Lesbo-party in Leuven. Logeermeisje heeft luchtweginfectie. Het alternatief is om bij een andere vriendin in Leuven te logeren maar daarvoor is eerst overleg nodig met cutie.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat was het plan, wat heeft het logeermeisje en wat heb je voor alternatief in gedachten?
Wij doen rustig aan dus stalkrechten hebben we wel maar daar maken we niet al te enthousiast gebruik van.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:43 schreef Vanyel het volgende:
Maar dan stalk je je cutie toch met goeie reden?
Bovendien bouw je (vind ik) tot op zekere hoogte stalkrechten op, maar weet niet of je al in dat stadium bent?
Altijd beginnen met een compliment (hoorde ik pas van Dr Phil), dus: "Schat, wat zit je haar leuk!" en dan er direct achteraan: "Zullen we bij [insertanderevriendin] in Leuven gaan logeren?"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:39 schreef Seven. het volgende:
Lesbo-party in Leuven. Logeermeisje heeft luchtweginfectie. Het alternatief is om bij een andere vriendin in Leuven te logeren maar daarvoor is eerst overleg nodig met cutie.
Dat is een officieel erkende aandoeningquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lees de hele tijd 'stalknechten'.
Ik zou het toch vreemd vinden als ze me zo opbelde.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Altijd beginnen met een compliment (hoorde ik pas van Dr Phil), dus: "Schat, wat zit je haar leuk!" en dan er direct achteraan: "Zullen we bij [insertanderevriendin] in Leuven gaan logeren?"
We zijn benieuwd
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Altijd beginnen met een compliment (hoorde ik pas van Dr Phil), dus: "Schat, wat zit je haar leuk!" en dan er direct achteraan: "Zullen we bij [insertanderevriendin] in Leuven gaan logeren?"
We zijn benieuwd
Ik doe het tegenwoordig altijd en het werkt primaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou het toch vreemd vinden als ze me zo opbelde.
Maar ja, da's nog niet makkelijk als je belt. Zal d'r vanavond eens bellen, kan best zijn dat ze me voor is want dat gebeurt ook regelmatig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn benieuwd
Zie boven jequote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:02 schreef Seven. het volgende:
Maar ja, da's nog niet makkelijk als je belt. Zal d'r vanavond eens bellen, kan best zijn dat ze me voor is want dat gebeurt ook regelmatig.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe het tegenwoordig altijd en het werkt prima
- Tring.... tring...
- Met schat
- Ja, met mij; schat wat zit je haar leuk
- Ow, wat moet je van me?
Hahaha, nouja iig kom je meteen ter zake dan, bij ons zitten we eerst een half uur te ouwehoeren over niks en dan ineens zo van 'oja, by the way... 'quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:05 schreef NanKing het volgende:
[..]!
Bij mij gaat 't altijd zo:
"Tring, tring"
"hoi lief"
"dag lief lieftje, vind je me nog lief?"
"hebbie nodig?"
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |