quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:17 schreef ElisaB het volgende:
... juist. Dus om 03:00 kom ik daar aan. En met al mijn charme heb ik het toen weer goed gemaakt. Eerst hebben we [CENSUUR] en toen daarna [CENSUUR] en tot slot [CENSUUR].
Dusse... je snapt het wel![]()
Ik was zó helemaal in den zevende hemel - en we kenden elkaar al zeker wel 10 weken of - dat ik niets anders meer kon uitbrengen dan: "Lieverd, wil je met me trouwen...."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
... juist. Dus om 03:00 kom ik daar aan. En met al mijn charme heb ik het toen weer goed gemaakt. Eerst hebben we [CENSUUR] en toen daarna [CENSUUR] en tot slot [CENSUUR].
Ik was zó helemaal in den zevende hemel - en we kenden elkaar al zeker wel 10 weken of - dat ik niets anders meer kon uitbrengen dan: "Lieverd, wil je met me trouwen...."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan nemen we nog ZO maatregelen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:19 schreef Cat22 het volgende:
Nee, nee nee Elies! Die stond eerst heul ergens anders!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
... maar luisteren deed ik ondertussen al niet meer zo goed. Dus ik nog een keer: "Trouw nou met me.... "(ja ja, ik huilde ondertussen ook al)... "Beebje, wil je nou alsjeblieft met me trouwen...."
....
Die was al tig keer verricht...opletten he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Maar wel heel lief ende jomantisch.![]()
![]()
![]()
Hoe lang heeft het daarna geduurd eer De Daad verricht was?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
... maar luisteren deed ik ondertussen al niet meer zo goed. Dus ik nog een keer: "Trouw nou met me.... "(ja ja, ik huilde ondertussen ook al)... "Beebje, wil je nou alsjeblieft met me trouwen...."
....
Awwwwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
....
Kjoetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
.... Hoor ik ineens vanaf het kussen rechts van me: "Ik heb al ja gezegd hoor...." (Groningers praten niet zo snel, vandaar de spaties).
Is het niet schattig
De daad was ervoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Maar wel heel lief ende jomantisch.![]()
![]()
![]()
Hoe lang heeft het daarna geduurd eer De Daad verricht was?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
.... Hoor ik ineens vanaf het kussen rechts van me: "Ik heb al ja gezegd hoor...." (Groningers praten niet zo snel, vandaar de spaties).
Is het niet schattig
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Is het niet schattig
Benne daar ook foto's van?quote:
Ik vind het mooiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die was al tig keer verricht...opletten he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |