Misschien schakelen ze het wel door?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet zeggen dat het qua organisatie, beelden en tussenschermpjes en hoe het geheel eruit ziet trouwens geniaal isIk wil nou het woord professioneel niet in de mond nemen...
Maar dat dus
En die geluidseffecten zijn verdomme oscar-waardig![]()
Tranen van 't lachen hier, die geluidseffecten en dat tussenschermpje en dat geklunsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet zeggen dat het qua organisatie, beelden en tussenschermpjes en hoe het geheel eruit ziet trouwens geniaal isIk wil nou het woord professioneel niet in de mond nemen...
Maar dat dus
Maakt me niet uit, ik ga stuk hierquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien schakelen ze het wel door?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar dat dus
Ik ben benieuwd naar de beker.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik ga stuk hier
Dat schaapgeluidje als ze het niet halen_!_!_!
Dat is Bert.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[
Dat schaapgeluidje als ze het niet halen_!_!_!
Helemaal keigoud!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk: "Helemaal Goud"
Dat muziekske d'r bijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Flinstone slee, damn wat gaaf
En hoe, zo naar de bel gezwommenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
Bertram ja die ken ik niet, hele grote vent op een klein sleetje, Bertram is Fan van Johan.
Bertram viert geloof ik vrijgezellefeest, als ik dit even goed begrepen had.
Ze had nog bijna gelijk ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke tijd denk je te halen?
7,5 minuut
Hmmmmm, de afgelopen dagen was hij ook al weinig daar en z'n radio-show staat ook niet meer geprogrammeerd. Zou hij eruit gewerkt worden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:00 schreef Toverheks het volgende:
en Liesbeth meld op de chat dat Peter dit weekend vrij heeft.
Peter moest naar opnames van Uri Keller (SBS).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmmmm, de afgelopen dagen was hij ook al weinig daar en z'n radio-show staat ook niet meer geprogrammeerd. Zou hij eruit gewerkt worden?
4 vegersquote:
Nu? Waarom dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |