Ah, da's een echte blaas-je-ka-potpourri.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
De band speelt nou Ik bloas mne poaten blauww...
[ link | afbeelding ]
Ik ken ze maar vind deze toch beterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:20 schreef Toverheks het volgende:
(Alleen voor Kenners) Ze hadden Pasveer uit Leeuwarden moeten vragen, beetje groot voor dweilband maar super muzikaal.
zo he, dat zijn pas blazersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken ze maar vind deze toch beter
Nog eenhalf uur toeters?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Jeeej, vanaf 7 uur met je slee naar benee!
Hey Ian, net op tijd wakker zie ik, nou pak nootjes,chips wat te drinken en neem Mera fijn erbij op schoot en geniet van Met je slee naar Beneequote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
We zijn al wezen shoppen enzeaux hoor, maarre met een broodjes shoarma voor de streams gaat het worden denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Ian, net op tijd wakker zie ik, nou pak nootjes,chips wat te drinken en neem Mera fijn erbij op schoot en geniet van Met je slee naar Benee
Alles goed daar bij jullie?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zijn al wezen shoppen enzeaux hoor, maarre met een broodjes shoarma voor de streams gaat het worden denk ikAls de streams aan mogen tijdens het eten van Mevrouw.
En voor het geloven moet je naar boven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hahaha dat liep ik net ook al te roepen en toen ik het goed wilde zeggen lukte het niet meerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet heul niet wat het is maar het klinkt leuk.
Met je snee naar benee.![]()
![]()
Humor, deze tekst houwe we erinquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:36 schreef bbfakir het volgende:
[..]
En voor het geloven moet je naar boven.
[ afbeelding ]
hij mag dadelijk schietenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:43 schreef Toverheks het volgende:
Ik hoor een omroeper, het is niet Johan, en het sneeuwt al aardig daarzo, en weer gooit de dweilband er een lekker nummertje tegen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |