quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:17 schreef ElisaB het volgende:
... juist. Dus om 03:00 kom ik daar aan. En met al mijn charme heb ik het toen weer goed gemaakt. Eerst hebben we [CENSUUR] en toen daarna [CENSUUR] en tot slot [CENSUUR].
Dusse... je snapt het wel![]()
Ik was zó helemaal in den zevende hemel - en we kenden elkaar al zeker wel 10 weken of - dat ik niets anders meer kon uitbrengen dan: "Lieverd, wil je met me trouwen...."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
... juist. Dus om 03:00 kom ik daar aan. En met al mijn charme heb ik het toen weer goed gemaakt. Eerst hebben we [CENSUUR] en toen daarna [CENSUUR] en tot slot [CENSUUR].
Ik was zó helemaal in den zevende hemel - en we kenden elkaar al zeker wel 10 weken of - dat ik niets anders meer kon uitbrengen dan: "Lieverd, wil je met me trouwen...."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan nemen we nog ZO maatregelen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:19 schreef Cat22 het volgende:
Nee, nee nee Elies! Die stond eerst heul ergens anders!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
... maar luisteren deed ik ondertussen al niet meer zo goed. Dus ik nog een keer: "Trouw nou met me.... "(ja ja, ik huilde ondertussen ook al)... "Beebje, wil je nou alsjeblieft met me trouwen...."
....
Die was al tig keer verricht...opletten he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Maar wel heel lief ende jomantisch.![]()
![]()
![]()
Hoe lang heeft het daarna geduurd eer De Daad verricht was?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
... maar luisteren deed ik ondertussen al niet meer zo goed. Dus ik nog een keer: "Trouw nou met me.... "(ja ja, ik huilde ondertussen ook al)... "Beebje, wil je nou alsjeblieft met me trouwen...."
....
Awwwwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef ElisaB het volgende:
....
Kjoetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
.... Hoor ik ineens vanaf het kussen rechts van me: "Ik heb al ja gezegd hoor...." (Groningers praten niet zo snel, vandaar de spaties).
Is het niet schattig
De daad was ervoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Maar wel heel lief ende jomantisch.![]()
![]()
![]()
Hoe lang heeft het daarna geduurd eer De Daad verricht was?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
.... Hoor ik ineens vanaf het kussen rechts van me: "Ik heb al ja gezegd hoor...." (Groningers praten niet zo snel, vandaar de spaties).
Is het niet schattig
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Is het niet schattig
Benne daar ook foto's van?quote:
Ik vind het mooiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die was al tig keer verricht...opletten he?
JAAAAAAAAAAAAA! Te schattig!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Is het niet schattig
Maar wel voldaan ende gesmeerd gelukkigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:22 schreef Pokkehontas het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ow men, wat waren we dood en overleden..... En fliefd
Vraag jij nou om foto's van de sex van Elies en beeb?quote:
Aha, het begint weer te dagen zie ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:22 schreef Pokkehontas het volgende:![]()
![]()
![]()
Ow men, wat waren we dood en overleden..... En fliefd
Zo lang moeten sparen voor de outfits?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De daad was ervoor
Garpje
Alweer zo'n dijenkletser
We trouwden drie jaar later
Niet dat ik weetquote:
Volgende keer? NU, zeg ik! NU!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, het begint weer te dagen zie ik
Mag jij volgende keer vertellen van onze intentieverklaringsringenuitwisseling
Zou je denken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Ow echt, daar wil je toch geen foto's van zien
Oók een klassieker!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:24 schreef ElisaB het volgende:
Aha, het begint weer te dagen zie ik
Mag jij volgende keer vertellen van onze intentieverklaringsringenuitwisseling
Oke, officieel slappe lach nuquote:
De beeb wil naar bed, maar dat moet ze echt zelf vertellen, want dat is voor haar het leukstquote:
Heb ik iig nog gelachen dit weekendquote:
Ah, dat kan zaken compliceren.quote:
Ik weet nix hoor, doei ElisaBquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:25 schreef Pokkehontas het volgende:
Oók een klassieker!
Vlug Cat, biedt d'r een roze koe aanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De beeb wil naar bed, maar dat moet ze echt zelf vertellen, want dat is voor haar het leukst
Dus óf je moet heel overtuigend zijn, óf je moet ff een dagje wachten
Ah... toe.... please.... vertellllll.....quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet nix hoor, doei ElisaB
Of deze:
- Ik moet nu echt gaan slapen![]()
- Maak je me daar voor wakker
- * snurk *
Dat viel verder wel mee. Maar je moet na de scheiding ook nog eens een jaar wachten voor je weer mag trouwen. Zodat duidelijk is van wie het eventuele kind is als de gescheiden vrouw zwanger blijktquote:
Nee hoor, mijn mest gaat niet meer naar haar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vlug Cat, biedt d'r een roze koe aan
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Herkenbaar![]()
"meneer I. ik kan niet slapen"
Oh, nou...ik kon het op zich best goed"
Slaap lekker meisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:29 schreef Maes het volgende:
Ik kan nu rustig slapen na deze story en me verheugen op de volgende![]()
Welterusten
*PROEST* Cola door m'n neusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat viel verder wel mee. Maar je moet na de scheiding ook nog eens een jaar wachten voor je weer mag trouwen. Zodat duidelijk is van wie het eventuele kind is als de gescheiden vrouw zwanger blijkt
Kijk, dat is nog eens lachen![]()
Sterktequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo douchen en dan op bed.
Wekkert op 7.15 ivm geestelijke voorbereiding en dan tot zondag
Veeg me opquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat viel verder wel mee. Maar je moet na de scheiding ook nog eens een jaar wachten voor je weer mag trouwen. Zodat duidelijk is van wie het eventuele kind is als de gescheiden vrouw zwanger blijkt
even overlopen... zag een TT waarop ik natruurlijk even moest reagerenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet nix hoor, doei ElisaB
Of deze:
- Ik moet nu echt gaan slapen![]()
- Maak je me daar voor wakker
- * snurk *
Whaaaahaaaaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:31 schreef Pokkehontas het volgende:
Okee, picture this... we kennen elkaar een half jaar en omdat we zo blij waren dat we dus écht niet achtelrijk bezig waren geweest, maar elkaar écht helemaal te woepie vonden leken intentieverklaringsringen ons wel op zijn plaats.
Dus wij mooie gouden ringen uitzoeken en op de jubileumdag lekker gaan koken, tafel extra mooi gedekt, ringen onder handbereik en na het romantisch tafelen zei ik dat me het een mooi moment leek voor De Ringen.
Zegt Elies lichtelijk nerveus: "kan het dan wel een beetje snel, wan"t The Practice begint zo."
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:31 schreef Pokkehontas het volgende:
Okee, picture this... we kennen elkaar een half jaar en omdat we zo blij waren dat we dus écht niet achterlijk bezig waren geweest, maar elkaar écht helemaal te woepie vonden leken intentieverklaringsringen ons wel op zijn plaats.
Dus wij mooie gouden ringen uitzoeken en op de jubileumdag lekker gaan koken, tafel extra mooi gedekt, ringen onder handbereik en na het romantisch tafelen zei ik dat me het een mooi moment leek voor De Ringen.
Zegt Elies lichtelijk nerveus: "kan het dan wel een beetje snel, want The Practice begint zo."
Okee, picture this... we kennen elkaar een half jaar en omdat we zo blij waren dat we dus écht niet achterlijk bezig waren geweest, maar elkaar écht helemaal te woepie vonden leken intentieverklaringsringen ons wel op zijn plaats.
Zegt Elies lichtelijk nerveus: "kan het dan wel een beetje snel, want The Practice begint zo."
Woehoehoe!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whehehe, bij m'n schone zusjes snapten ze het gelukkig welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woehoehoe!
Ik heb ook zo'n leuke verhalen gehoord van een kennis van me wier echtgenote een kind kreeg. (ook vrouw-vrouw huwelijk dus en het truukje met de kalkoenbedruiper en anonieme donor).
'Goh, ik had helemaal niet in de gaten dat jullie relatie niet goed meer zat. '
'Achterrum... is je vriendin vreemd gegaan? '
'Goh, ik dacht dat C. zwanger was, maar dat klopt blijkbaar niet want jullie wonen nog samen'
'Wie is de rotzak, moet ik er iemand op afsturen?'
etc etc.
Ja, je moest je diep schamen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Schaamteloos. Foei ElisaB![]()
Zal jij hebben beeb: pers je dit - op karakter - nog uit je toetsenbord, liggen ze óf onder tafel, óf in bed. Lekker stel, die F&F-ers
lolquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:31 schreef Pokkehontas het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:33 schreef Cat22 het volgende:
Woehoehoe!
Ik heb ook zo'n leuke verhalen gehoord van een kennis van me wier echtgenote een kind kreeg. (ook vrouw-vrouw huwelijk dus en het truukje met de kalkoenbedruiper en anonieme donor).
'Goh, ik had helemaal niet in de gaten dat jullie relatie niet goed meer zat. '
'Achterrum... is je vriendin vreemd gegaan? '
'Goh, ik dacht dat C. zwanger was, maar dat klopt blijkbaar niet want jullie wonen nog samen'
'Wie is de rotzak, moet ik er iemand op afsturen?'
etc etc.
Truste Ing! Ik heb helemaal gemist wat je in Deutschland gaat doen, maar dat hoor ik zondag dan wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo douchen en dan op bed.
Wekkert op 7.15 ivm geestelijke voorbereiding en dan tot zondag
Yesssssquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:34 schreef Cat22 het volgende:
Pokkehandtas, hiervoor krijg je 10 zakken mest extra.
Strikvraag! Ik zal 'm maar beantwoorden, want beeb heeft geen flauw ideequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:35 schreef Bamba het volgende:
Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar Elies en Beeb?
Wauwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Strikvraag! Ik zal 'm maar beantwoorden, want beeb heeft geen flauw idee
Op 17 mei op de kop af 9 jaar
Maar jij hebt volgens mij haske leuke moederkwaliteiten. Je zou iig perfect zijn geweest voor de school- en sport pendeldienst.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het had maar een haar gescheeld of ik was ook zwanger geweestIk had nét op tijd mijn verstand weer enigszins bij elkaar
Mensen kinderen, wat was ik broeds
Heel echt waarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:35 schreef Nizno het volgende:
lol
Dit meen je niet he?!?!
Kom op Elise ik had jou toch echt romantieser ingeschad
Hell noquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:38 schreef Cat22 het volgende:
Maar jij hebt volgens mij haske leuke moederkwaliteiten. Je zou iig perfect zijn geweest voor de school- en sport pendeldienst.
OMFGquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:39 schreef Pokkehontas het volgende:
Hoe doe je dat zo snel?
Auch... beeb....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel echt waar
Eentje nog... drie maanden na ons trouwen zit beeb op de bank heel moeilijk op haar vingers iets uit te rekenen.
ElisaB: wat zit je te doen
Beeb: ik zit uit te rekenen wanneer we een jaar getrouwd zijn
ElisaB:
Beeb: hé![]()
ElisaB: wat?
Beeb: dat is volgend jaar op 15 mei
ElisaB: * zoekt noodnummer van de huisartsenpost
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel echt waar
Eentje nog... drie maanden na ons trouwen zit beeb op de bank heel moeilijk op haar vingers iets uit te rekenen.
ElisaB: wat zit je te doen
Beeb: ik zit uit te rekenen wanneer we een jaar getrouwd zijn
ElisaB:
Beeb: hé![]()
ElisaB: wat?
Beeb: dat is volgend jaar op 15 mei
ElisaB: * zoekt noodnummer van de huisartsenpost
En toch zijn jullie ontzettend gelukkigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:41 schreef ElisaB het volgende:
En het ergste is nog: het is allemaal echt gebeurd. Geen woord van gelogen
Lekker stel
Volgend onderwerp
Ik vind dit onderwerp best leuk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:41 schreef ElisaB het volgende:
En het ergste is nog: het is allemaal echt gebeurd. Geen woord van gelogen
Lekker stel
Volgend onderwerp
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:48 schreef Pokkehontas het volgende:
De mini's zijn net 16 en ruim 11.
Ik heb ze dus niet gemaakt, maar dat kan je zelf ook uitrekenenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:43 schreef Bamba het volgende:
Nu ik toch op m'n vraagstoel zit: hoe oud zijn de miniatuurtjes?
Nogal ja. En gróótquote:
Doe normal, ja pffff, tssss, waarom moet dat nou weer. Ik vind dat helemaal niet leuk hoor,alsof het altijd allemaal alleen maar aan mij ligt. Het is oneerlijk. Én stom. Dus.quote:
en ik maar denken dat jij de dader was... al voor je bij elkaar was!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ze dus niet gemaakt, maar dat kan je zelf ook uitrekenen
.
.
.
.
oke ja dat bewijs heb ik niet gezien dus kan ik niet over oordelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nogal ja. En gróótOok daaraan kan je zien dat ze niet van mij zijn
Ooooh! Elies heeft * telt op haar vingers* DRIE puberts!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:51 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Doe normal, ja pffff, tssss, waarom moet dat nou weer. Ik vind dat helemaal niet leuk hoor,alsof het altijd allemaal alleen maar aan mij ligt. Het is oneerlijk. Én stom. Dus.
ow maar dat doe ik nu ook nog op mn 29equote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:51 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Doe normal, ja pffff, tssss, waarom moet dat nou weer. Ik vind dat helemaal niet leuk hoor,alsof het altijd allemaal alleen maar aan mij ligt. Het is oneerlijk. Én stom. Dus.
Met klittenband tegen de gevel. ik zeg het jequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:51 schreef Pokkehontas het volgende:
Knapperdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:53 schreef Cat22 het volgende:
Ooooh! Elies heeft * telt op haar vingers* DRIE puberts!
Ik deed even de miniatuurtjes na. Ik heb nog een paar aanvullingen:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:53 schreef Cat22 het volgende:
Ooooh! Elies heeft * telt op haar vingers* DRIE puberts!
achter het behang... natuurlijk niet in de woonkamer... maar in de kelder dan wel te verstaan..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met klittenband tegen de gevel. ik zeg het je
ja oke Elisa heeft gelijk... ze lijken op jequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:55 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ik deed even de miniatuurtjes na. Ik heb nog een paar aanvullingen:
"nee, dat hóórt zo"
"mam, doe níet."
"ik heb het niet koud"
"ik heb al opgeruimd"
"dat wist ik niet"
"ja, dus écht niet hè"
"moet dat????"
"waarom moet ik dat doen"
"ik ben nog niet moe"
*gloeit van trots*quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:51 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Terecht, maar het gaat weer over. En als we later oud & seniel zijn, gaan we bij ze eten en met doperwten gooienquote:
Met kerst, ook nogquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:59 schreef ElisaB het volgende:
Terecht, maar het gaat weer over. En als we later oud & seniel zijn, gaan we bij ze eten en met doperwten gooien![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Terecht, maar het gaat weer over. En als we later oud & seniel zijn, gaan we bij ze eten en met doperwten gooien
Dat zal ze leren
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Terecht, maar het gaat weer over. En als we later oud & seniel zijn, gaan we bij ze eten en met doperwten gooien
Dat zal ze leren
Lekker op zijn bed gaan springen en roepen": 'Boekje lezen!! Boekje lezen!!"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:02 schreef Bamba het volgende:
Zo heb ik me voorgenomen om Robin later terug te pakken door hem 's morgens vroeg uit z'n nest te trommelen als 'ie uit is geweest op zaterdagavond
. Dat zal hem leren voor al die vroege ochtenden
Jaaaa en maar roepen: "naar beneden, JimJam kijken, boterham eten" . Zo word ik regelmatig gewekt en dat wordt net zolang herhaald totdat ik opstaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:06 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Lekker op zijn bed gaan springen en roepen": 'Boekje lezen!! Boekje lezen!!"
Truste Ingquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En de laatste lach voorlopig![]()
Ik ga nu echt...dames, jullie waren gezellie![]()
![]()
mn neefje jankt alleen nog maar als hij op wil staan.... is toch rustiger als ik deze verhalen leesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jaaaa en maar roepen: "naar beneden, JimJam kijken, boterham eten" . Zo word ik regelmatig gewekt en dat wordt net zolang herhaald totdat ik opsta![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn neefje jankt alleen nog maar als hij op wil staan.... is toch rustiger als ik deze verhalen lees
Tot het moment komt dat je roept: 'Houd je [CENSUUR] bek!'quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind het zelf prettiger dat hij nu kan zeggen wat hij wil, dat gehuil aan m'n hoofd 's ochtendsvroeg trek ik niet zo
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb geen kinderen!![]()
* trommelt zichzelf vroeg uit bed en stuitert doperwten tegen de muur*
Toch ist niet hezelfde.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot het moment komt dat je roept: 'Houd je [CENSUUR] bek!'
Bedankt voor je verhalen uurtje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:20 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik ben er vandoor.
Slaap lekker allemaal
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:20 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik ben er vandoor.
Slaap lekker allemaal
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:20 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik ben er vandoor.
Slaap lekker allemaal
Maar je bent er weerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:24 schreef tombolafan het volgende:
En ik ben lang onderweg geweest!!!!![]()
SNEEUWSTORM
Maar gelukkig ben je veilig thuis nu.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik ben lang onderweg geweest!!!!![]()
SNEEUWSTORM
Ik neem aan dat jij geen last hebt van koude voeten omdat je dit zo vrolijk zegt.quote:
quote:
70, t was echt eng! geen lijnen meer te zien op de snelweg, en we reden 70 waar je 120 mag... 3 aanrijdingen tegengekomen onderweg! En glad!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben je veilig thuis nu.![]()
Jullie hebben ook alle lol.![]()
Hier was het maar een armzalig laf klein sneeuw/regenbuitje wat niet eens bleef liggen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:36 schreef Bamba het volgende:
Lekker dan Cat. Ik ben FV alweer een beetje beu
. Heb vanavond maar iets gezaaid wat 4 dagen erover doet om te groeien
Truste Bamba!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:39 schreef Bamba het volgende:
M´n ogen vallen echt bijna dicht, dus ik ga m´n bedje opzoeken. Slaap lekker iedereen
Ik kijk morgen nog wel eens, wie weet duiken ze idd weer op.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:39 schreef trovey het volgende:
...Cat die cadeau's kunnen ook zo weer opduiken...soms doet die server een beetje raar.
Dat klinkt ook niet echt heel frisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:41 schreef Cat22 het volgende:
Vanavond zat ik ook ineens op Elies haar farm te boeren!
quote:
En hier!quote:
LOLquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
prima, was net even een bal van katten, omdat ik snoepjes had
zit nog steeds in rotterdam, ben er blijven slapen
die gast is echt "apart"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:38 schreef nieslief het volgende:
Ik zat net vol aandacht braddie's topic weer te lezen.![]()
![]()
is inderdaad behoorlijk wit / blauwe luchtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LOL
Oeh, nice! Bij wie ben je blijven slapen dan? Ist ook zo wit daar met zo'n mooie blauwe lucht?
Tsja, 't zo leuk zijn als er niet een levend wezen de dupe van wasquote:
Mooie opties. Nieuw Zeeland staat nog altijd op mijn verlanglijstje. Met tussenstop Australië, om een tante te bezoeken. Maar idd erg duur. En met een jong kind lijkt het me een hele onderneming. Toen tante de laatste keer hier was had ze, naast echtgenoot, haar 3 kinderen bij zich: de oudste was 4 jaar en de tweeling was 1. Hulde!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:46 schreef Bamba het volgende:
Ik ben verre reizen aan het bekijken. Ik wil graag voordat Robin naar de basisschool gaat (volgend jaar mei) nog een keer een verre reis buiten het seizoen maken. Opties tot nu toe: Australië, Nieuw Zeeland, Curacao en iets dichterbij: Ierland, Griekenland. Maar wat is het toch duuuuuur
ghehehe, 5 km door de sneeuw ploeterenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:31 schreef Strega het volgende:
Zo, hier in het Noorden ligt alweer een dik pak sneeuw.
Het bezoek dat zo komt wilde lopen vanaf de bushalte. (Een dorp verder) Wij hebben geen OV.
Benieuwd hoe lang ze over die 5 km doen.
Stoer bezoek. Hopelijk hebben Pagan en Strega veel hete koffie of chocomel met een tic klaarstaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, 5 km door de sneeuw ploeteren
hier is alles alweer weggesmolten
Ik ben bang dat Australië ook iets wordt voor als Robin uit huis isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooie opties. Nieuw Zeeland staat nog altijd op mijn verlanglijstje. Met tussenstop Australië, om een tante te bezoeken. Maar idd erg duur. En met een jong kind lijkt het me een hele onderneming. Toen tante de laatste keer hier was had ze, naast echtgenoot, haar 3 kinderen bij zich: de oudste was 4 jaar en de tweeling was 1. Hulde!![]()
Ik ben net naar de markt geweest en heb kippevleugeltjes gehaald voor de katten.
Die acuut in roofdieren veranderden.Grommen, grauwen en snauwen. En meteen met een stuk vleugel in de bek terugrennen naar de woonkamer.
Gelukkig kon ik katertje+ vleugel in de bek nog net terugvangen.
de User Renzell heeft met haar man en zoontje voor dat hij naar school ging 3 (geloof ik) maanden rond gereisd in noord (geloof ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Australië ook iets wordt voor als Robin uit huis is. Maar geeft niet, ooit zullen we gaan!
Leuk he, hoe ze dan ineens in roofdieren veranderen?
Pesies! Ooit komt het ervan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Australië ook iets wordt voor als Robin uit huis is. Maar geeft niet, ooit zullen we gaan!
Leuk he, hoe ze dan ineens in roofdieren veranderen?
Ja dat vraag ik me dus af of er wel echt sprake is van een levend wezen of dat hij leuk aan het trollen is voor de reacties.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:09 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge![]()
[..]
Tsja, 't zo leuk zijn als er niet een levend wezen de dupe van was
nee joh, is toch gezellig?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:47 schreef Ynske het volgende:
liftopsluiting in de flat.... ben ik blij dat ik nog niet weggegaan was
Volgens mij heb ik dat toendertijd idd gelezen. Helaas is maanden wegblijven voor ons geen optie. Heb je toevallig een link van die blog?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
de User Renzell heeft met haar man en zoontje voor dat hij naar school ging 3 (geloof ik) maanden rond gereisd in noord (geloof ik) amerika. heeft daar een heel mooie blog over gemaakt. misschien eens pmmen over hoe dat gegaan is met die kleine vent erbij?
vroeger was dat gezellig ja, dan konje nog door t raampje kijken, nu is t een andere lift met dichte deurenquote:
Gizmo vond er toen niet heel veel aanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies! Ooit komt het ervan.![]()
Echt grappig. Ze wisten meteen wat ze moesten doen. Toen ik de vleugeltjes aan het hakken was (want een hele leek me wat veel) zat Yoko spinnend toe te kijken,. Maar zodra het in haar bakje ging: GROM! Floep, weg! Ik ga eens kijken hoe het team het er vanaf brengt met de buit.
nee heb ik niet, weet wel dat ze t de grote oversteek noemden. maar ju kunt dr toch even pmmenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat toendertijd idd gelezen. Helaas is maanden wegblijven voor ons geen optie. Heb je toevallig een link van die blog?
Zal ik eens doen ja!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee heb ik niet, weet wel dat ze t de grote oversteek noemden. maar ju kunt dr toch even pmmen
Vet hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is inderdaad behoorlijk wit / blauwe lucht
spangen ftw
ben bliven slapen bij vrienden die ik al een tijdje ken
Hier snappen ze het ook nog niet helemaal. De vleugels zijn volgens mij vooral afgelikt maar verder gebeurde er weinig mee. En ik ben er eentje kwijt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gizmo vond er toen niet heel veel aanaan de kippenvleugels. Gewone rauwe kip en rauw rundvlees vind hij wel heel erg lekker, dus ik denk dat hij niet zo'n fan is van botjes
mwah, napoleon vond dat eerlijk gezegd niet echt prettig, heb je betere tips?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Je kunt die vleugeltjes het beste een beetje kneuzen en wat insnijden in het begin.
Ah, goeie tip! Ik had ze wel al doormidden gesneden. De volgende batch zal ik nog meer pan bek klaar maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Je kunt die vleugeltjes het beste een beetje kneuzen en wat insnijden in het begin.
Had je de veertjes er ook afgehaald?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, napoleon vond dat eerlijk gezegd niet echt prettig, heb je betere tips?
oh zal dat het zijn?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je de veertjes er ook afgehaald?
Heb ik toen ook gedaan, maar meneer blieft het gewoon nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Poep!quote:
Verkas zequote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
zal het doen als ik weer thuis ben, we staan op het punt hier allemaal richting maassluis te verkassen
Japs, fashionably late.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:00 schreef ElisaB het volgende:
Feli Strega
Vorige week arriveerden we net bij DTH
Ja, hoe is het toch mogelijk.... Ruim te vroeg bij de Mac en dan toch nog te laat bij DTHquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:08 schreef Cat22 het volgende:
Japs, fashionably late.![]()
Ik dacht vanmorgen nog dat het maar goed was dat we niet dit weekend hadden geprikt. Hadden we weer alarrrrma gehad.
En dan zeggen ze dat je bij de Mac een SNELLE hap kunt halen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, hoe is het toch mogelijk.... Ruim te vroeg bij de Mac en dan toch nog te laat bij DTH
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:13 schreef Cat22 het volgende:
En ik dacht dat Naartjie kampioen relaxed liggen was.![]()
[ afbeelding ]
Nou, niet met de dames die wij bij ons haddenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef Cat22 het volgende:
En dan zeggen ze dat je bij de Mac een SNELLE hap kunt halen.
dan moet je ook door de drive gahaaaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat je bij de Mac een SNELLE hap kunt halen.
Tja, de burgers moesten ook helemaal uit Sneek komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, niet met de dames die wij bij ons hadden
Dan hadden ze niet in mijn doohoos kunnen graaien!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je ook door de drive gahaaaan
Echt, dat die dame een zwerver is geweest, haast niet te geleuve. Ze is zo blij met huis en tuin. En met de kroeltjes van mij.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:17 schreef Cat22 het volgende:
Dan hadden ze niet in mijn doohoos kunnen graaien!
En dat had niemand willen missenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:17 schreef Cat22 het volgende:
Dan hadden ze niet in mijn doohoos kunnen graaien!
Sluit maar achteraan.quote:
He, ben jij inmiddels aan het jellyen en fluffen? En heb je al met een bal in bad gelegen?quote:
Ik fluf me een ongeluk. Is inderdaad erg lekkerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:21 schreef Cat22 het volgende:
He, ben jij inmiddels aan het jellyen en fluffen? En heb je al met een bal in bad gelegen?
Fluffen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik fluf me een ongeluk. Is inderdaad erg lekker
Ik heb geen bad, en de ballen waren ook voor Nok. Die ga ik maandag brengen (dus ik ga voor de ballen en voor Nok he, niet omdat ze zoveel lieve poezen heeft)
Ja, zo ben ik hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef Cat22 het volgende:
Fluffen.![]()
En wat lief dat je speciaal voor de ballen naar Nok gaat.
Oh dat is fijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Elies is gewoon heel lief. Wij mogen een weegschaal lenen om Rossi goed te kunnen wegen
Ik zal kijken of we een 15kg/2g hebben staan met een beetje een groter plateau. Dan kun je 'm makkelijk wegen. Een seconde een beetje stil staan is genoegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Op onze weegschaal 4,7. Dan moet hij er dus samen met ons op anders pakt de weegschaal hem niet.
Onze keukenweegschaal gaat tot 5kg maar hij blijft nou way in een schaal daarop zitten.
Gewoon meenemen die handelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Het is trouwens voor het eerst sinds maanden lekker zonnig weer en ik wil met de honden naar het veld maar het zuurvlees staat op en daar moet in geroerd worden![]()
Das echt kut.
Misschien welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb ik je virtueel aangestoken? Bij mij trekt het nu gelukkig weer een beetje weg.
En ik weet nu weer precies waarom ik nooit meer kan volleyballen.
Dat van je nichtje had ik niet helemaal meegekregen. Wel dat ze geopereerd werd en dat ze zolang moest wachten. En nu weer het RS virus arm meisje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien wel![]()
Maar ik verdenk Kirsten van het aansteken, heb je dat gelezen over mijn kleine nichtje die aan haar darmpjes is geopereerd laatst? Die ligt nu in het ziekenhuis aan de zuurstof omdat ze ergens het RS virus opgelopen heeft, dat arme kind pakt echt alles mee hoor. Iedereen loopt hier nu dus ook met keelpijn, hoofdpijn en een vol hoofd
Zoiets als stoofvlees maar dan lekkerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:04 schreef ElisaB het volgende:
Wat is trouwens zuurvlees? Is dat net zoiets als draadjesvlees?
Volgens mij zijn ze ongeveer even oud. 03-06-2009quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:06 schreef senesta het volgende:
Hoe oud is Rossi nu F_R?
Hij scheelt niet zoveel met Hummer toch?
Ik zet een a4 brievenbakje op de postweegschaal en daar de pup op, die ik dan eventueel stil houd aan zijn halsband.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi bleef met 12 weken al niet meer op de keukenweegschaal zitten. En om het echt te kunnen zien moet hij daar stil op zitten. Bij de DA is even stil staan ook voldoende.
Ach jeetje, arm klein ding. Gaat het wel de goede kant op met haar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien wel![]()
Maar ik verdenk Kirsten van het aansteken, heb je dat gelezen over mijn kleine nichtje die aan haar darmpjes is geopereerd laatst? Die ligt nu in het ziekenhuis aan de zuurstof omdat ze ergens het RS virus opgelopen heeft, dat arme kind pakt echt alles mee hoor. Iedereen loopt hier nu dus ook met keelpijn, hoofdpijn en een vol hoofd
Zoiets doe ik dus ook. Minus halsband. Een plastic bakje voldoet ook prima.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zet een a4 brievenbakje op de postweegschaal en daar de pup op, die ik dan eventueel stil houd aan zijn halsband.
Werkt prima
Nee, het staat pas een half uur of zo op dus het heeft nog een paar uur te gaan en als ik nu wegga ben ik echt niet in een half uur terug, een half uur kan het zo ook wel op blijven staan zonder te roeren, als ik naar het veld ga wil ik minstens 1.5 uur kunnen lopen, liefst langer, en om 17.30 komen mn eters dus tegen zessen moet het vlees gaar zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:10 schreef Ynske het volgende:
@ohoh dat zuurvlees kun je toch wel even uit zetten om met de doggies weg te gaan
@senes, niet fijn. maar ze kunnen met t RSvirus beter in t ziekenhuis zijn dan thuis. kleine van een vriendin van mij heeft t gehad met 9 weken
Hummer is 12-06-2009quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ongeveer even oud. 03-06-2009
Zuurvlees.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:04 schreef ElisaB het volgende:
Wat is trouwens zuurvlees? Is dat net zoiets als draadjesvlees?
k wist niet dat je dan langer wilde gaan, das idd niet handig als je op tijd wilt etenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, het staat pas een half uur of zo op dus het heeft nog een paar uur te gaan en als ik nu wegga ben ik echt niet in een half uur terug, een half uur kan het zo ook wel op blijven staan zonder te roeren, als ik naar het veld ga wil ik minstens 1.5 uur kunnen lopen, liefst langer, en om 17.30 komen mn eters dus tegen zessen moet het vlees gaar zijn
Ja wij moeten t ook met zn tweeën doen want Sjon staat ook niet muisstil op zo een wiebelige toestand, en je moet onder het bakje op het schermpje kunnen kijken , maar het werkt wel voorlopig nog.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach jeetje, arm klein ding. Gaat het wel de goede kant op met haar?
[..]
Zoiets doe ik dus ook. Minus halsband. Een plastic bakje voldoet ook prima.
Maar met 12 weken stuiterde Satsu ook al over de rand hoor. Die pakte ik dan altijd op als hij diep in slaap was. Eer hij wakker genoeg was om weg te lopen had ik snel zijn gewicht gespiekt.
Naar het veld is hier echt minstens 1,5 uur honden laten rennen, voor korter ga ik wel gewoon een blokje om, maar das saaiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wist niet dat je dan langer wilde gaan, das idd niet handig als je op tijd wilt eten
Gisteren zat ze echt in een dieptepunt begreep ik maar dat schijnt normaal te zijn, ze krijgt doorlopend ventalin en zuurstof, ligt aan allerlei machines en ze heeft nergens energie voor, niet voor een badje, niet voor een flesje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach jeetje, arm klein ding. Gaat het wel de goede kant op met haar?
[..]
Zoiets doe ik dus ook. Minus halsband. Een plastic bakje voldoet ook prima.
Maar met 12 weken stuiterde Satsu ook al over de rand hoor. Die pakte ik dan altijd op als hij diep in slaap was. Eer hij wakker genoeg was om weg te lopen had ik snel zijn gewicht gespiekt.
Hummer is ook best groot en grof hoor, op het maine coon forum zie ik katers vaak op 5 a 5,5 kilo rond de zeven maandenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een verschil in gewicht dan tussen Hummer en Rossi.
Het schijnt idd een heel heftig virus te zijn, maar met AB en extra ondersteuning komen ze er in het algemeen heel goed doorheen. Maar met haar slechte start is ze natuurlijk iets meer in het nadeel. Hoe ging het met het drinken voordat ze ziek werd? Heeft de operatie geholpen en geen nare complicaties meer gehad?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Gisteren zat ze echt in een dieptepunt begreep ik maar dat schijnt normaal te zijn, ze krijgt doorlopend ventalin en zuurstof, ligt aan allerlei machines en ze heeft nergens energie voor, niet voor een badje, niet voor een flesje.
Ze heeft door de darmproblemen en operaties natuurlijk ook weinig weerstand op kunnen bouwen.
Drinken gaat goed, ze wil graag eten alleen willen haar darmpjes niet goed op gang komen. Ze zit dus nog steeds aan de laxeermiddelen met als gevolg dat ze constant aan de diarree is. Het is dus nog niet helemaal op de rails.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het schijnt idd een heel heftig virus te zijn, maar met AB en extra ondersteuning komen ze er in het algemeen heel goed doorheen. Maar met haar slechte start is ze natuurlijk iets meer in het nadeel. Hoe ging het met het drinken voordat ze ziek werd? Heeft de operatie geholpen en geen nare complicaties meer gehad?
We blijven gewoon duimen voor Rossi.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is nu nog echt mager. Hij kan ook gewoon tanger gebouwd zijn dat weet ik. Maar op dit moment zijn zijn flanken nog ingevallen. Fire is echt klein en weegt 5,5 kilo maar die is gewoon stevig gebouwd.
Heel veel sterkte met je nichtje Senes
Ik ga zo richting schoonouders whish me good luck. Want ik weet nu al waar ze het de hele tijd over gaan hebben.
En verder kregen wij net een brief van de verhuurder via de post dat ze een bedrijf hebben ingeschakeld die een nul meting? gaat doen om te zien waar grootonderhoud nodig is voor onze woning en verder krijgen we een energielabel. Ah ja ik zie het wel.
He toch.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Drinken gaat goed, ze wil graag eten alleen willen haar darmpjes niet goed op gang komen. Ze zit dus nog steeds aan de laxeermiddelen met als gevolg dat ze constant aan de diarree is. Het is dus nog niet helemaal op de rails.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies! Ooit komt het ervan.![]()
Echt grappig. Ze wisten meteen wat ze moesten doen. Toen ik de vleugeltjes aan het hakken was (want een hele leek me wat veel) zat Yoko spinnend toe te kijken,. Maar zodra het in haar bakje ging: GROM! Floep, weg! Ik ga eens kijken hoe het team het er vanaf brengt met de buit.
Sterkte met je nichtjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Drinken gaat goed, ze wil graag eten alleen willen haar darmpjes niet goed op gang komen. Ze zit dus nog steeds aan de laxeermiddelen met als gevolg dat ze constant aan de diarree is. Het is dus nog niet helemaal op de rails.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft echt geen snijtanden meer, alleen nog maar 2 kiezen aan elke kant, en die werkt nog hele karkassen weg, puur op wilskracht
Katten zijn niet gevoelig voor salmonella. Rauw varkensvlees moet je ze juist weer niet geven, daar kunnen ze wel ziek van worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Wie weet geef ik ze hier ook nog wel binnenkort een vleugeltje.....gewoon rauw neem ik aan....en hoe zit het met de kans op salmonella trouwens?
Wellicht moet ik er wel even mee rondfladderen .......daar reageren ze uitstekend op...althans wel de 2 keren dat ze hier in twee volieres zijn binnengedrongen....ja ze kunnen wel jagen...alleen was dat toen niet de bedoeling
![]()
De marktvent had geen kippenekken, anders had ik die gehaald.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Kippennekken kun je beter nemen, en die platslaan, kunnen ze desnoods zo inslikken die dingen.
Das bij Chico echt hap slik weg, en zelfs Frits at die nog tot op het laatst, die had echt geen gebit meer over.
Oh ik ga de pup morgen ook es laten barfen, ik heb volgens mij nog karkasjes en schapenpenzen in de vriezer
*doen gaatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Hup, Moloko kijken jij![]()
Het sneeuwt hier weer
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Katten zijn niet gevoelig voor salmonella. Rauw varkensvlees moet je ze juist weer niet geven, daar kunnen ze wel ziek van worden.
Hier ook sneeuw. Maar het voorjaar bevindt zich al wel lichtjes in mijn bolletjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:16 schreef senesta het volgende:
Het sneeuwt hier ook en het was al wit. En er komt nog een hoop aan hoorde ik![]()
Ik wil zon en voorjaar
Auzjensky of zo was het toch? Ik schrijf het ook vast verkeerdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Varkensvlees moet je uberhaupt helemaal niet geven, niet alleen rauw niet.
Alleen als het heel lang op hele hoge temperatuur verhit geweest is is die bacterie met moeilijke naam die voor mensen geen kwaad kan maar voor honden en katten wel dood.
Ik geef mn honden ook nooit varkensoren of varkensneuzen of zo, mijnes eten gewoon koosjer, das wel zo beschaafd ook natuurlijk
Je moet SIng it Back van Pinkpop ook ff kijken, echt geniaal gewoonquote:
Stuur es effe wat hiernaartoe.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Crap het gaat steeds harder sneeuwen, ik ga nog maar ff snel een rondje doen
Je he? Had ik ook alquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ook sneeuw. Maar het voorjaar bevindt zich al wel lichtjes in mijn bolletje
Echt geen idee, ik sla zulke woorden niet eens op op mn harde schijfquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Auzjensky of zo was het toch? Ik schrijf het ook vast verkeerd
Je mag de hele bende met alle liefde van me hebbenquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Kippennekken moet je bij een poulier op de markt wel kunnen krijgen hoor, euro de kilo kosten die
Het was auzjeski, even opgezochtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt geen idee, ik sla zulke woorden niet eens op op mn harde schijf
zo doen, eerst even vinyltje afluisterenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet SIng it Back van Pinkpop ook ff kijken, echt geniaal gewoon
Ja hoor, verjaarsbezoek, dus met sacher torte, kommen pompoen/kastanjesoep, broodjes en allerlei lekkers.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stoer bezoek. Hopelijk hebben Pagan en Strega veel hete koffie of chocomel met een tic klaarstaan.
Hier drupt het ook alweer aardig.
Veilig aangekomen; goed zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:35 schreef Ml-etje het volgende:vanuit Oostenrijk
Draadloos i-net in de lobby dus snel mail lezen.
Wat heeft Elies gedaaan??
Tombolalalalala samenvatting
Sneeuwt hier flink dus we hebben vandaag op halve toeren geskied.
Wat een rust is dat altijd als iedereen weer weg isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:36 schreef Strega het volgende:
Ja hoor, verjaarsbezoek, dus met sacher torte, kommen pompoen/kastanjesoep, broodjes en allerlei lekkers.
Ze gaan net de deur weer uit.
quote:Oh Elies, ik heb vanochtend tijdens het bijlezen, zo genoten van het verhaal/aanzoek van jou and Pookehandtas!
Dank je wel lieverd!!!! Ook nog heel erg bedankt voor je real life kaart!! Altijd m'n favo hondjes bij de hand. Het is een geweldig mooie kaart!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeerd Strega![]()
[ afbeelding ]
Hier ook sneeuw weer
Ah voor dat verhaal pm ik je wle eens of ik lees wel terugquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Veilig aangekomen; goed zo
Have fun
(ElisaB heeft haar beeb 8 jaar geleden een huwelijksaanzoek gedaan en daarnaast deed ze wel meer gekke dingen)
[..]
Wat een rust is dat altijd als iedereen weer weg is![]()
[..]
Wat een schatjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:13 schreef Cat22 het volgende:
En ik dacht dat Naartjie kampioen relaxed liggen was.![]()
[ afbeelding ]
zat ff vorig topic door te lezen...... zong je vrouw toevallig over prei en pudding aan de telefoon?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Veilig aangekomen; goed zo
Have fun
(ElisaB heeft haar beeb 8 jaar geleden een huwelijksaanzoek gedaan en daarnaast deed ze wel meer gekke dingen)
[..]
Wat een rust is dat altijd als iedereen weer weg is![]()
[..]
M-I nog heel veel vakantieplezier. Als ik hier naar buiten kijk, er word geschaatst op de ijsbaan aan de overkant van het water. Het was de hele dag zonnig, nu sneeuwt het weer en er ligt zeker 15 cm sneeuw.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah voor dat verhaal pm ik je wle eens of ik lees wel terug
En jahoor ging prima, blij dat we vroeg zijn weggegaan net voor de sneeuwbuien.
Nou fijn weekend allemaal ik duik wel weer op
Ik geloof het al z'n levenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:46 schreef Nizno het volgende:
zat ff vorig topic door te lezen...... zong je vrouw toevallig over prei en pudding aan de telefoon?
*stapt op de fiets, ik zie je volgende week welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:59 schreef Strega het volgende:
Jullie bedankt voor de kaarten en taarten!
Ik zou zeggen, de deur staat open voor een borrel, choco, koffie of thee met torte!
vraag het eens na... ben schieuwnierigquote:
Yups; bek vol prei, bek vol pudding (als ik het goed versta; het blijft Gronings tenslotte))quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |