We gaan er eentje kopen, moet nog geboren worden, maar t wordt iig een katertjequote:
Zuks een indruk heb jij gemaakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij ben de enige die dat nog weet.
Die anderen zijn slechts newbiesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zuks een indruk heb jij gemaakt.
Yvonne nog wat gehoord van onze knuffelcasanova?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij ben de enige die dat nog weet.
Ik word over 3 dagen 19, ik post een liefdestekst, en nog geen 10 reacties later meldt Yvonne zich. Coincidence? I THINK NOTquote:
I think yes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word over 3 dagen 19, ik post een liefdestekst, en nog geen 10 reacties later meldt Yvonne zich. Coincidence? I THINK NOT
Helaas.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yvonne nog wat gehoord van onze knuffelcasanova?
Ik wil dan foto's zienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We gaan er eentje kopen, moet nog geboren worden, maar t wordt iig een katertje![]()
Jij was helemaal nieteens bij het ontstaan van de KLB reeksquote:
19quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word over 3 dagen 19, ik post een liefdestekst, en nog geen 10 reacties later meldt Yvonne zich. Coincidence? I THINK NOT
Tuurlijk, alleen krijg ik altijd commentaar hierquote:
Hij is leuk tochquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
FOK AVA awards: Meest afleidende AVA: Huppelmuts.
Ja, hallo, ik loop misschien net een paar maandjes achter wat betreft dat, maar ik ken de geschiedenis wel!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij was helemaal nieteens bij het ontstaan van de KLB reeks
Signed.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
FOK AVA awards: Meest afleidende AVA: Huppelmuts.
Ga je zo'n kapotgefokte kopen? Met zo'n platte kopquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet alleen niet welke kleur, tabby met wit (silver of blue) of smoke /smoke-wit zwart of blue.
Volgens mij zegt dat verder niemand iets.
Die zijn lief.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je zo'n kapotgefokte kopen? Met zo'n platte kop
En dat is niet zo gek nee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen krijg ik altijd commentaar hier
Omdat die katten zo gefokt zijn enzo.
Wat niet is, kan nog komenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar meest afleidende ava is toch heul geen categorie
Ik ben net thuis heurquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Regel jij dat eens voor aankomende verkiezingen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |