En, ik wil de feestvreugde niet bederven, jullie zetten ook wat goeds op papier hoop ik?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:14 schreef Vanyel het volgende:
Daar wordt zelfs al aan gewerkt.
We hebben een goeie vriend die goeie dingen wil doen voor ons.
Doen als je er aan toe bent, maar wel vóór conceptiequote:Op zondag 31 januari 2010 12:23 schreef Vanyel het volgende:
Goeie vraag.
Lijkt nog zo abstract, weten niet zo goed hoe te formuleren, zijn alebei uitstellers.
Gewoon slap contractontwijkend gedrag eigenlijk.
Zijn er voor dat soort donorschappen nou eigenlijk regels of mag je gewoon iedereen vragen, die je wilt? En stel nou dat ik donor ben en ik teken een krabbeltje, dat ik afzie van rechten op het kind, maar later bedenk ik me? Gezien de rechtspraak in dit land, is er dan de kans dat ik toch toegang moet krijgen tot het kind?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:33 schreef Vanyel het volgende:
Wij zitten een beetje in afwachtmodus, na conceptie wordt het pas concreet en moeten we wel. Dat idee. Is er echt wezenlijk verschil tussen voor en na conceptie vastleggen? Mondeling zijn de afspraken met de donor wel al gemaakt, het is een kwestie van op papier zetten.
Eigenlijk stom idd dat we dat zo blijven uitstellen.
Tussen lief en mij ligt de hele rimram wel al netjes vast.
Dat lijkt me echt extreem kut. Sowieso niet leuk natuurlijk, maar zeker als er niks vastligt.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:26 schreef lezzer het volgende:
Ik heb zelf in een scheiding gezeten waarin een kind betrokken was, en dan wil je écht dat er wat op papier staat. Hetzelfde geldt voor de situatie tussen een donor en een ander stel.
Nou, het lag wel vast.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt extreem kut. Sowieso niet leuk natuurlijk, maar zeker als er niks vastligt.
Dat zou leuk zijn. Helaas..quote:Op zondag 31 januari 2010 13:00 schreef lezzer het volgende:
Als je getrouwd bent hoeft die adoptieaanvraag toch niet meer?
Is dat dan op dezelfde manier moeilijk als bij een heterostel waar de moeder moeilijk doet of anders?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, het lag wel vast.
Maar dan wordt het als niet-biologische moeder toch heel moeilijk hoor, als de biologische moeder begint te kutten.
Ja, alleen bij ons speelde nog wat anders.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat dan op dezelfde manier moeilijk als bij een heterostel waar de moeder moeilijk doet of anders?
Nah dat dan weer niet, was er 11 uur uit ofzo, maar ik moet nu een voorstel schrijven voor een PhDplek aan de uni en m'n hersenen zijn een beetje roestig zegmaarquote:
zoals mag spelenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:06 schreef Brittie het volgende:
Ja precies... haha. Nou moet mijn lief zelf ook werken vandaag dus van haar heb ik vrij weinig last, maar toch, zat andere dingen die veel interessanter en leuker zijn dan wat je daadwerkelijk moet doen.
aaahhhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |