Ah crap, hier ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:48 schreef Armageddon het volgende:
Er komt op het moment zo'n 15cm sneeuw naar beneden in Den Haag.
Gaat kijken!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:48 schreef Armageddon het volgende:
quote:
Ja dus, daar woon ik ookquote:
In een keer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:48 schreef Armageddon het volgende:
oh kutquote:
Bohh, stoerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:57 schreef Cosmo. het volgende:
ja! over 4 uur gaat de wekker en dan wordt ik wakker
Henk heb ik niet meer gezien sinds de geboorte van Celine. Ik hoop dat het goed met hem gaat.quote:
Hier ook!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:57 schreef Cosmo. het volgende:
Wow... Hier miezert het een beetje. Maar alsnog vlokken. Maar iets kleiner...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het gaat wel heel hard. Vlokken jonguh! Vlokken!!
Word.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:57 schreef Cosmo. het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Henk heb ik niet meer gezien sinds de geboorte van Celine. Ik hoop dat het goed met hem gaat.![]()
Met Celine gaat alles wel! Ze zegt al mama en lamp. Papa verrot ze.
Maar ach, nou is word met DT ook wel heul érg. Maar daarnaast... fok + 2 uur. dan mag je wel iets meer tolereren dacht ik zo.quote:
Den Haag en Rotterdam zitten praktisch in hetzelfde regio.quote:
Liesjeeeee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
Het sneeuwt hard, maar ik zie nog geen 15 cm in mijn straat hoor!![]()
Of komt de rest nog de komende uren? (Den Haag)
Het is altijd wat hier.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is ook nooit iets in Den Haag hè halve tamme?
Nog steeds kleine vlokjes maar het gaat wel hard!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:00 schreef Armageddon het volgende:
kudt!
Er ligt een cm of 2. Nu hele kleine vlokjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natte vrouwen?!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, natte sneeuw, natte kranten, natte daklozen en natte vrouwen
Wanneer je precies geadopteerd bent en waarom je pleegouders overwogen je weg te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Oeh, wat moet ik precies vragen dan?
I know the Hague.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zit het vol mee in Den Haag, en ik heb de natste!
Zo ziet het er qua sneeuw hier in Arnhem ondertussen ook uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:19 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Vianen meldt ook sneeuw:
[ afbeelding ]
Überbrakke phonepic.
Best nog een flink pak ook, zie de bandenspoor van de krantenbezorger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |