waar is de OP?quote:
quote:
Tuulk, we moeten de #666 halen dit jaarquote:
Popstarts, weer zon slap aftreksel van idolsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
de op is op??
damn hee
vandaag is rrrrrrroood(Hij zong mijn liedje!
)
Ik heb maar 1 aflevering gekeken, dit is een van de eerste keren dat ik iemand van zo'n serie goed vind (ik ben meer van de dans)... Maar dit vond ik toch wel prettig klinken!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Popstarts, weer zon slap aftreksel van idols
Weet je wat ook ergg prettig klinkt?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 aflevering gekeken, dit is een van de eerste keren dat ik iemand van zo'n serie goed vind (ik ben meer van de dans)... Maar dit vond ik toch wel prettig klinken!!
we gaan gewoon nog ff door tot de fipoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:54 schreef Redbaron het volgende:
ik ben tegen mezelf aan t praten, en ik ben niet eens dronken
vind je die TT ook niet nogal rukquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
we gaan gewoon nog ff door tot de fipo
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
vind je die TT ook niet nogal ruk
Nou, behoorlijk. Wie dat verzonnen heeft spoort echt nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
vind je die TT ook niet nogal ruk
HAKKUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Weet je wat ook ergg prettig klinkt?
Jij bent van de dans, kun je ook hakkuhhh?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
HAKKUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nou, behoorlijk. Wie dat verzonnen heeft spoort echt niet
zeker welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij bent van de dans, kun je ook hakkuhhh?
Ben ik nooit geweest, maar kan die muziek nog best waarderenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zeker wellaatst zelfs op hakken proberen te hakkuh in de kroeg...
lukte me ook nog
(mensen keken me raar aan dus ben maar gestopt)
Ben paar jaar geleden ook naar Defqon geweest... vééééét
Goed voor je ritmequote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Terug van training. Even driekwartier op 1 oor, dan training geven. Dan weer een uurtje op 1 oor, en dan de stad in
Beter dat dan een idioot slaaptekort waar ik nu mee bezig ben.quote:
Wou je me verrassen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:15 schreef Samzz het volgende:
Nou... Ik moet nog maar zien of ik vanavond naar Gelderland ga. Het zal weer gaan sneeuwen vanmiddag/avond/nacht
Ja, maak me maar jaloersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:19 schreef Kreator het volgende:
Zo. Wakker. Omdat ik niet aan sport doe op zaterdag heb ik heerlijk uitgeslapen..
quote:
Eventjes wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Krea, je dacht toch niet dat die lekker gek opmerking in KPD serieus was?
Je gaat toch ook niet op de fiets?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:15 schreef Samzz het volgende:
Nou... Ik moet nog maar zien of ik vanavond naar Gelderland ga. Het zal weer gaan sneeuwen vanmiddag/avond/nacht
nee ik vermaak me al in kpdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef Oldenzaal het volgende:
Kom mijn kamer maar opruimen!
Dienst van het werk, huis was een teringbende. Dt is nu wel weer redelik. Toch maar eens een schoonmaakster charteren. Of samen gaan wonen.quote:
Of samenwonen met je schoonmaaksterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dienst van het werk, huis was een teringbende. Dt is nu wel weer redelik. Toch maar eens een schoonmaakster charteren. Of samen gaan wonen..
Mijn moeder heeft wel een geile russiche schoonmaakster met enorme jetsers. Wat dat betreft...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of samenwonen met je schoonmaakster
Hahaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft wel een geile russiche schoonmaakster met enorme jetsers. Wat dat betreft....
Uit eten, bowlen, karten en dan de stad in!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:02 schreef Kreator het volgende:
Wat gaan jullie vanavond doen? Ik weet het nog niet. Misschien ff stad in... of gewoon films kijken. Ofzo.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Gooeeehoeeiemiddag allen tesaam!
Hoe maken wij het vandaag?
Hier gaat alles tiptop.
ik weet het ook nog niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:02 schreef Kreator het volgende:
Wat gaan jullie vanavond doen? Ik weet het nog niet. Misschien ff stad in... of gewoon films kijken. Ofzo.
denk dat 't 't laatste wordquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:02 schreef Kreator het volgende:
Nice. (Y). Al is binnen karten eigenlijk alleen leuk in Nijverdal. En buiten is oldenzaal wel okay, maar beetje koud.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:03 schreef Oldenzaal het volgende:
Uit eten, bowlen, karten en dan de stad in!!
Heb jij eigenlijk een vriend? (objectieve interesse...quote:
Ofzo, kan ook heel leuk zijn...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:08 schreef -AnneX- het volgende:
denk dat 't 't laatste wordeerst werken, dan verder zien
Nooit met de trein geweest?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet op de fiets?. Doorgaande wegen zijn gewoon redelijk begaanbaar...
"Ik loop veilig of ik loop niet!"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:45 schreef Samzz het volgende:
Zo. Net m'n schoenen opgehaald en ze zijn weer helemaal mooiEr zit een hoesje omheen, die je alleen van dichtbij ziet, dus ich bin zufrieden. Hij zei, als ik dat niet had gedaan en je blijft weer hangen, dan heb je je hele hak naar de filistijnen, dus maar het zekere voor het onzekere!
En nu ga ik douchen, dan slapen en dan naar Gelderland
wie is bruce dickinson?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gast, Bruce Dickinson is een held [ afbeelding ]
Nee ik hap niet meerquote:
Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gast, Bruce Dickinson is een held [ afbeelding ]
quote:
grappig, komt juist steeds meer bij? Dus hoezo dood?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:19 schreef -AnneX- het volgende:
Mja, KAN iddof het ook zo'n feest word is nog maar te bezien
maar uitgaan in enschede is echt dood gegaan de laatste 3 jaar...
wel je ski's meenemenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:17 schreef ACT-F het volgende:
Gaat het vanavond flink sneeuwen? Ik had namelijk het voornemen om naar Zak te gaan in Uelsen
http://www.rtvoost.nl/weer/default.aspxquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:17 schreef ACT-F het volgende:
Gaat het vanavond flink sneeuwen? Ik had namelijk het voornemen om naar Zak te gaan in Uelsen
Het sneeuwt hier, dus het is maar de of ze straks nog rijdenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
Ik sta in Arnhem, de trein vertrekt zoOp naar de Stake!
de wattes?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier, dus het is maar de of ze straks nog rijden
Prrrrijzen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oeh wat kan ik winnen?
alcoholistquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik trek me zo maar eens een pilsje open.
nu pas ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu al? Het is pas 22:17!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en wat heeft t weer hier mee te maken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:19 schreef Assiej het volgende:
Ben dit weer meer dan zat![]()
![]()
Alles werkt tegen, ik wou uit in enschede, heerlijk als je nog thuis woont en je ouders deze gevangenis beheren![]()
Als die vraag over de woonplaats aan mij was, oldenzaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en wat heeft t weer hier mee te maken?
hmm lijkt me behoorlijk irritantquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als die vraag over de woonplaats aan mij was, oldenzaal.
Omdat het glad is vanacht dus mag ik niet rijden
blahblah etc.
Dan maar glijdenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:32 schreef Assiej het volgende:
Omdat het glad is vanacht dus mag ik niet rijden
blahblah etc.
haha marckoo with his manboobiesquote:Op zondag 31 januari 2010 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Today, while copying some stuff for school, I felt someone rubbing her boobs against my back. I got a boner and when I looked to see who the hot chick was, I saw my fat friend rubbing his man boobs against my back. FML"
MARKOOO!?
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Today, while copying some stuff for school, I felt someone rubbing her boobs against my back. I got a boner and when I looked to see who the hot chick was, I saw my fat friend rubbing his man boobs against my back. FML"
MARKOOO!?
mooi op tijdquote:Op zondag 31 januari 2010 01:25 schreef ACT-F het volgende:
Genoeg gesorteerd voor vandaag. Ik ga nog een kroegje pakken
Bukken!quote:
Sanne benj nat?quote:Op zondag 31 januari 2010 03:22 schreef Samzz het volgende:
Yeah, in de busHet was weer uber gezellig!
Zeer zeker! Het was ontzettend gezellig en de kroegbaas had er zin vanavond. "Hé fotograaf, ie krieg nog ene pilsje van mie! Het bleef niet bij éénquote:
van grolsch word je niet ziek, wel dronkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
Van Grolsch word je toch niet ziek? Heb je stiekem Heineken gedronken?
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:54 schreef Kreator het volgende:
Ratel. Alles goed?
Crap. Ik moet zo naar m'n moeder..
Nee, ik doe niet aan verplicht, maar ik moet de camera terugbrengen. Dus vandaag is het wel moeten ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
verplicht zondagmiddag bezoekje?
Niet zeuren, ik zie elke dag me moederquote:Op zondag 31 januari 2010 12:54 schreef Kreator het volgende:
Ratel. Alles goed?
Crap. Ik moet zo naar m'n moeder..
Federer is altijd meester.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:47 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Hoe waren de VengaBoys, San? Was het nog wat?
Federer was weer meester trouwens.
Mario Kart is tof.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog even een uurtje kansloos Mario Karten op mn GC
Ja, het doet echt pijn. Komt wondvocht uit nu en als ik ergens tegenaan stoot, dan aaaauuuuuuwquote:Op zondag 31 januari 2010 15:27 schreef Kreator het volgende:
Ouch. Er liep een rilling ovrer m'n rug....
Mijn zusje doet dat op de Wii...quote:Op zondag 31 januari 2010 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog even een uurtje kansloos Mario Karten op mn GC
Daar heb ik m al uigespeeldquote:
Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar had ik me ook wel vermaakt. Vooral jaren 80 zijn.
Daar staan er hier ook 2 van.quote:
Bij ons in de fabriek is het ook vers hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:36 schreef Redbaron het volgende:
ijs moet je vers halen/eten in hengelo aan de bornsestraat!
ola toch?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij ons in de fabriek is het ook vers hoor.
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:36 schreef Redbaron het volgende:
ijs moet je vers halen/eten in hengelo aan de bornsestraat!
hertog hoeft van mij ook niet zo..quote:Op zondag 31 januari 2010 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja Ola.
Helaas maken ze bij ons geen raketjes.
En festini ook niet, weet ook niet of dat van ola is.
We maken B&J, Magnum after dinner (niet in NL verkrijgbaar geloof ik) en Hertog,
Hertog vind ik dan het lekkerst. B&J is niet zo.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ben en Jerry'sHet lekkerste ijs van de wereld!
Zelfs lekkerder dan vd Poel in Enschede/Hengelo/Waar dan ook maar
Nee niks an.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ben en Jerry'sHet lekkerste ijs van de wereld!
Zelfs lekkerder dan vd Poel in Enschede/Hengelo/Waar dan ook maar
Over smaak valt heel niet te twistenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
misschien eens meer vlees gaan eten, je smaakpapillen werken niet optimaal
Heejquote:Op zondag 31 januari 2010 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo allemaal
heb ik nog wat gemist hier?
Ja, het was 1 grote orgie hier toen je nét weg was. We hadden afgesproken in de slaapkamer bij Ratel en daar kwam echt iedereen. Na alle drugs en drank en sex hebben we nog 24 uur bij liggen komen onder een brug en zijn net weer terug om hier te posten.quote:
niet veel bijzonders dusquote:Op zondag 31 januari 2010 20:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, het was 1 grote orgie hier toen je nét weg was. We hadden afgesproken in de slaapkamer bij Ratel en daar kwam echt iedereen. Na alle drugs en drank en sex hebben we nog 24 uur bij liggen komen onder een brug en zijn net weer terug om hier te posten.
ToF'ers hebben ook een sociaal leven, zeker in het weekendquote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
is dit topic nog niet vol??
volgens mij staat hij al open sinds vrijdag ofzo.
normaal is een topic binnen een dag wel vol dacht ik.
nou??quote:Op zondag 31 januari 2010 21:53 schreef haakon het volgende:
ik weet een goede TT voor de volgende, of die daarna, of daarna
Waardeloos? Dit is toch wel een TT met inhoudquote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en dan weer zo'n waardeloze TT maken zeker
maar geen waarheidquote:Op zondag 31 januari 2010 22:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waardeloos? Dit is toch wel een TT met inhoud
mét inhoud, zonder OP..quote:Op zondag 31 januari 2010 22:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waardeloos? Dit is toch wel een TT met inhoud
Ik wil m ook niet maken, want dan word het een quote uit een liedje van Katy Perry. En ja, uit I kissed a Girl.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en dan weer zo'n waardeloze TT maken zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |