Nee, heb een koophuis. Na een reset en onmiddelijk de verwarming aan doet ie 't weer. De vraag is voor hoelangquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:01 schreef Toverheks het volgende:
@PietjeWat was telefoontje 1.
"u geen abonement menerr, ieck vaste klanten droek droek, efe kijken wat ik kan doen vanmiedaag"
wat nou abbo, je huurt dat ding toch Pietje???
Oke, nou maar hopen dat het ding het blijft doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, heb een koophuis. Na een reset en onmiddelijk de verwarming aan doet ie 't weer. De vraag is voor hoelang.
Ik had nog niet naar buiten gekekenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
En daar kom je na ruim een uur pas achter?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:39 schreef Noek het volgende:
Arm koud Pietje. Boek een last minute.![]()
Te duur zeker?
Great, als het niet lukt rot je op naar de Malediven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
Maar er komt een mannetje, en wel nu. There's always hope
.
Met die heerlijk R'damse tongval van 'm. Een verademing tussen al die fatjes met namen op hun onderbroekband.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef Noek het volgende:
Cc, ik vind ze primaaa.![]()
Gek eigenlijk dat je zelfs in die 47 seconden door gaat spoelen want hè hè, druk druk.
Nou, iedergeval blij dat het weer opgelost is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
77 euro lichter, de ventilator is een paar kilo vuil kwijt maar hij lijkt 't weer stabiel te doen.
En waarom kan je tegenwoordig niet meer zwart afrekenen, regeltjesneukers
.
Maar wel hot!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
77 euro lichter, de ventilator is een paar kilo vuil kwijt maar hij lijkt 't weer stabiel te doen.
.
Zo nu al weer verwarming.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ze kunnen zeggen wat ze willen, wij hebben er toch geen verstand van.Ik heb daar al eens een programma over gezien, gelukkig zitten er ook nog goeie tussen....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
En coole verhalen "uit 't vak" hebben die lui. Was ie bij een vrouwtje geweest, die had een storing. Geheel volgens de regels nieuwe batterijen in de thermostaat gedaan, alleen ze was een beetje klein en kon het display niet zien. Dus op de draadjes aangesloten en toen erop geklikt. Wat bleek, had ze oude batterijen erin gedaan. Er stond niks op 't display. Monteur laten komen, 100 euro lichter, voor een paar nieuwe batterijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |