quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:17 schreef ElisaB het volgende:
... juist. Dus om 03:00 kom ik daar aan. En met al mijn charme heb ik het toen weer goed gemaakt. Eerst hebben we [CENSUUR] en toen daarna [CENSUUR] en tot slot [CENSUUR].
Dusse... je snapt het wel![]()
Ik was zó helemaal in den zevende hemel - en we kenden elkaar al zeker wel 10 weken of - dat ik niets anders meer kon uitbrengen dan: "Lieverd, wil je met me trouwen...."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
... juist. Dus om 03:00 kom ik daar aan. En met al mijn charme heb ik het toen weer goed gemaakt. Eerst hebben we [CENSUUR] en toen daarna [CENSUUR] en tot slot [CENSUUR].
Ik was zó helemaal in den zevende hemel - en we kenden elkaar al zeker wel 10 weken of - dat ik niets anders meer kon uitbrengen dan: "Lieverd, wil je met me trouwen...."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan nemen we nog ZO maatregelen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:19 schreef Cat22 het volgende:
Nee, nee nee Elies! Die stond eerst heul ergens anders!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
... maar luisteren deed ik ondertussen al niet meer zo goed. Dus ik nog een keer: "Trouw nou met me.... "(ja ja, ik huilde ondertussen ook al)... "Beebje, wil je nou alsjeblieft met me trouwen...."
....
Die was al tig keer verricht...opletten he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Maar wel heel lief ende jomantisch.![]()
![]()
![]()
Hoe lang heeft het daarna geduurd eer De Daad verricht was?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
... maar luisteren deed ik ondertussen al niet meer zo goed. Dus ik nog een keer: "Trouw nou met me.... "(ja ja, ik huilde ondertussen ook al)... "Beebje, wil je nou alsjeblieft met me trouwen...."
....
Awwwwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
....
Kjoetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
.... Hoor ik ineens vanaf het kussen rechts van me: "Ik heb al ja gezegd hoor...." (Groningers praten niet zo snel, vandaar de spaties).
Is het niet schattig
De daad was ervoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Maar wel heel lief ende jomantisch.![]()
![]()
![]()
Hoe lang heeft het daarna geduurd eer De Daad verricht was?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
.... Hoor ik ineens vanaf het kussen rechts van me: "Ik heb al ja gezegd hoor...." (Groningers praten niet zo snel, vandaar de spaties).
Is het niet schattig
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Is het niet schattig
Benne daar ook foto's van?quote:
Ik vind het mooiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die was al tig keer verricht...opletten he?
JAAAAAAAAAAAAA! Te schattig!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Is het niet schattig
Maar wel voldaan ende gesmeerd gelukkigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:22 schreef Pokkehontas het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ow men, wat waren we dood en overleden..... En fliefd
Vraag jij nou om foto's van de sex van Elies en beeb?quote:
Aha, het begint weer te dagen zie ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:22 schreef Pokkehontas het volgende:![]()
![]()
![]()
Ow men, wat waren we dood en overleden..... En fliefd
Zo lang moeten sparen voor de outfits?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De daad was ervoor
Garpje
Alweer zo'n dijenkletser
We trouwden drie jaar later
Niet dat ik weetquote:
Volgende keer? NU, zeg ik! NU!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, het begint weer te dagen zie ik
Mag jij volgende keer vertellen van onze intentieverklaringsringenuitwisseling
Zou je denken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Ow echt, daar wil je toch geen foto's van zien
Oók een klassieker!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:24 schreef ElisaB het volgende:
Aha, het begint weer te dagen zie ik
Mag jij volgende keer vertellen van onze intentieverklaringsringenuitwisseling
Oke, officieel slappe lach nuquote:
De beeb wil naar bed, maar dat moet ze echt zelf vertellen, want dat is voor haar het leukstquote:
Heb ik iig nog gelachen dit weekendquote:
Ah, dat kan zaken compliceren.quote:
Ik weet nix hoor, doei ElisaBquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:25 schreef Pokkehontas het volgende:
Oók een klassieker!
Vlug Cat, biedt d'r een roze koe aanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De beeb wil naar bed, maar dat moet ze echt zelf vertellen, want dat is voor haar het leukst
Dus óf je moet heel overtuigend zijn, óf je moet ff een dagje wachten
Ah... toe.... please.... vertellllll.....quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet nix hoor, doei ElisaB
Of deze:
- Ik moet nu echt gaan slapen![]()
- Maak je me daar voor wakker
- * snurk *
Dat viel verder wel mee. Maar je moet na de scheiding ook nog eens een jaar wachten voor je weer mag trouwen. Zodat duidelijk is van wie het eventuele kind is als de gescheiden vrouw zwanger blijktquote:
Nee hoor, mijn mest gaat niet meer naar haar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vlug Cat, biedt d'r een roze koe aan
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Herkenbaar![]()
"meneer I. ik kan niet slapen"
Oh, nou...ik kon het op zich best goed"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |