nee geen zin in, er ligt niemand naastquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Ga maar weer terug naar bed dan.
Erasmus of zo en waarheenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan niet, vanavond afscheidsfeestje van mijn beste vriendi die 5 maanden naar Portugal gaat.
Sorryquote:
Coimbra.quote:
ze gaat bij nuno op visite ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan niet, vanavond afscheidsfeestje van mijn beste vriendi die 5 maanden naar Portugal gaat.
die moet toch ook in en niet naast je bed liggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee geen zin in, er ligt niemand naast
Student dus, wel een hele mooie stad en heeel leukquote:
niet in en ook niet naastquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die moet toch ook in en niet naast je bed liggen
Ze zijn niet voor nu maar voor vanavond. Afblijven dus!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet ik even komen proeven
Jij blijquote:
je zou t bijna denken he!quote:
Het kon ook je troetelvriend zijn!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
je zou t bijna denken he!
zou het een 1 april grap zijn??
troetelbeertjes STRAAAALLLLLLL!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het kon ook je troetelvriend zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |