Truste Redquote:
BasOne is wel een user bij wie die TT wel eens serieus zou kunnen zijn......quote:
Als ie dan maar niet in de buurt van "Nina Hagen II" komt.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
BasOne is wel een user bij wie die TT wel eens serieus zou kunnen zijn......![]()
Nina Hagen II is wel kundig genoeg om een mafketel als BasOne te kunnen uitschakelen denk ik. Als hij haar fysiek de baas is kan ze haar punkbanden nog als ceastus gebruiken.....quote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ie dan maar niet in de buurt van "Nina Hagen II" komt.
Nina Hagen II heeft soms deze dingen om:quote:Op zondag 31 januari 2010 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
Euhm.... Noob hier. Punkbanden? Ceastus?
Ah, zulke banden.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nina Hagen II heeft soms deze dingen om:
[ afbeelding ]
Autchquote:De gladiatoren uit het oude Rome gebruikten soortgelijke dingen om hun vuisten. Caestus:
[ afbeelding ]
Ja pas geleden bij Deadliest Warrior gezien wat die caestus met je een halve koe doen.... Alle ribben gebroken en vlees gescheurd....quote:
Ai, dan denk ik liever aan die punkbanden om de nek en/of polsen van "Nina Hagen II".quote:Op zondag 31 januari 2010 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja pas geleden bij Deadliest Warrior gezien wat die caestus met je een halve koe doen.... Alle ribben gebroken en vlees gescheurd....
Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ai, dan denk ik liever aan die punkbanden om de nek en/of polsen van "Nina Hagen II".
Ja, jij wel! Ik heb haar nog niet gezien.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal kijken wat ik daar aan kan veranderen.
Is 'slowchatmaatje' niet iets?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Truste Cobra
Ik zeg wel tegen haar dat je een maat van me bent hoor! Internetcontact staat zo debiel.
Denk ook niet dat daar punten mee gescoord worden.quote:
quote:
Mogguh PSquote:Op maandag 1 februari 2010 07:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
Alles goed?quote:
Ja zie nu ook dat dat er een beetje vreemd uitzietquote:
Jij dan alvast weltrusten.quote:Op maandag 1 februari 2010 07:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja zie nu ook dat dat er een beetje vreemd uitziet
Ik duik zo mijn bedje in, voel me niet helemaal lekker, en het is al laat
Iedereen hier alvast een fijne dag toegewenst!
Locatie?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
Zo als nu dus. Hier sneeuwt het nu weer flink.
Dan ga ik vast wat hout en touw zoeken om sneeuwschoenenen in elkaar te knutselen.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat er weer een nieuwe lading aan komt (vanuit locatie Hoofddorp).
Ik ga schoenen ontwerpen met ingebouwde zoutstrooiers of zo...
Ik zou het wel weten als ik nu nog onderweg zou zijn naar mijn werk werk. Omdraaien en naar huis.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier is alles spiegelglad, de helft van de collega's is ook gewoon nog niet binnen
De Karlovyquote:Op zondag 31 januari 2010 12:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
niet geweest
Ben wel in de karlovy lazne geweest. Prima naar mijn zin gehad overigens.
Er was wel een groep jonge Belgen. Maar och, ik heb daar geen problemen mee. Was zelf ook met een vrij jonge groep. En ben zelf ook vet jong jeweetsquote:Op maandag 1 februari 2010 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Karlovy
Wat heb ik daar altijd vet feest gehad. Maar volgens mij erg jong publiek tegenwoordig toch?
Ja, anders kunnen ze het later niet onzettenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:50 schreef Cobra4 het volgende:
Is het trouwens vandaag landelijke bezetting door studenten dag?
In Nijmegen en Utrecht bezettingen door studenten.
Ja ik vindt dat ze het bij leuke zomerjurkjes moet houdenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
Zo lijkt ze wel ze zeemeermin.
Wel aardig van die studenten dat ze zich aan het eind van hun acties beschikbaar stellen als vijand voor de ME.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, anders kunnen ze het later niet onzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |