Ik spreek vrij ABN, maar mensen uit de randstad kunnen het wel een klein beetje horen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Praat je met een zachte g of niet
dat zijn emu;s.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:14 schreef gers het volgende:
[..]
jaja maar alle gotieks snijden zichzelf omdat andere hun niet begrijpen
ABN heeft toch verder ook niks te maken met dat je met een zachte g praat of nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik spreek vrij ABN, maar mensen uit de randstad kunnen het wel een klein beetje horen.
dat is allemaal 1 pot natquote:
Tuurlijk wel, ABN is wat anders als met een accent spreken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ABN heeft toch verder ook niks te maken met dat je met een zachte g praat of niet
IK BEN HEUL NIET POT EN OOK NIET GEILquote:
Iedereen is die rotzooi zat inmiddels...quote:
Ik reed net slippend de straat inquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedereen is die rotzooi zat inmiddels...
Wel op een sjieke manier mag ik hopen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed net slippend de straat in
Jij niet geil?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IK BEN HEUL NIET POT EN OOK NIET GEIL
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel op een sjieke manier mag ik hopen?
Ik moest fietsen maar ik zag helemaal niks meerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik fucking niet! En als FEEmod verwacht ik van jou ook liefde voor sneeuwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zet je caps lock uit manquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:18 schreef aight1 het volgende:
YOU WOULD NOT BELIEVE YOUR EYES IF TEN MILLION FIRE FLIES LIT UP THE WORLD AS I FELL ASLEEP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |