quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, Mecca, RadostFX, Metro had je moeten zijn. Of de Roxy
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er weg van!
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn geheugen is een zeef. Zat je nou op de stoel of niet?(jaja, ik weet het, die bestaat niet meer)
Haha, dat gebouw net naast de kop van de Karlsbrug.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
niet geweest
Ben wel in de karlovy lazne geweest. Prima naar mijn zin gehad overigens.
Zal best, zaten idd genoeg toeristen. Maar prijzen waren redelijk (5 euro om binnen te komen en iets meer dan een euro voor een halve liter bier) voor zo'n tent vond ik.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, dat gebouw net naast de kop van de Karlsbrug.
Volgens mij bezoekt iedere toerist dat ding...
Als je iets verder de straatjes ingaat, kom je veel leukere tenten tegen.
Als je daar maar op blijft passen dat je niet ineens 12 Euro voor een biertje moet neerleggen of dat het aantal dames dat je ineens omringt de overhand krijgt. Die zijn namelijk ook niet gratis dan of je bent onvrijwillig je portemonnee kwijt...
Hoi Yuriquote:
Ik zeg: carnavals hit van dit jaar.quote:
Wat een bizar slecht nummerquote:
Ah, gelukkig. Er leeft nog iemand.quote:
Ik wacht met smart tot het morgen (maandag) ochtend is. Dan kan ik contact opnemen met de planning om te kijken of ik verlof kan opnemen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:34 schreef MadMaster het volgende:
En ga je mee op die whiskytrip naar Newcastle in april?
Heb me gisteren aangemeld...
Kijk aan, ben benieuwd.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart tot het morgen (maandag) ochtend is. Dan kan ik contact opnemen met de planning om te kijken of ik verlof kan opnemen.
Goedenavondquote:Op zondag 31 januari 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
Crap. Ik was gisteren van plan om "Blackhawk down" te kijken, maar door de gesprekken over "Nina Hagen II" kwam dat er niet van.![]()
Maar nu kan ik de dvd niet vinden.
Geeft niks! Dat zijn de leuke dingen uit het leven.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goedenavond
Sorry dat ik je had afgeleid!
Ik ben ook benieuwd.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk aan, ben benieuwd.
Mw. MM gaat dan ook mee.
Bezoek aan de brouwerij in Newcastle sla ik in ieder geval over, heb er al genoeg gezien...
Dat duurt nog even....quote:Op zondag 31 januari 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks! Dat zijn de leuke dingen uit het leven.
Is het al vrijdag?
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat duurt nog even....
Ik had het gister over mijn ex die op Cheryl Cole lijkt hierzo. Kom ik haar vandaag tegen....
Ja soms tot op het vervelende af......quote:
Die gedachte heb ik soms ook wel over ex vriendinnetjes van mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
ach dat is wel erg gemeen... Het is wel een lieve meid maar ik snap nog steeds niet waarom ik op haar gevallen ben....
Pure lust?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
ach dat is wel erg gemeen... Het is wel een lieve meid maar ik snap nog steeds niet waarom ik op haar gevallen ben....
Dat dus.quote:
Ik denk het wel.quote:
Jammer.quote:
Hopelijk word je geduld beloond!quote:
Wie weet?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk word je geduld beloond!
Weltrusten!quote:
Euhm.....quote:Op zondag 31 januari 2010 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Nou ja, de kleine ligt al zeker een uur te tukken, en ik ben redelijk op van het volle weekend, dus slapen zal zo wel gebeuren, ja
Nog veel gemist hier?
* wie?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
* MaJo maakt op korte termijn haar return in de SC
* Andy gaat Nina Hagen II voor mij ritselen
* MM en ik gaan misschien mee op dezelfde Whisky tour naar Newcastle
Ik dacht dat BasOne en Mr Majo niet dezelfde persoon was?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
BasOne heeft dus de laatste dame uit zijn kelder gelaten?
Newbiequote:
Weet ik nog niet zeker. Ik wacht op de pics.quote:*![]()
![]()
Dat kan zeker!quote:*maken we er dan een SC-uitje van?
AKQ # 1862 BasOne laat Tanjaa en MaJo eens uit je kelder!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat BasOne en Mr Majo niet dezelfde persoon was?
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
AKQ # 1862 BasOne laat Tanjaa en MaJo eens uit je kelder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |