Bij meiden die iets te veel drinken hebben lukt dat wel, hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:39 schreef mooi_koekje het volgende:
idd ik geef je helemaal gelijkOveral die vage reacties, net als in discotheken waar jongens direct tegen je aan beginnen te schuren, ik kan me daarbij ook niet voorstellen dat dat ooit gewerkt heeft
Inderdaad, dat is helemaal not done.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:39 schreef mooi_koekje het volgende:
idd ik geef je helemaal gelijkOveral die vage reacties, net als in discotheken waar jongens direct tegen je aan beginnen te schuren, ik kan me daarbij ook niet voorstellen dat dat ooit gewerkt heeft
Ik klaag niet zozeer over KLB zelf hoor, dat zou nogal hypocriet zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:39 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Net als dit topic; klagen over KLB. Maar het hoeft ook niet perse origineel te zijn. Het moet goed in elkaar zitten.
Zoals je het nu zegt, is het net alsof het nog wel geprobéérd wordt. Zelfs dát zie ik toch nauwelijks. Niet dat ik dat per se zo erg vind; het is wat KLB is, en als het mij niet zint dan ga ik wel eldersheen. Ik bedoel maar te zeggen: iedereen doet elkaar na, en daar hoort het nabauwen van reacties ook bij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:38 schreef griekjeee het volgende:
Er worden met grote regelmaat nieuwe topics geopend, natuurlijk is het moeilijk om je klacht 100% origineel te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |