Ik heb je account gehackt en het gelezen. Jij mag je nu tot eckte ekcte KLB bazen rekenen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:21 schreef tennisracket het volgende:
Het is wereldschokkend! Maar ik vertel helemaal niks!
maak dan ook niet een topic overquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:21 schreef tennisracket het volgende:
Het is wereldschokkend! Maar ik vertel helemaal niks!
Dan heb je overduidelijk de PM niet ontvangen.quote:
Foto's van tieten in het bijzonder.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef TheKC het volgende:
[..]
Misschien snap je het als je foto's van jezelf post.
ik ook nietquote:
Blijkbaar wel, helaas staat er een ban op publiceren van pm's dus de eckte bazen weten wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
dagdag heeft een permban en loopt iedereen te pm'en?
Dus je gaat het spannend maken maar niet vertellen wat er in staat?? hoe lame is dat?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:31 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, helaas staat er een ban op publiceren van pm's dus de eckte bazen weten wat er aan de hand is.
Had het trouwens niet verwacht wat er in de pm stond hehehehe.
en waarover pm?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
dagdag heeft een permban en loopt iedereen te pm'en?
Weet niet, ik hoor niet bij de "bazen"quote:
Je bent wel mod geweest, langer dan ik ooit zal zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet, ik hoor niet bij de "bazen"
2 mooiste uren uit mijn leven waren datquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Je bent wel mod geweest, langer dan ik ooit zal zijn.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:28 schreef IJsblock het volgende:
Whehehe, ook eentje ontvangen.
*mag vanaf nu dus KLB-Baas in zijn sig zetten*
Dat o.a. ijsblock en ik dingen weten.quote:
Zoiets dus hahaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Jahr00n het volgende:
In de pm staat dat dagdag weet onder welke naam emimich nu post.
dagdag heeft je toestemming gegeven iets in je sig te zetten?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:28 schreef IJsblock het volgende:
Whehehe, ook eentje ontvangen.
*mag vanaf nu dus KLB-Baas in zijn sig zetten*
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
dagdag heeft je toestemming gegeven iets in je sig te zetten?![]()
Ben je z'n bitch of zo?![]()
Het was wel lekker.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
dagdag heeft je toestemming gegeven iets in je sig te zetten?![]()
Ben je z'n bitch of zo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |