Bevalt het je niet wat hij zegt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vind het wel een ERG eenzijdige analyse.
Nee natuurlijk niet.quote:
Ik snap Bram absoluut wel als ie de vrijheid van meningsuiting wil verdedigen. Ik snap Bram niet als hij iemand wil verdedigen die een hele bevolkingsgroep buitenspel wil zetten en ik vraag mij af of Bram een notoire anti-semiet ook zou gaan verdedigen.quote:
Dat is een beetje dubbelzinnig vind je niet? Aangezien zijn familie door de nazi's vervolgd is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap Bram absoluut wel als ie de vrijheid van meningsuiting wil verdedigen. Ik snap Bram niet als hij iemand wil verdedigen die een hele bevolkingsgroep buitenspel wil zetten en ik vraag mij af of Bram een notoire anti-semiet ook zou gaan verdedigen.
Juist daarom is het vreemd dat hij iemand verdedigd die Islamieten wil vervolgenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:24 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat is een beetje dubbelzinnig vind je niet? Aangezien zijn familie door de nazi's vervolgd is.
Daarom ook die vraag. Hoe principieel hij zou zijn. En of hij een notoire anti-semiet ook zou verdedigen onder de noemer van vrijheid van meningsvorming.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:24 schreef Q.E.D. het volgende:
Dat is een beetje dubbelzinnig vind je niet? Aangezien zijn familie door de nazi's vervolgd is.
Peter R weet wel wat recht en krom is en blijft daar ook eerlijk inquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:25 schreef Arcee het volgende:
Ik moet zeggen dat Peter R. de zaak Wilders erg scherp neerzet. En dat dat best verrassend is, aangezien je De Vries gevoelsmatig toch in het rechter politieke kamp plaatst en iig niet lijnrecht tegenover Wilders.
Ik denk toch dat er een verschil is tussen de Koran analyseren en bekritiseren en aan het roepen "Hamas, hamas, joden aan het gas".quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom ook die vraag. Hoe principieel hij zou zijn. En of hij een notoire anti-semiet ook zou verdedigen onder de noemer van vrijheid van meningsvorming.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:30 schreef Stiggie het volgende:
Volgens mij knipt die linkse pvda-er dr eigen haar
Ze schijnt ook Tandarts te zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:30 schreef Stiggie het volgende:
Volgens mij knipt die linkse pvda-er dr eigen haar
Dit heeft niets met eerlijkheid te maken. In de politiek heeft iedereen zijn eigen waarheid.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Peter R weet wel wat recht en krom is en blijft daar ook eerlijk in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |