ik ben slecht dus dat scheeltquote:Op zondag 31 januari 2010 15:17 schreef Brittie het volgende:
Haha ja idd, moet ik nog wel een beetje oefenen anders kan ik je niet inmaken.
volgens mij hebben wij het topic doodgeschotenquote:
Ik denk het, volgens mij zijn ze hard weggerend voor onze M16A4'squote:Op zondag 31 januari 2010 21:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij het topic doodgeschoten
FRAG THEM!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:28 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik denk het, volgens mij zijn ze hard weggerend voor onze M16A4's
das is flink balen!!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef wonderer het volgende:
Hoi dames.
De auto doet het nog steeds niet
slaap lekkerquote:Op zondag 31 januari 2010 21:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hi wonderer,
das kut!
ik ga nu lekker bedje in! xx
Hoezo niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef wonderer het volgende:
Hoi dames.
De auto doet het nog steeds niet
Gelukkig!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:12 schreef Brittie het volgende:Mogge!
Slechts 1 keer bijna onderuit gegaan omdat er zo'n type voor me reed op het tempo van scholieren met bloedarmoede... moest ik hard op de rem, en toen slipte m'n wiel een beetje! Maar toch overeind gebleven, jeuj!
Als ik jou was ging ik voor een oudere man. Wel zo veiligquote:Op maandag 1 februari 2010 09:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Misschien toch maar een wat oudere poets nemen dan.. Of een mannelijke poets.
We hadden het net voor topicsluit over Watership down.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:51 schreef Alicey het volgende:
Waarom wordt er trouwens gehuild om konijntjes? Om mij hoeft niet gehuld te worden..
Ja, da's misschien nog wel het beste.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik jou was ging ik voor een oudere man. Wel zo veilig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |