hoofdact in de gaten moeten hebben dat er iets niet in de haak met je is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/anouk/posts/10151941574222375
[..]
De dirigent van het orkest had vandaag op de radio een live gesprekje dat de repetities vandaag zo goed waren gegaan en was vol lof over Anouk dr stem en bereik... dus ze is in elk geval daar gewoon wezen repeteren en toen ging alles nog goed kennelijk. Of er was toen al wat mis en ze waren hoopvol dat het nog goed kwam en hij heeft positief gedaan om geen rumoer te maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Bezien in het tijdsframe van een toch niet echt gewone dag, ook niet in het leven van deze 'belangrijke' zangeres, zou je toch als hoofdact in de gaten moeten hebben dat er iets niet in de haak met je is.
Ik mag toch vermoeden dat je wat eerder op de locatie aanwezig bent, dat je nog wat rehearsels moet doen, wat zaken moet doornemen, ik noem maar wat.
Ik gok er echter meer op dat mevrouw wigger het huis niet eens heeft verlaten, en gewoon geen zin had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |