En het onweerde eventjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik keek een 15/20 minuten geleden en de straten waren alleen maar nat, nu is het wit in Amsterdam. Het komt hier ook naar toe zal niet lang meer duren en het is hier nog wit van vannacht
Let vooral; op de geluidjes die er steeds onder worden gezet en het komentaar van Johan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:44 schreef remlof het volgende:
Wat is dit nou weer voor een rip-off van "Te land, ter zee en in de lucht"?
Klopt flits door de huiskamer heen, ik dacht dat het de pekelstrooiwagen was die heeft van diequote:
Ik vond het orgineel al tenenkrommend.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Let voora; op de geluidjes die er steeds onder worden gezet en het komentaar van Johan.
Doe nou ff gezellig mee met glij naar beneequote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het orgineel al tenenkrommend.
Zit een aan en uit knop op je PC.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef remlof het volgende:
Ik vond het orgineel al tenenkrommend.
Ik heb die takkeherrie en die campingstream inderdaad al weggeklikt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zit een aan en uit knop op je PC.
Herstel, *met je slee naar benee*quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe nou ff gezellig mee met glij naar benee
Maakt niet uit, Johan doet het toch maar ff naast zijn drukke werkzaamheden in die tokoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb die takkeherrie en die campingstream inderdaad al weggeklikt.
Kom op mensen, dit heeft toch niets meer met RLS te maken?
Nee Fluiter, sorryquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Chanel heb jij die banaan op een cap?
Chagrijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb die takkeherrie en die campingstream inderdaad al weggeklikt.
Kom op mensen, dit heeft toch niets meer met RLS te maken?
Starten , daar is Johan al.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:02 schreef Toverheks het volgende:
Nog een paar minuten en dan sluit de deelname voor met de slee naar benee klinkt het.
Dus wil je nog naar beneden roetsjen, hup trek je slee uit je schuur en ga er heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |