abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77445650
Mijn computer schakelt zichzelf uit tijdens het opstarten. Hij gaat eerst naar foutmelding menu, hier vraagt hij of ik windows normaal wil starten of dat ik systeemherstel wil openen. Bij beide gevallen schakelt hij zichzelf uit na 3 á 4 seconden uit. Ik heb vandaag de PC los gehad. Ik heb hem schoongemaakt. De koeling los gehad en schoon gemaakt. Tussen de processor en koeling koelpasta gedaan. Maar nog steeds loopt hij vast.

Specs:
Intel Pentium 4 2.6 GHz processor (met 400 MHz FSB),
Moederboord: MSI (Micro-ATX formaat) SiS 648 chipset , 512 MB DDR333 geheugenmodule met chips van Samsung.
Videokaart: ATI Radeon 9600 TX
Ram: De Seagate 120 GB 7200 rpm harddisk is van het type Barracuda V.

Ik ben ten einde raad. Ik hoop dat iemand de oorzaak weet van dit probleem. Bij voorbaad dank!
pi_77445698
al eens windows herinstalleert?
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_77445814
Ik heb een poosje geleden windows 7 geïnstalleerd, maar de pc komt niet eens zo ver dat hij de dvd kan/wil opstarten... Hij loopt direct weer vast.
pi_77445965
Harde schijf naar de klote?
pi_77445994
Kijk tijdens het opstarten eens in de Bios wat je CPU temperatuur is.
En anders is inderdaad gewoon je HDD naar de kut, of je moet windows overnieuw installeren.
pi_77446663
Hoe met ik bij die bios komen?
pi_77447235
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:19 schreef Germ het volgende:
Hoe met ik bij die bios komen?
als je niet weet hoe je er moet komen kan er beter ook maar niet aan komen.

als je de computer opstart staat er meestal iets in het scherm als

toets DEL om in de setup te komen (of F1 of F10)

soms moet je tijdens het opstarten eerst op TAB drukken om dit scherm te tonen.

zelf denk ik dat je windows moet herstellen of opnieuw instaleren
pi_77456812
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:42 schreef gerrit098 het volgende:

[..]

als je niet weet hoe je er moet komen kan er beter ook maar niet aan komen.
Inderdaad, daarom denk ik ook dat het mischien fout is gegaan toen hij zelf binnen in die kast heeft lopen klooien.
pi_77480138
heb alleen schoongemaakt, verder heb ik niet zitten klooien binnen in de pc. Maar hij start nu wel weer gewoon op, alleen loopt hij nu soms vast als ik te veel dingen te gelijk doe. één van de errors die die geeft is: Bugcode-usb-driver....
pi_77503830
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef Germ het volgende:
heb alleen schoongemaakt, verder heb ik niet zitten klooien binnen in de pc. Maar hij start nu wel weer gewoon op, alleen loopt hij nu soms vast als ik te veel dingen te gelijk doe. één van de errors die die geeft is: Bugcode-usb-driver....
ik gooi even een wilde gok op fit forum.

check je usb drivers!!
pi_77517036
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:27 schreef gerrit098 het volgende:

[..]

ik gooi even een wilde gok op fit forum.

check je usb drivers!!
Dat verklaart niet waarom zn pc eerst meteen uitviel. Een spanningspiek naar de USB poorten wel.

In dit geval kan het het mainboard of de voeding zijn.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_78353494
nou, ik ben via via bij een klein bedrijfje gekomen, en bleek dat koeling van de grafische kaart kapot was. Is allemaal gerepareerd.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:38:19 #13
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_78353742
Gelukkig maar weer. Ik hoop niet al te hoge kosten?
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')