maar da's ook niet veilig, want zo kweek je vleesboompjes!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan die stokken ook maar weg. En regelmatig met een breinaald binnen rondroeren.
Mannen worden ook zwanger!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef oinaru_isan het volgende:
Geen vrouw zijn, dat is de beste bescherming tegen ongewenste zwangerschap..
http://www.gay.nl/article/16979//Nog_een_zwangere_manquote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik denk dat dat het is jaquote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef oinaru_isan het volgende:
psies ja...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen worden ook zwanger!
Nou ja, sort of dan. Er zijn er al 2!
Er zijn veel meer transmannen die voor of na de transitie kinderen krijgen. Beaty was echt de eerste nietquote:Op maandag 1 februari 2010 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen worden ook zwanger!
Nou ja, sort of dan. Er zijn er al 2!
nja niet zo leuk, maar t levert meestal ook geen gezond kind op...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's ook niet 100% veilig, want als je de eierstokken laat zitten, heb je nog kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En da's niet zo leuk.
Het levert sowieso geen kind op en de vrouw kan er aan overlijden, volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nja niet zo leuk, maar t levert meestal ook geen gezond kind op...
Ow... dat is wel heel erg niet leukquote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het levert sowieso geen kind op en de vrouw kan er aan overlijden, volgens mij.
Understatements ftwquote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... dat is wel heel erg niet leuk
Zeg, dat ga ik hier niet bespreken jaquote:Op maandag 1 februari 2010 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel... we willen gewoon weten met hoeveel kerels je daar speeksel uitgewisseld hebt. En mocht het zover komen met hoeveel kerels je andere lichaamssappen hebt uitgewisseld...
Zo moeilijk is dat toch niet?
Inmiddels weten we wel dat IRL MisterO en Fok MisterO niet dezelfde zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeg, dat ga ik hier niet bespreken ja
Aansteller...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
dan bel je me maarquote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
ja joh, daarover gaat iemand jou bellen zeker?quote:
en heb je een hele ploeg mensen voorzien van sleutels en schroevendraaiers om alles in elkaar te zetten ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:41 schreef Vlarp het volgende:
'morge![]()
Zo maar naar m'n appartement. Ikea kan vanaf 8 uur vanmorgen al komen bezorgen![]()
![]()
Ja.... en nu staat er EINDELIJK online dat het tussen 13:00 en 16:00 wordtquote:
en oh ironie is nu dus dat het matras om op uit te slapen ook door Ikea geleverd wordt ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.... en nu staat er EINDELIJK online dat het tussen 13:00 en 16:00 wordt
Ik had uit kunnen slapen
Nee, die heb ik zelf alquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en oh ironie is nu dus dat het matras om op uit te slapen ook door Ikea geleverd wordt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |