abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77613704
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:18 schreef Q.E.D. het volgende:
Overigens,: Petje af voor Bram Moskovitz.
Jep.
Ik moet zeggen ik keek vandaag naar de wereld draait door. Ik ben niet pro wilders maar telkens maar die vergelijkingen over wilders met oorlogsmisdadigers. Schandalig, walgelijk en verwerpelijk.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_77613708
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:32 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]
Dit heeft niets met eerlijkheid te maken. In de politiek heeft iedereen zijn eigen waarheid.

Als jij de Koran zou kennen, zou je wellicht ook PVV stemmen.
Ga het Oude Testament eens lezen!!!
pi_77613710
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:09 schreef Hexagon het volgende:
Peter R is een goede aanwinst in de strijd tegen Geert Wilders
Inderdaad, ik heb niet zoveel met De Vries, maar het is wel iemand waar veel van dat schapenvolk achteraan loopt. .

De Vries scoort hier bovendien gewoon weer kijkcijfers mee, en hij laat weten dat hij niets met het gedachtengoed van Wilders heeft. Altijd handig als Wilders er de komende jaren een potje van maakt en je zelf nog eens de politiek in wilt :p.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:34:02 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77613711
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:30 schreef Q.E.D. het volgende:

Ik denk toch dat er een verschil is tussen de Koran analyseren en bekritiseren en aan het roepen "Hamas, hamas, joden aan het gas".

Dat laatste heeft Wilders ook niet over Islamieten geroepen.
Koran met Mein Kampf vergelijken is wel in het zelfde straatje.
Verbod op hoofddoeken en kopvoddentaks is vergelijkbaar met Jodenster.

Maar nogmaals, het gaat mij niet om wat die idioot van een Wilders beweert en roept. Het gaat mij om de principes van Bram. Volgens mij heeft hij in het verleden zelfs personen aangeklaagd die anti-semitische uitingen deden en nu heeft ie het over vrijheid van meningsuiting wanneer het over anti-islamisme gaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:35:49 #255
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77613780
quote:

[..]

Peter R. De Vries pakt Wilders ook steevast op de simpele dingetjes. Zonder de argumenten van Wilders te weerleggen. Ik vind het een wanvertoning van deze misdaadjournalist. Het verbaast mij enorm dat iemand die Joran achterna vliegt naar Thailand niet even de moeite neemt om zich te verdiepen in de Koran.
Hè ja, laten we allemaal theologen worden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_77613838
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:34 schreef venomsnake het volgende:
De Vries scoort hier bovendien gewoon weer kijkcijfers mee, en hij laat weten dat hij niets met het gedachtengoed van Wilders heeft.
Dat vond ik ook behoorlijk fout. Werd gebracht als de expert peter r in reportage (inclusief filmpje in de auto) even wilders komt beoordelen/veroordelen. Hij is nu dus ook rechter.
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:39:21 #257
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77613904
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:33 schreef Coos het volgende:

[..]

Ga het Oude Testament eens lezen!!!
Hahaha. Onvergelijkbaar.
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Koran met Mein Kampf vergelijken is wel in het zelfde straatje.
Nope, maar dat zal Jansen nog wel uitleggen.
quote:
Verbod op hoofddoeken en kopvoddentaks is vergelijkbaar met Jodenster.
Ik vind dat ook niet fatsoenlijk van Wilders. Dat heb ik ook al twee keer in deze topicreeks gezegd.
quote:
Maar nogmaals, het gaat mij niet om wat die idioot van een Wilders beweert en roept. Het gaat mij om de principes van Bram. Volgens mij heeft hij in het verleden zelfs personen aangeklaagd die anti-semitische uitingen deden en nu heeft ie het over vrijheid van meningsuiting wanneer het over anti-islamisme gaat.
Bram mag toch zijn eigen cliënten uitkiezen?

En bovendien: De Joden plegen geen aanslagen, sluiten hun vrouwen niet op en zorgen niet voor verpaupering. Sterker nog, de Joden worden vervolgd in de Islamitische wereld. Of zelfs opgeblazen.

Na de holocaust hebben wij apart in de wet opgenomen dat (daarom) anti-semitisme verboden is.

En terecht. Anders hadden de Feyenoorders Amsterdam voor de tweede keer ontvolkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Q.E.D. op 03-02-2010 23:44:44 ]
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:39:45 #258
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77613922
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:33 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Jep.
Ik moet zeggen ik keek vandaag naar de wereld draait door. Ik ben niet pro wilders maar telkens maar die vergelijkingen over wilders met oorlogsmisdadigers. Schandalig, walgelijk en verwerpelijk.
Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.

De beer is los.
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:40:36 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_77613943
quote:

[..]

Dit heeft niets met eerlijkheid te maken. In de politiek heeft iedereen zijn eigen waarheid.
Duidelijk wel. Peter heeft vaak kritiek op de politiek. Maar hij gaat geen leugens verkopen zoals Geert Wilders dat wel doet.

quote:
Als jij de Koran zou kennen, zou je wellicht ook PVV stemmen.
Nooit, ik stem niet op partijen die Nederland willen vernielen met kortzichtig, destructief beleid.

Wat er ook in die Koran moge staan. De PVV is op dit moment een veeel grotere bedreiging. En sowieso is naar een ander wijzen geen goede reden om politici hun dubieuze ideëen te laten uitvoeren.

quote:
Peter R. De Vries pakt Wilders ook steevast op de simpele dingetjes. Zonder de argumenten van Wilders te weerleggen. Ik vind het een wanvertoning van deze misdaadjournalist. Het verbaast mij enorm dat iemand die Joran achterna vliegt naar Thailand niet even de moeite neemt om zich te verdiepen in de Koran.
De Koran heeft er niets mee te maken. Het gaat om Geert Wilders die liegt over dit proces en de procedures daarin. Er is nog geen uitspraak geweest.

Maar kennelijk ben jij wel zo bang voor die moslims dat alles geoorloofd is.
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:41:04 #260
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77613963
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hè ja, laten we allemaal theologen worden.
Dat is precies waarom deze rechtszaak gaat mislukken.

Men verwacht dat de rechters theologen worden... En dat kunnen ze niet.
Men verwacht ook dat rechters politieke uitspraken gaan doen, en dát, Peter Rudolf, is een veel grotere bedreiging voor de rechtstaat.
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:42:07 #261
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77614000
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Duidelijk wel. Peter heeft vaak kritiek op de politiek. Maar hij gaat geen leugens verkopen zoals Geert Wilders dat wel doet.

[..]

Nooit, ik stem niet op partijen die Nederland willen vernielen met kortzichtig, destructief beleid.

Wat er ook in die Koran moge staan. De PVV is op dit moment een veeel grotere bedreiging. En sowieso is naar een ander wijzen geen goede reden om politici hun dubieuze ideëen te laten uitvoeren.

[..]

De Koran heeft er niets mee te maken. Het gaat om Geert Wilders die liegt over dit proces en de procedures daarin. Er is nog geen uitspraak geweest.

Maar kennelijk ben jij wel zo bang voor die moslims dat alles geoorloofd is.
Nou, dat is dan jouw mening.
pi_77614190
Joopie laat zn geld lekker rollen
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:48:25 #263
199509 partizan
sterk in onafhankelijkheid
pi_77614250
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:29 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Het is weer een huzarenstukje van de linkse propaganda op de publieke omroep. Enkel anti Wilders mensen aan tafel onder leiding van opper anti PVV'er Peter R de Vries.
Vorige keer ging Peter er hard tegenin, en verzekerde zich daarmee van heel wat extra uitnodigingen van P&W.

En dan vinden ze het nog raar dat sommige linkse programma's op de schop gaan
Wilders wil toch niet in P&W verschijnen ? Hij ontloopt als een angsthaas het debat.

Dan heb ik meer respect voor Rita Verdonk. Die slaat constant een modderfiguur maar is niet te beroerd om zich in de media te verdedigen.
Geen schoothondje maar een brullende leeuw !
pi_77614285
Duidelijke teksten in de Koran toepassen op het ingewikkelde leven wat wij hebben getuigt van ongekende kortzichtige simpelheid. Daarmee niet zeggende dat de Koran een fijn boek is.

Het probleem is uiteraard veel ingewikkelde en religie en cultuur lopen door elkaar heen. Islam is een religie, maar geen cultuur. Betekent niet dat cultuur rare dingen met religie kan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lagrinta op 03-02-2010 23:57:40 ]
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:50:36 #265
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77614338
Wat lult ie over kunst? Kunst is schijten van de Euromast en Sinterklaas raken.
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:52:33 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77614414
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:39 schreef Q.E.D. het volgende:

Na de holocaust hebben wij apart in de wet opgenomen dat (daarom) anti-semitisme verboden is.

\Wie weet zorgt Wilders el wel voor dat uiteindelijk ook anti-islamisme bij wet verboden gaat worden.
Heeft ie, tegen zijn zin, toch nog iets bereikt.

Joop en Janine en zijn weer erg goed.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77614626
Waarom reageren Moszkowicz en De Vries steeds via een ander programma op elkaar? Zet ze gewoon tegenover elkaar aan tafel bij P&W.
pi_77614649
Mary Poppins is geen kunst, dat is kitsch..
pi_77614734
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Mary Poppins is geen kunst, dat is kitsch..
Het is terreur.
  donderdag 4 februari 2010 @ 00:01:08 #270
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77614741
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:49 schreef Lagrinta het volgende:
Duidelijke teksten in de Koran toepassen op het ingewikkelde leven wat wij hebben getuigt van ongekende kortzichtige simpelheid. Daarmee niet zeggende dat de Koran een fijn boek is.

Het probleem is uiteraard veel ingewikkelde en religie en cultuur lopen door elkaar heen. Islam is een religie, maar geen cultuur. Betekent niet dat cultuur rare dingen met religie kan doen.
Een cultuur die gebaseerd is op een boek, een profeet en een aantal über imams die de Koran als leidraad hebben. En de Islamitische culturele identiteit bestaat wel degelijk.
pi_77615959
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:01 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Een cultuur die gebaseerd is op een boek, een profeet en een aantal über imams die de Koran als leidraad hebben. En de Islamitische culturele identiteit bestaat wel degelijk.
Mee eens. Alleen een cultuur is op veel meer dingen gebaseerd. Ingewikkelde problemen hebben ingewikkelde oplossingen. Het Midden-Oosten is sowieso een heetgebakerd gebied. Dat kun je van Indonesië (het grootste Moslimland ter wereld) niet echt zeggen. Het gaat daar vrij goed kijkend naar hoeveel bevolkingsgroepen daar leven.
pi_77621302
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Waarom reageren Moszkowicz en De Vries steeds via een ander programma op elkaar? Zet ze gewoon tegenover elkaar aan tafel bij P&W.
Dat gaan ze toch proberen te regelen bij P&W?

Was ik de enige die de tijdverdeling een beetje vaag vond? Peter R. en de staatssecretaris samen nauwelijks een half uur en van de Ende mag met z'n vrouw de rest vollullen over vage zooi wat hij doet.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:29:31 #273
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_77633861
Onze favoriet Peter Paul zal er vanavond weer zijn.
quote:
Vanavond te gast:

Onder anderen:

- Jesse Jackson houdt Martin Luther King lezing.

- Voormalig Amerika-correspondent Charles Groenhuijsen.

- Peter Paul de Vries volgt de commissie-De Wit.
Groenhuijsen.
pi_77633904
Jesse Jackson
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:34:04 #275
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_77634033
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:29 schreef Horloge het volgende:
Onze favoriet Peter Paul zal er vanavond weer zijn.
[..]

Groenhuijsen.
Vind PP een prima kerel
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')