quote:Op zondag 31 januari 2010 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat duurt nog even....
Ik had het gister over mijn ex die op Cheryl Cole lijkt hierzo. Kom ik haar vandaag tegen....
Ja soms tot op het vervelende af......quote:
Die gedachte heb ik soms ook wel over ex vriendinnetjes van mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
ach dat is wel erg gemeen... Het is wel een lieve meid maar ik snap nog steeds niet waarom ik op haar gevallen ben....
Pure lust?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
ach dat is wel erg gemeen... Het is wel een lieve meid maar ik snap nog steeds niet waarom ik op haar gevallen ben....
Dat dus.quote:
Ik denk het wel.quote:
Jammer.quote:
Hopelijk word je geduld beloond!quote:
Wie weet?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk word je geduld beloond!
Weltrusten!quote:
Euhm.....quote:Op zondag 31 januari 2010 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Nou ja, de kleine ligt al zeker een uur te tukken, en ik ben redelijk op van het volle weekend, dus slapen zal zo wel gebeuren, ja
Nog veel gemist hier?
* wie?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
* MaJo maakt op korte termijn haar return in de SC
* Andy gaat Nina Hagen II voor mij ritselen
* MM en ik gaan misschien mee op dezelfde Whisky tour naar Newcastle
Ik dacht dat BasOne en Mr Majo niet dezelfde persoon was?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
BasOne heeft dus de laatste dame uit zijn kelder gelaten?
Newbiequote:
Weet ik nog niet zeker. Ik wacht op de pics.quote:*![]()
![]()
Dat kan zeker!quote:*maken we er dan een SC-uitje van?
AKQ # 1862 BasOne laat Tanjaa en MaJo eens uit je kelder!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat BasOne en Mr Majo niet dezelfde persoon was?
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
AKQ # 1862 BasOne laat Tanjaa en MaJo eens uit je kelder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |