True.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:12 schreef golfer het volgende:
Goede vent, die Jules Muis.
Jammer dat er niet naar hem geluisterd werd in 2004.
Het blijft triest. Wat ik las heeft ie de poëzie uit de film geknipt.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:33 schreef golfer het volgende:
Met deze aktie krijgt de film meer publiciteit dan ooit en wrijft de producent de handen helemaal in elkaar.
Ken je lurch van de Adams family ? Of Jaws uit Moonraker.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Ik vind het wat raar om een erg ziek meisje vanwege die zeldzame afwijking te casten voor een film omdat je een klein meisje nodig hebt.
Volwassenen met een afwijkend uiterlijk die zelf kunnen beslissen of ze in een film willen spelen vind ik een andere categorie dan meisjes van 5 jaar met een zeldzame afwijking.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef tong80 het volgende:
Ken je lurch van de Adams family ? Of Jaws uit Moonraker.
Dat noemen ze type casting.
Ja net als met dat jongetje uit Haïti twee weken terug.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Volwassenen met een afwijkend uiterlijk die zelf kunnen beslissen of ze in een film willen spelen vind ik een andere categorie dan meisjes van 5 jaar met een zeldzame afwijking.
Het lijkt me ook een academisch debat waar eigenlijk niemand gelijk heeft. Tenminste, op dit moment niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:42 schreef Iblis het volgende:
Antoinette Hertsenberg die discussieert alsof het over een kapotte LCD-tv gaat. Bah.
Zij zeker niet, als ze zich vooral baseert op haar eigen 'statistieken'.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:44 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het lijkt me ook een academisch debat waar eigenlijk niemand gelijk heeft. Tenminste, op dit moment niet.
Ja, er valt genoeg op aan te merken, maar het anekdotische karakter, en de redelijk alarmistische toon, die Hertsenberg natuurlijk sowieso heeft, zijn m.i. niet zo zinnig.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:44 schreef Q.E.D. het volgende:
Het lijkt me ook een academisch debat waar eigenlijk niemand gelijk heeft. Tenminste, op dit moment niet.
Ja dat dus ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, er valt genoeg op aan te merken, maar het anekdotische, redelijk alarmistische toon. Die Hertsenberg natuurlijk sowieso heeft.
Als je een academisch artikel zou openen met 'dit is niet representatief', dan weet je zeker dat een reviewer na die regel het artikel al terugstuurt. Maar Radar gaat inderdaad vrolijk door.
Ik haat die consumentenprogramma’s trouwens ook. Eigenlijk is dat een KLB-topic waard. Hoe veel zijn er daar ook wel niet van? Radar, Kassa, die ellende met Stegeman, en dan nog meer. Je wordt er automatisch zuur van.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef Q.E.D. het volgende:
Dat Radarvolk is überhaupt niet wijs, want ze klagen meerdere keren per jaar over apothekers en de farmaceutische industrie. En ondertussen staan ze elke dag bij de apotheek hun pillen in te slaan.
Ben benieuwd of ze aan tafel in willen zien dat zijn methode aanslaat omdat hij Marokkaan is (en gespierd). Ergo: van een witman nemen ze toch niks aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:27 schreef golfer het volgende:
Straks:
- Jongerenwerker Saïd Bensellam.
- Staatssecretaris van Financiën Jan Kees de Jager.
- Bioloog en schrijver Midas Dekkers.
- Eerste Kamerlid Nico Koffeman (PvdD).
Heb die Said recent nog eens gezien bij het programma De Reunie. Hij is verkozen tot Amsterdammer van het jaar en van straatschoffie en uitsmijter nu jongerenwerker in Osdorp/Bos en Lommer geworden. Goede vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |