Trots op je!quote:
Neuj... Ik ken hem alquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups; bek vol prei, bek vol pudding (als ik het goed versta; het blijft Gronings tenslotte))
Zou jij niet in je pyjamabroekje plassen
Ja, die zijn hetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef Nizno het volgende:
Neuj... Ik ken hem al
De bende van Baflo Bill
Pe Daalemmer en Rooie Rinus
mag jij blij zijn dat ze 'zo'n pien' niet zong!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die zijn het
Het heeft me mooi een huwelijkspartner opgeleverd
Jquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:22 schreef JJH het volgende:
Boodschapjes binnen.
Strega, van harte hè Maak er wat moois van!![]()
Dat klinkt dirrrrtey!quote:
En jij was niet mee gevraagd? Hoewel, vind je dat erg?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
En hier verder.
Schoon- moeder en zus hebben bruidsjurk uitgezocht vandaag. Toch nog knap dat ze die voor april kunnen leveren. Ze wil niet precies zeggen hoe en wat dus dat is al 1 onderwerp minder vandaag.
Ik heb vind het altijd wel vermakelijk ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben op MTV beland: my super sweet 16.
O
My
Gawd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen hebben echt geld teveel en verstand te weinig.![]()
Maar het is net als bij een ongeluk: je blijft kijken.![]()
Catje!!!quote:
Ja, las net een tweetje van Pe.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj... Ik ken hem al
De bende van Baflo Bill
Pe Daalemmer en Rooie Rinus
Ja, daar was de bende van Baflo Bill goed in. (Wees maar blij dat je niet en Assen woont)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die zijn het
Het heeft me mooi een huwelijkspartner opgeleverd
Ach, het echtpaar weer verenigd!quote:
Aan de ene kant vind ik dat wel raar en haar schoonmoeder was ook niet mee. Maar mijn zus had haar aanstaande schoonzus ook niet mee gevraagd. Of ik het erg vind tja ik vind het altijd wel leuk en ben natuurlijk nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
En jij was niet mee gevraagd? Hoewel, vind je dat erg?
Sterkte.
Tja, dat ben ik met je eens, ik kan me voorstellen dat je ervoor kiest om het alleen of met je moeder te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik dat wel raar en haar schoonmoeder was ook niet mee. Maar mijn zus had haar aanstaande schoonzus ook niet mee gevraagd. Of ik het erg vind tja ik vind het altijd wel leuk en ben natuurlijk nieuwsgierig.
Ik vind heel die bruiloft op stel en sprong sowieso een beetje apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |