Ja!quote:
John Higginsquote:
Met zo'n nickname had ik toch wat meer verwacht.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:07 schreef Sporttv het volgende:
O'Sullivan misschien ? de enige die ik ken
Dat is ook meteen de beste....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:07 schreef Sporttv het volgende:
O'Sullivan misschien ? de enige die ik ken
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:09 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Met zo'n nickname had ik toch wat meer verwacht.
Ik volg ook veel sporten maar snooker? No way...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:09 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Cowboys in Wildwestfilms zijn gebaseerd op de Noord-Amerikaanse cowboys. Maar ook in andere landen heeft dit beroep bestaan of bestaat het nog. In Italië zijn het buttero, inquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:09 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
maar jij heet dan ook geen Sporttvquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik volg ook veel sporten maar snooker? No way...
Gaucho?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Cowboys in Wildwestfilms zijn gebaseerd op de Noord-Amerikaanse cowboys. Maar ook in andere landen heeft dit beroep bestaan of bestaat het nog. In Italië zijn het buttero, inin Frankrijk: gardians
= ?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Cowboys in Wildwestfilms zijn gebaseerd op de Noord-Amerikaanse cowboys. Maar ook in andere landen heeft dit beroep bestaan of bestaat het nog. In Italië zijn het buttero, inin Frankrijk: gardians
= ?
Spanje dus.....quote:
Ik vind het heerlijk om die ballen in de pockets te zien rollen maar ik kan me voorstellen dat je het saai vindt...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik volg ook veel sporten maar snooker? No way...
AKQ 1870quote:
Goddamn spannend als de zwarte voor de pocket ligt en er is maar 1 rode mogelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:15 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om die ballen in de pockets te zien rollen maar ik kan me voorstellen dat je het saai vindt...
Dat + ik snap er ook geen hout van...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:15 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om die ballen in de pockets te zien rollen maar ik kan me voorstellen dat je het saai vindt...
Nope, maar is wel lachen a;s ze bezemenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:20 schreef nightcowboy het volgende:
Bowls![]()
Curling vind ik dan weer niets aan.
Dat geschreeuw inderdaad...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope, maar is wel lachen a;s ze bezemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |