Dat lukt niet met de telefoon, maar neem de uitnodiging later graag aan.quote:
Net zoals niemand condooms gebruikt bij "andere orale bezigheden".quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is vast iemand die ze gebruikt, maar ik niet
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat lukt niet met de telefoon, maar neem de uitnodiging later graag aan.
Vanavond voor het eerst in 4 weken leuk uiteten (of uberhaupt de deur uit voor iets leuks)
Heel attentquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net zoals niemand condooms gebruikt bij "andere orale bezigheden".
Ik snap je wel hoor. Voel me ook wel een beetje lulligquote:
why?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Voel me ook wel een beetje lullig
mwach je werd uitgedaagdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
Omdat ik weet dat Lezzer het vervelend vindt. 't Is toch een kleine moeite om met zoiets rekening te houden.
Voorvocht is handig als je een droge mond hebt of met je handen wil bevredigen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe extreem jammer dat ik wegmoet. Hier had ik graag meer over gehoord.
Ook sneuquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:55 schreef Seven. het volgende:
Damn. Zij heeft andere slaapplek gevonden. Ik niet.. Ik wil oohook.
I'll live, ik heb haar veel plezier gewenst en gezegd dat ze er maar 1 namens mij moest drinken. Ze zou er zelfs 2 doenquote:
En een slaapzak en luchtbed gaan je niet helpen? Als zij ergens kan slapen, kruip je er toch gewoon bij inquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:34 schreef Seven. het volgende:
I'll live, ik heb haar veel plezier gewenst en gezegd dat ze er maar 1 namens mij moest drinken. Ze zou er zelfs 2 doen. Ik ben gisteren al op stap geweest zonder haar. Maar was meer omdat ik haar stiekem ook wel gewoon weer wil zien, met name op zo'n gelegenheid. Alwaar wij gewoon lekker klef kunnen doen in het openbaar zonder geile mannen die er omheen hangen.
Ja heb ik ook. Altijd als we iets moeten bespreken raken we totaal afgeleid en komt het er uiteindelijk niet vanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:06 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hahaha, nouja iig kom je meteen ter zake dan, bij ons zitten we eerst een half uur te ouwehoeren over niks en dan ineens zo van 'oja, by the way... '
Het is daar al knap laat voor, aangezien ik dan mijn werkuniform nog in moet pakken, bedenken wat ik aantrek, douchen, scheren, make-up, haren, toiletspullen bij elkaar schrapen en noem maar op. Laat aankomen is laat gaan slapen, laat wakker worden en te laat op het werk zijn morgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En een slaapzak en luchtbed gaan je niet helpen? Als zij ergens kan slapen, kruip je er toch gewoon bij in
Echt vervelend? Ik dacht dat 't meer voor de vorm vervelend was.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
Omdat ik weet dat Lezzer het vervelend vindt. 't Is toch een kleine moeite om met zoiets rekening te houden.
Nou, we hebben het er hier in de loop der jaren meerdere malen over gehad.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt vervelend? Ik dacht dat 't meer voor de vorm vervelend was.
Ik snap dat geloof ik niet helemaal. Kan ook niet beoordelen wat voor jou de lading van de piemelpraat is.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:08 schreef lezzer het volgende:
Nou, we hebben het er hier in de loop der jaren meerdere malen over gehad.
Dat ik vind dat we het in het lesbeautopic niet over piemels hoeven te hebben. Ik bedoel, of all places in het lesbeautopic over piemels praten
Discussie heb ik al 25 keer gevoerd hier, een eerlijk gezegd, ik heb er geen zin meer in.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap dat geloof ik niet helemaal. Kan ook niet beoordelen wat voor jou de lading van de piemelpraat is.
De onderwerpen hier schieten van hot naar her en met sommige heb ik meer dan met andere. Piemels vind ik wel leuk om over te babbelen, maar als bijvoorbeeld de auto's weer langs komen haak ik af
Wil je mn nieuwe auto zienquote:Op zondag 31 januari 2010 10:34 schreef NanKing het volgende:
Ik haak gewoon nergens bij af.
quote:
Oe, ja, leuk karretje. Welke uitvoering? Welke kleur?quote:
want lesbeaus kunnen geen mening hebben/praten over piemols?? we kunnen het niet iedereen tevreden houden in een topic en wat jaren geleden is gebeurt was ik (en misschien vanyel en andere) niet bij dus kan het gebeuren waar jij het in deeltje 1 en 2 met mensen over hebt gehad in deeltje 250 voor mij en andere nieuw isquote:Op zondag 31 januari 2010 01:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, we hebben het er hier in de loop der jaren meerdere malen over gehad.
Dat ik vind dat we het in het lesbeautopic niet over piemels hoeven te hebben. Ik bedoel, of all places in het lesbeautopic over piemels praten
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:55 schreef NanKing het volgende:
O dus jij laat je auto aan iedereen zien.
Echt....quote:Op zondag 31 januari 2010 11:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
want lesbeaus kunnen geen mening hebben/praten over piemols?? we kunnen het niet iedereen tevreden houden in een topic en wat jaren geleden is gebeurt was ik (en misschien vanyel en andere) niet bij dus kan het gebeuren waar jij het in deeltje 1 en 2 met mensen over hebt gehad in deeltje 250 voor mij en andere nieuw is
@vanyel, net als jij haak ik ook af bij auto's dat kan me echt niet boeien
met jou post doe je alsof lesbeau alleen om jou draait en dat irriteert mij..... als je niet wil discussieren over piemles doe je niet mee, net als dat ik niet mee doe als het over auto's gaat, dan wacht ik ook tot er wat leukers voorbij komtquote:
als we rellen gaat het iig niet over piemels en auto's.... zijn we beide blijquote:Op zondag 31 januari 2010 11:17 schreef NanKing het volgende:
Ja hallo, het is een veel te mooie zondag voor gerel.
Je hebt waarschijnlijk over haar post heengelezen waarin ze zegt dat we vooral moeten doen wat we niet laten kunnen zolang we haar er maar niet in betrekken.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
met jou post doe je alsof lesbeau alleen om jou draait en dat irriteert mij..... als je niet wil discussieren over piemles doe je niet mee, net als dat ik niet mee doe als het over auto's gaat, dan wacht ik ook tot er wat leukers voorbij komt
enne hetzelfde
die heb ik idd gemist maar als je ergens niet op ingaat kan je er ook niet in betrokken worden but thats my opinion....quote:Op zondag 31 januari 2010 11:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk over haar post heengelezen waarin ze zegt dat we vooral moeten doen wat we niet laten kunnen zolang we haar er maar niet in betrekken.
Oeh mooie wheelsquote:Op zondag 31 januari 2010 11:23 schreef Vanyel het volgende:
Een mooi moment om mijn brave nieuwe burgerfiets te showen.
[ afbeelding ]
Met voor- en achterbagagedrager natuurlijk, maar die stonden helaas niet op het plaatje.
Dank. Eigenlijk wilde ik een stoere (dus heren-) tof uitziende fiets met bij voorkeur 2 stangen, maar dat was niet handig met het oog op eventuele toekomstige stoeltjes op de achterdrager.quote:
kinderwens??quote:Op zondag 31 januari 2010 11:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dank. Eigenlijk wilde ik een stoere (dus heren-) tof uitziende fiets met bij voorkeur 2 stangen, maar dat was niet handig met het oog op eventuele toekomstige stoeltjes op de achterdrager.
Hoezo braaf en verstandig vooruitkijken![]()
Grijs, en verder geen idee (had het me drie maanden geleden gevraagd, dan had ik het nog geweten)quote:Op zondag 31 januari 2010 10:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oe, ja, leuk karretje. Welke uitvoering? Welke kleur?
I wish..quote:Op zondag 31 januari 2010 11:30 schreef NanKing het volgende:
Zijn er snel eventueel toekomstige stoeltjes nodig?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |