quote:Nee, Vredig...
Op maandag 06 mei 2002 21:04 schreef ROEN het volgende:
"Vrolijk" verder...
quote:ja bien?
Op maandag 06 mei 2002 21:05 schreef Biene het volgende:
NiNilief?
quote:Niet echt iets zinnigs, alleen maar even een
Op maandag 06 mei 2002 21:06 schreef NiNi het volgende:[..]
ja bien?
Een vredige avond iedereen.
quote:Hoi Weazle.
Op maandag 06 mei 2002 21:09 schreef Weazle het volgende:
Onbegrijpelijk.
Vredig avond.
quote:Wat lief!
Op maandag 06 mei 2002 21:08 schreef Biene het volgende:[..]
Niet echt iets zinnigs, alleen maar even een
Djeez, ik wordt altijd helemaal soft als er iets ergs gebeurd.
quote:dank je wel
Op maandag 06 mei 2002 21:08 schreef Biene het volgende:[..]
Niet echt iets zinnigs, alleen maar even een
ik word zo boos om de reacties van sommige mensen
quote:De dader is reeds bekend en al verhoord. Meer nieuws om half 10 door de politie Hilversum. (fyi)
Op maandag 06 mei 2002 21:08 schreef QyRoZ het volgende:
[20:59:00] <bad-eendje> ook eng om te lezen dat bij tink in de wijk al rellen zijn!
[20:59:06] <bad-eendje> terwijl heel die dader nog niet bekend is
[21:06:29] <andrew> er zijn ook rellen in den haag
quote:Avond, Weazle.
Op maandag 06 mei 2002 21:09 schreef Weazle het volgende:
Onbegrijpelijk.
quote:Weet ik, komt van die mooie site.
Op maandag 06 mei 2002 21:08 schreef Otherside het volgende:[..]
Hee PrivateRyan!
![]()
Het is een onvervalst ALTER-EGO gedicht/plaatje.
quote:Deze gaat mij veel te ver.
Op maandag 06 mei 2002 21:10 schreef QyRoZ het volgende:
3 uur na zijn dood is hij al een legende...
quote:
Op maandag 06 mei 2002 21:09 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Hoi Weazle.
Vredig avond.
quote:
Op maandag 06 mei 2002 21:10 schreef Biene het volgende:[..]
Avond, Weazle.
quote:Navond mensen.
Op maandag 06 mei 2002 21:10 schreef Otherside het volgende:[..]
Weazle!!!
![]()
Het is zeker onbegrijpelijk, maar toch gebeurt helaas.
Niet te bevatten.
Al dan niet een goede.
voor wie um graag wilt ontvangen
quote:Hij had van mij best in de 2de kamer gemogen. Alleen niet als president.
Op maandag 06 mei 2002 21:10 schreef QyRoZ het volgende:
3 uur na zijn dood is hij al een legende...
quote:Hoi broer.
Op maandag 06 mei 2002 21:11 schreef broer het volgende:[..]
Deze gaat mij veel te ver.
Mag ik het met je eens zijn?
quote:Werd blijkbaar gemeld op RTL 5 hoorde ik via IRC, zelf niet gezien
Op maandag 06 mei 2002 21:11 schreef NiNi het volgende:
wat hoor ik over rellen?
quote:Avond Weazle. Goed om je hier weer te zien. (Had ik nog niet gezegd.)
Op maandag 06 mei 2002 21:12 schreef Weazle het volgende:
Hoi broer.Mag ik het met je eens zijn?
En ja, dat mag je.
quote:Laat ik het anders stellen: hij is nu beroemder en legendarischer geworden dan hij ooit als politicus had kunnen worden.
Op maandag 06 mei 2002 21:11 schreef broer het volgende:[..]
Deze gaat mij veel te ver.
quote:nou daar hebben we nog wat aan
Op maandag 06 mei 2002 21:12 schreef Forno het volgende:[..]
Hij had van mij best in de 2de kamer gemogen. Alleen niet als president.
quote:heey Privaterayan
Op maandag 06 mei 2002 21:14 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Haai Dustbunny!
quote:Niet veel nee
Op maandag 06 mei 2002 21:14 schreef NiNi het volgende:[..]
nou daar hebben we nog wat aan
quote:Goed om jou ook weer te zien, maar wel een vervelende avond om dat te melden.
Op maandag 06 mei 2002 21:14 schreef broer het volgende:[..]
Avond Weazle. Goed om je hier weer te zien. (Had ik nog niet gezegd.)
En ja, dat mag je.
Even weer nieuws kijken, tot later deze avond.
quote:Ik vind legende/legendarisch klinken alsof hij geliefd was. Dat lijkt me niet op zijn plaats. Maar het is idd waar dat dit - net als bij zoveel moorden/sterfgevallen - een soort van mythe creëert.
Op maandag 06 mei 2002 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
Laat ik het anders stellen: hij is nu beroemder en legendarischer geworden dan hij ooit als politicus had kunnen worden.
quote:Hij was zowel geliefd als gehaat. Ik was niet dol op hem, laat zoveel duidelijk zijn, maar dit had niet mogen gebeuren. Nooit.
Op maandag 06 mei 2002 21:18 schreef broer het volgende:[..]
Ik vind legende/legendarisch klinken alsof hij geliefd was. Dat lijkt me niet op zijn plaats. Maar het is idd waar dat dit - net als bij zoveel moorden/sterfgevallen - een soort van mythe creëert.
quote:hoihoi
Op maandag 06 mei 2002 21:19 schreef Otherside het volgende:[..]
Hee GeenGemeen_Koekje!
![]()
hoe ist met iedereen?
quote:het gaat ook verder dan pim fortuyn zelf hoewel het gruwelijk is..
Op maandag 06 mei 2002 21:18 schreef broer het volgende:[..]
Ik vind legende/legendarisch klinken alsof hij geliefd was. Dat lijkt me niet op zijn plaats. Maar het is idd waar dat dit - net als bij zoveel moorden/sterfgevallen - een soort van mythe cre륲t.
quote:Ik zet graag even mijn oogkleppen op voor vanavond en schenk een glas wodka in
Op maandag 06 mei 2002 21:22 schreef Mike het volgende:
Gelukkig is Vrolijk Verder wat liefdevoller dan de wereld erom heen...
quote:Iedereen is stil en geschokt, dat is duidelijk en begrijpelijk.
Op maandag 06 mei 2002 21:20 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
hoihoi
![]()
hoe ist met iedereen?
Toch... ondanks deze verschrikkelijke gebeurtenis die nooit had mogen plaatsvinden, hoop ik dat iedereen een beetje optimistisch kan blijven en Vredig Verder gaat.
quote:Dat lijkt me duidelijk. Maar zoals ook jij niet dol op hem was en toch om hem - of misschien het gebeurde - treurt, zo zijn er veel. De meesten van hen zullen hem niet als een legende gaan zien.
Op maandag 06 mei 2002 21:20 schreef QyRoZ het volgende:
Hij was zowel geliefd als gehaat. Ik was niet dol op hem, laat zoveel duidelijk zijn, maar dit had niet mogen gebeuren. Nooit.
quote:Het gaat erom dat je de vrijheid van meningsuiting kennelijk mag doodschieten.
Op maandag 06 mei 2002 21:21 schreef NiNi het volgende:
het gaat ook verder dan pim fortuyn zelf hoewel het gruwelijk is..
Als het alleen om Fortuyn ging zouden er niet zo veel mensen treuren, denk ik.
quote:tja ik ben ook zwaar geschokt... ik kan et echt niet geloven , gewoon 1 idioot met 6 kogels...en nu is pim gewoon...weg..
Op maandag 06 mei 2002 21:25 schreef Otherside het volgende:[..]
Iedereen is stil en geschokt, dat is duidelijk en begrijpelijk.
Toch... ondanks deze verschrikkelijke gebeurtenis die nooit had mogen plaatsvinden, hoop ik dat iedereen een beetje optimistisch kan blijven en Vredig Verder gaat.
quote:Ik hoop dat de persoon die het gedaan heeft gewoon een complete debiel was, anders zie ik het somber in voor nederland...
Op maandag 06 mei 2002 21:27 schreef broer het volgende:[..]
Het gaat erom dat je de vrijheid van meningsuiting kennelijk mag doodschieten.
quote:I agree...
Op maandag 06 mei 2002 21:28 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik hoop dat de persoon die het gedaan heeft gewoon een complete debiel was, anders zie ik het somber in voor nederland...
quote:Uiteraard...dat kunnen we even goed gebruiken.
Op maandag 06 mei 2002 21:27 schreef Otherside het volgende:[..]
Dat is het zeker!
Daarom hoop ik ook, dat óók op deze zwarte dag, hier in VV dat Vredige Liefdevolle Respectvolle Rustpuntje onverstoorbaar blijft.
quote:dat bedoel ik
Op maandag 06 mei 2002 21:27 schreef broer het volgende:[..]
Het gaat erom dat je de vrijheid van meningsuiting kennelijk mag doodschieten.
Als het alleen om Fortuyn ging zouden er niet zo veel mensen treuren, denk ik.
quote:ik begrijp dat mensen boos zijn maar waarom nou dit weer
Op maandag 06 mei 2002 21:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
gaan ze een beetje rellen... *zucht*staan auto('s) in brand in de parkeergarage...
nu hossende skinheads oid. op tv
quote:Daar lijkt me geen twijfel over te bestaan. Wat zijn beweegredenen waren weet ik niet en dat maakt me ook niet uit. Het is gewoon een idioot.
Op maandag 06 mei 2002 21:28 schreef QyRoZ het volgende:
Ik hoop dat de persoon die het gedaan heeft gewoon een complete debiel was, anders zie ik het somber in voor nederland...
quote:helemaal mee eens...
Op maandag 06 mei 2002 21:33 schreef Mike het volgende:[..]
Uiteraard...dat kunnen we even goed gebruiken.
quote:nee in Den haag (sorry ff vergeten te melden)
Op maandag 06 mei 2002 21:33 schreef Otherside het volgende:[..]
In je woonplaats?
quote:tja ik vind het ook zinloos... trouwens niet de schudl op skinheads ofzo gaan schuiven , want ik zei dr ook "normale" mensen staan.
Op maandag 06 mei 2002 21:34 schreef NiNi het volgende:[..]
ik begrijp dat mensen boos zijn maar waarom nou dit weer
zo zinloosnu hossende skinheads oid. op tv
quote:Je kan overdrijven. Ik denk dat je moet afwachten wat er gebeurt. Achteraf gezien viel 11 september ook mee.
Op maandag 06 mei 2002 21:35 schreef PrismaticRefraction het volgende:
QyRoZ.. neem nou bijvoorbeeld http://www.monno.nl vind je dat dan niet een beeeeeetje overtrokken?
Niet dat ik het niet verschrikkelijk vind, dat vind ik. Afwachten...
Maar zoals ik nu zie dat links overal de schuld van krijgt...
quote:ik schuif schuld op niemand
Op maandag 06 mei 2002 21:37 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
tja ik vind het ook zinloos... trouwens niet de schudl op skinheads ofzo gaan schuiven , want ik zei dr ook "normale" mensen staan.
omg hoe kun je zo dom zijn (zij dus)
quote:tis opt binnenhof... stom gedoe , ga daar gewoon staan. maar ga geen auto's in de fik zetten..
Op maandag 06 mei 2002 21:37 schreef Otherside het volgende:[..]
Is meer mijn gebrek.
Ik ben teeveeloos dus ben niet met alles up to date op de hoogte, maar ik zag er net al een topic van op fok.
quote:Dat krijg je als degene die je voor je liet denken vermoord wordt. stelletje kortzichtige mensen dat er rondloopt
Op maandag 06 mei 2002 21:39 schreef NiNi het volgende:[..]
ik schuif schuld op niemand
ik zei oid... relschoppers was mss beter geweestomg hoe kun je zo dom zijn
/bot dus ik zal wel uitgejouwd worden.
quote:mja oke...
Op maandag 06 mei 2002 21:39 schreef NiNi het volgende:[..]
ik schuif schuld op niemand
ik zei oid... relschoppers was mss beter geweestomg hoe kun je zo dom zijn
(zij dus)
quote:De gevolgen van 11 september zijn nog steeds merkbaar. Waaronder afname van tolerantie in de wereld, oorlog in Afghanistan en het feit dat iedere gek iets kan vernielen en vele onschuldige slachtoffers kan maken.
Op maandag 06 mei 2002 21:37 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Je kan overdrijven. Ik denk dat je moet afwachten wat er gebeurt. Achteraf gezien viel 11 september ook mee.
Ik vind dat nogal wat.
quote:nee hoor ik ben het wel met je eens alleen betwijfel ik of het pim fortuyn 'fans' zijn
Op maandag 06 mei 2002 21:40 schreef PrismaticRefraction het volgende:[..]
Dat krijg je als degene die je voor je liet denken vermoord wordt. stelletje kortzichtige mensen dat er rondloopt
/bot dus ik zal wel uitgejouwd worden.
quote:
Op maandag 06 mei 2002 21:37 schreef QyRoZ het volgende:
Achteraf gezien viel 11 september ook mee.
quote:Ik bedoel de gevolgen ervan op onze dagelijkse levens!
Op maandag 06 mei 2002 21:47 schreef Mike het volgende:[..]
quote:ik denkhoopdat hij qua aantal slachtoffers bedoelt...
Op maandag 06 mei 2002 21:47 schreef Mike het volgende:[..]
quote:De gevolgen voel ik persoonlijk nog steeds.
Op maandag 06 mei 2002 21:48 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik bedoel de gevolgen ervan op onze dagelijkse levens!
Ik snap wel wat je bedoelt hoor...
quote:Zie boven. Iedereen dacht: alles word anders, niets zal ooit meer hetzelfde zijn. Dat viel mee. Toch?
Op maandag 06 mei 2002 21:48 schreef NiNi het volgende:[..]
ik denkhoopdat hij qua aantal slachtoffers bedoelt...
quote:Dat klopt, ik zal er ook niet slechter van slapen.
Op maandag 06 mei 2002 21:48 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik bedoel de gevolgen ervan op onze dagelijkse levens!
Make love .... not war
quote:Vind ik niet. Is ook nog te vroeg om daar iets over te zeggen. Stel dat er over een half jaar weer iets gebeurt als vervolg op 11 september, dan kun je achteraf 11 september als startpunt zien. Vergeet niet dat de VS begin volgend jaar Irak aan willen gaan vallen...
Op maandag 06 mei 2002 21:50 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Zie boven. Iedereen dacht: alles word anders, niets zal ooit meer hetzelfde zijn. Dat viel mee. Toch?
quote:Ik denk dat ik vannacht niet lekker zal slapen trouwens... misschien dat mijn insomnia van vannacht een voorteken was...
Op maandag 06 mei 2002 21:51 schreef Forno het volgende:[..]
Dat klopt, ik zal er ook niet slechter van slapen.
Make love .... not war
quote:Maar was het het begin van een 3e wereldoorlog? Een complete verandering in onze dagelijkse levens, wereldwijd zoals de media ons wilde laten geloven? Niet voor zover ik kan zien...
Op maandag 06 mei 2002 21:51 schreef Mike het volgende:[..]
Vind ik niet. Is ook nog te vroeg om daar iets over te zeggen. Stel dat er over een half jaar weer iets gebeurt als vervolg op 11 september, dan kun je achteraf 11 september als startpunt zien. Vergeet niet dat de VS begin volgend jaar Irak aan willen gaan vallen...
quote:Vergeet niet dat we pas 8 maanden verder zijn. Dit kun je pas op langere termijn beoordelen...
Op maandag 06 mei 2002 21:52 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Maar was het het begin van een 3e wereldoorlog? Een complete verandering in onze dagelijkse levens, wereldwijd zoals de media ons wilde laten geloven? Niet voor zover ik kan zien...
quote:Toch denk ik niet dat er nog veel gaat veranderen. Maar ja, dat is koffiedik kijken. We zullen zien. Ik hoop dat er niets verandert. Alleen op een positieve manier.
Op maandag 06 mei 2002 21:54 schreef Mike het volgende:[..]
Vergeet niet dat we pas 8 maanden verder zijn. Dit kun je pas op langere termijn beoordelen...
quote:Inderdaad...schandalige site.
Op maandag 06 mei 2002 21:54 schreef PrismaticRefraction het volgende:
Zo.. even een vriendelijk mailtje gestuurd naar hetnet of ze even de site pim.verliest.nl willen verwijderen. Zou toch wel heel lief van ze zijn.
quote:Dat hoop ik ook. Ik ben daar alleen wat negatiever over op langere termijn.
Op maandag 06 mei 2002 21:55 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Toch denk ik niet dat er nog veel gaat veranderen. Maar ja, dat is koffiedik kijken. We zullen zien. Ik hoop dat er niets verandert. Alleen op een positieve manier.
quote:Wat een nare site... achteraf gezien. Gisteren had ik er waarschijnlijk nog om gelachen.
Op maandag 06 mei 2002 21:54 schreef PrismaticRefraction het volgende:
Zo.. even een vriendelijk mailtje gestuurd naar hetnet of ze even de site pim.verliest.nl willen verwijderen. Zou toch wel heel lief van ze zijn.
Ja, ik ben hypocriet.
quote:Ik hou niet van doem-denken, dat doe ik alleen op het persoonlijke vlak
Op maandag 06 mei 2002 21:57 schreef Mike het volgende:[..]
Dat hoop ik ook. Ik ben daar alleen wat negatiever over op langere termijn.
Met de wereld komt het wel goed. Veel slechter dan het nu is kan het niet worden denk ik altijd maar.
quote:Niet meer of minder dan ikzelf waarschijnlijk. Hoop alleen dat het het goede emailadres was abuse@hetnet.nl
Op maandag 06 mei 2002 21:57 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Wat een nare site... achteraf gezien. Gisteren had ik er waarschijnlijk nog om gelachen.
Ja, ik ben hypocriet.
quote:
Op maandag 06 mei 2002 21:58 schreef PrismaticRefraction het volgende:[..]
Niet meer of minder dan ikzelf waarschijnlijk. Hoop alleen dat het het goede emailadres was abuse@hetnet.nl
Ik denk dat we nog wel een paar decennia zijn verwijderd van algemene wereldvrede! Maar wat kunnen wij daar aan doen? Denk ook niet dat Amerika slim bezig is als agentje te spelen. Maar wij als Nederland kunnen alleen maar knikkeren met de eentellers in plaats van de reuze spikkels.
quote:heeft niets met religie te maken!
Op maandag 06 mei 2002 22:00 schreef Forno het volgende:
[off-topic]
Dat ze religie maar eens afschaften in de wereld.
[/offtopic]Ik denk dat we nog wel een paar decennia zijn verwijderd van algemene wereldvrede! Maar wat kunnen wij daar aan doen? Denk ook niet dat Amerika slim bezig is als agentje te spelen. Maar wij als Nederland kunnen alleen maar knikkeren met de eentellers in plaats van de reuze spikkels.
quote:ik denk niet dat dat ooit komt als je het mij vraagt...
Op maandag 06 mei 2002 22:00 schreef Forno het volgende:
[off-topic]
Dat ze religie maar eens afschaften in de wereld.
[/offtopic]Ik denk dat we nog wel een paar decennia zijn verwijderd van algemene wereldvrede! Maar wat kunnen wij daar aan doen? Denk ook niet dat Amerika slim bezig is als agentje te spelen. Maar wij als Nederland kunnen alleen maar knikkeren met de eentellers in plaats van de reuze spikkels.
quote:Ik ben op extreem lange termijn wel positief erover...ik denk alleen dat de weg er naartoe vergeven zal zijn met kleine en grote incidenten...en helaas zitten we nog op die weg...
Op maandag 06 mei 2002 22:02 schreef NiNi het volgende:[..]
heeft niets met religie te maken!
wereldvrede zullen we wel nooit krijgen...
quote:Vrede zit niet in het beeste zijn aard. Totale vrede zou inhouden dat er geen competitie moet zijn tussen mensen.
Op maandag 06 mei 2002 22:04 schreef Mike het volgende:[..]
Ik ben op extreem lange termijn wel positief erover...ik denk alleen dat de weg er naartoe vergeven zal zijn met kleine en grote incidenten...en helaas zitten we nog op die weg...
quote:ik weet niet ..ik kan daar niet meer positief over denken..zolang er landen/groepen zijn met een mening die zo recht tegenover elkaar staat zie ik het somber in
Op maandag 06 mei 2002 22:04 schreef Mike het volgende:[..]
Ik ben op extreem lange termijn wel positief erover...ik denk alleen dat de weg er naartoe vergeven zal zijn met kleine en grote incidenten...en helaas zitten we nog op die weg...
quote:Het kan ook pas op het moment dat het geloof geen extremisten oplevert en de armoede niet meer bestaat....extreem lange termijn dus.
Op maandag 06 mei 2002 22:05 schreef PrismaticRefraction het volgende:[..]
Vrede zit niet in het beeste zijn aard. Totale vrede zou inhouden dat er geen competitie moet zijn tussen mensen.
quote:Kijk naar Europa, daar is na eeuwen en eeuwen van oorlog ook uiteindelijk vrede. Dus ik ben daar redelijk positief over. Maar dat kan nog wel ff duren vrees ik.
Op maandag 06 mei 2002 22:05 schreef PrismaticRefraction het volgende:[..]
Vrede zit niet in het beeste zijn aard. Totale vrede zou inhouden dat er geen competitie moet zijn tussen mensen.
quote:Of als iedereen even extreem is in 1 enkel geloof. ( geloof =/= religie)..
Op maandag 06 mei 2002 22:07 schreef Mike het volgende:[..]
Het kan ook pas op het moment dat het geloof geen extremisten oplevert en de armoede niet meer bestaat....extreem lange termijn dus.
wordt wel heeeeel lang dan
quote:Inderdaad. In de middeleeuwen hadden ze ook niet verwacht dat Europa eruit zou zien, zoal het er nu uitziet.
Op maandag 06 mei 2002 22:08 schreef Forno het volgende:[..]
Kijk naar Europa, daar is na eeuwen en eeuwen van oorlog ook uiteindelijk vrede. Dus ik ben daar redelijk positief over. Maar dat kan nog wel ff duren vrees ik.
quote:Maar was dat niet omdat we gedwongen werden om samen te werken om sterk te staan tegen andere grootmachten
Op maandag 06 mei 2002 22:08 schreef Forno het volgende:[..]
Kijk naar Europa, daar is na eeuwen en eeuwen van oorlog ook uiteindelijk vrede. Dus ik ben daar redelijk positief over. Maar dat kan nog wel ff duren vrees ik.
quote:West-Europa heeft vrede. Dat wil ik graag zo houden. Liever dan wat dan ook. Dat Europa, na honderden jaren strijd nu vrede kent. Ik hoop dat het een voorbeeld voor de wereld is. Ik ben bang dat goed voorbeeld niet doet volgen.
Op maandag 06 mei 2002 22:09 schreef Mike het volgende:[..]
Inderdaad. In de middeleeuwen hadden ze ook niet verwacht dat Europa eruit zou zien, zoal het er nu uitziet.
quote:Jah.
Op maandag 06 mei 2002 22:09 schreef PrismaticRefraction het volgende:[..]
Of als iedereen even extreem is in 1 enkel geloof. ( geloof =/= religie)..
wordt wel heeeeel lang dan
quote:Dan wordt het tijd voor buitenaardse tegenstanders.
Op maandag 06 mei 2002 22:10 schreef PrismaticRefraction het volgende:[..]
Maar was dat niet omdat we gedwongen werden om samen te werken om sterk te staan tegen andere grootmachten
quote:Little green men from Mars!
Op maandag 06 mei 2002 22:11 schreef Mike het volgende:[..]
Dan wordt het tijd voor buitenaardse tegenstanders.
Lama kome
quote:Ik denk van voren, achter hem was het 3FM gebouw....
Op maandag 06 mei 2002 22:14 schreef NiNi het volgende:
trouwens..hij werd toch van achter benaderd? niet van voor neem ik aan..
hoe kan hij dan in zn borst geraakt zijn?
quote:Hij kan toch gewoon van voor benaderd zijn?
Op maandag 06 mei 2002 22:14 schreef NiNi het volgende:
trouwens..hij werd toch van achter benaderd? niet van voor neem ik aan..
hoe kan hij dan in zn borst geraakt zijn?
quote:zijn chauffeur liep voor hem..ik denk dat als je iemand van zo voor zo dicht ziet naderen dat je dan reageerd of iets
Op maandag 06 mei 2002 22:15 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik denk van voren, achter hem was het 3FM gebouw....
quote:daar is de dader ook binnen geweest..
Op maandag 06 mei 2002 22:15 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik denk van voren, achter hem was het 3FM gebouw....
quote:Ik heb gehoord dat de moordenaar deed alsof hij wat vragen wilde stellen...
Op maandag 06 mei 2002 22:16 schreef NiNi het volgende:[..]
zijn chauffeur liep voor hem..ik denk dat als je iemand van zo voor zo dicht ziet naderen dat je dan reageerd of iets
ik weet het ook eik niet
quote:Ik heb al zoveel tegenstrijdige berichten gehoord...ik ben benieuwd wat het werkelijke nieuws blijkt te zijn.
Op maandag 06 mei 2002 22:16 schreef PrismaticRefraction het volgende:
hmmm.. de dader is blank, nederlands en heeft geen zin om een verklaring af te leggen.. fijn is dat
quote:oh dacht dat hij binnen deed alsof hij verslaggever was
Op maandag 06 mei 2002 22:18 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik heb gehoord dat de moordenaar deed alsof hij wat vragen wilde stellen...
zo bij zinnen was hij nog wel blijkbaar
quote:ja inderdaad
Op maandag 06 mei 2002 22:18 schreef Mike het volgende:[..]
Ik heb al zoveel tegenstrijdige berichten gehoord...ik ben benieuwd wat het werkelijke nieuws blijkt te zijn.
quote:Het is nogal erg onduidelijk allemaal...
Op maandag 06 mei 2002 22:19 schreef NiNi het volgende:[..]
oh dacht dat hij binnen deed alsof hij verslaggever was
zo bij zinnen was hij nog wel blijkbaar
overkill aan nieuws..boel tegenstrijdigheden
wat vinden jullie, stemmen uitstellen of niet?
[Dit bericht is gewijzigd door NiNi op 06-05-2002 22:31]
quote:Ik ga zeker wel stemmen. Gewoon op GL. Ik laat dit mijn stem niet beinvloeden.
Op maandag 06 mei 2002 22:24 schreef NiNi het volgende:
ik ga zo maar slapenoverkill aan nieuws..boel tegenstrijdigheden
wat vinden jullie, stemmen of niet?
quote:Ja, natuurlijk.
quote:oh sorry ik bedoel volgende week stemmen of uitstellen?
Op maandag 06 mei 2002 22:26 schreef broer het volgende:[..]
Ja, natuurlijk.
quote:dat in elk geval, de democratie moet zich sterk maken, waar je dan ook op stemt
quote:sorry dat bedoelde ik niet..
Op maandag 06 mei 2002 22:26 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik ga zeker wel stemmen. Gewoon op GL. Ik laat dit mijn stem niet beinvloeden.
quote:De vraag is eerder, wanneer zullen we moeten stemmen.
quote:Uitstellen is beter. Dan kan het een beetje afkoelen en bezinken. Anders krijg je emotie-stemmen op LPF, dat moeten we niet hebben. Stemmen moet rationeel zijn.
Op maandag 06 mei 2002 22:29 schreef NiNi het volgende:[..]
oh sorry ik bedoel volgende week stemmen of uitstellen?
quote:ja (derde keer) dat bedoelde ik
Op maandag 06 mei 2002 22:30 schreef Weazle het volgende:[..]
De vraag is eerder, wanneer zullen we moeten stemmen.
De ministerraad beslist vanavond of morgen of de verkiezingen worden verplaatst.
ge-edit
quote:Durf duidelijke taal te vragen
Op maandag 06 mei 2002 22:30 schreef NiNi het volgende:[..]
sorry dat bedoelde ik niet..
quote:als LPF nog bestaat dan..zouden die stemmers dan allemaal naar LN gaan? dat vraag ik me echt af...
Op maandag 06 mei 2002 22:31 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Uitstellen is beter. Dan kan het een beetje afkoelen en bezinken. Anders krijg je emotie-stemmen op LPF, dat moeten we niet hebben. Stemmen moet rationeel zijn.
quote:Sorry
Op maandag 06 mei 2002 22:31 schreef NiNi het volgende:[..]
ja (derde keer) dat bedoelde ik
ge-edit
Ik las het net pas.
Ik weet het niet, ik laat de regering beslissen. Die zijn verstandig, i hope
quote:LPF wil doorgaan, dat hebben ze zelf aangegeven. Maar wat is een Lijst Pim Fortuyn zonder PF? Alleen maar een lijst...
Op maandag 06 mei 2002 22:32 schreef NiNi het volgende:[..]
als LPF nog bestaat dan..zouden die stemmers dan allemaal naar LN gaan? dat vraag ik me echt af...
quote:Rationeel is niet helemaal het goede woord, je zal ook irrationeel op een partij kunnen stemmen.
Op maandag 06 mei 2002 22:31 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Uitstellen is beter. Dan kan het een beetje afkoelen en bezinken. Anders krijg je emotie-stemmen op LPF, dat moeten we niet hebben. Stemmen moet rationeel zijn.
quote:Met veel moeite zeg ik uitstellen. Er is een te grote groep die nu niet meer weet waar ze op moeten stemmen en dan een 'waardeloze' want niet goed overdachte stem gaat uitbrengen.
Op maandag 06 mei 2002 22:29 schreef NiNi het volgende:
oh sorry ik bedoel volgende week stemmen of uitstellen?
quote:Stemmen is te vaak irrationeel. Mensen kijken niet naar de programma's maar alleen naar de poppetjes. Ik heb alle programma's doorgelezen en stem aan de hand daarvan.
Op maandag 06 mei 2002 22:36 schreef Weazle het volgende:[..]
Rationeel is niet helemaal het goede woord, je zal ook irrationeel op een partij kunnen stemmen.
Ik zou het eerder medelijden-stemmen noemen (fout woord, maar dat zal vast ook wel jouw idee zijn).
Maar daar komt bij dat de meeste mensen op de LPF geen ervaring hebben, dat vind ik wel ernstig...
quote:Inderdaad, geef ze tijd om het te laten bezinken en ze te laten nadenken over een alternatief. Totdat het emotionele er een beetje vanaf is....
Op maandag 06 mei 2002 22:36 schreef broer het volgende:[..]
Met veel moeite zeg ik uitstellen. Er is een te grote groep die nu niet meer weet waar ze op moeten stemmen en dan een 'waardeloze' want niet goed overdachte stem gaat uitbrengen.
quote:Deze zin geeft toch wel heel erg goed aan hoe leeg die partij politiek-inhoudelijk is/was. Je hoopt toch dat mensen dat nu inzien, maar dat zal helaas wel tegenvallen...
Op maandag 06 mei 2002 22:34 schreef QyRoZ het volgende:
LPF wil doorgaan, dat hebben ze zelf aangegeven. Maar wat is een Lijst Pim Fortuyn zonder PF? Alleen maar een lijst...
quote:Inderdaad. Die nummer 2 van die partij zag ik vandaag voor het eerst. Lijkt me nou niet een erg capabel persoon. Ik denk dat de LPF het beste zichzelf kan integreren in LN. Dat is voor iedereen het beste.
Op maandag 06 mei 2002 22:39 schreef broer het volgende:[..]
Deze zin geeft toch wel heel erg goed aan hoe leeg die partij politiek-inhoudelijk is/was. Je hoopt toch dat mensen dat nu inzien, maar dat zal helaas wel tegenvallen...
quote:... voor de nederlandse democratie...
Op maandag 06 mei 2002 22:42 schreef -B- het volgende:
* -B- meldt zich ook op deze trieste dag.
quote:Wat kun jij je icoontje toch altijd mooi in de stemming van de tijd maken.
Op maandag 06 mei 2002 22:42 schreef -B- het volgende:
* -B- meldt zich ook op deze trieste dag.
quote:Hey die Stranger...lekker gewerkt?
Op maandag 06 mei 2002 22:44 schreef Stranger het volgende:
goedenavond!
quote:daar ben ik het mee eens
Op maandag 06 mei 2002 22:36 schreef broer het volgende:[..]
Met veel moeite zeg ik uitstellen. Er is een te grote groep die nu niet meer weet waar ze op moeten stemmen en dan een 'waardeloze' want niet goed overdachte stem gaat uitbrengen.
[Dit bericht is gewijzigd door NiNi op 06-05-2002 22:45]
quote:We kunnen zo met Italie fuseren als het zo doorgaat.
Op maandag 06 mei 2002 22:43 schreef QyRoZ het volgende:[..]
... voor de nederlandse democratie...
quote:ja, twas wel een beetje rustig.. maar ja, kon ik tenminste mijn boodschappen doen
Op maandag 06 mei 2002 22:44 schreef Mike het volgende:[..]
Hey die Stranger...lekker gewerkt?
quote:hooi otherside!!!
Op maandag 06 mei 2002 22:46 schreef Otherside het volgende:[..]
Heeee Stranger!!
![]()
Who's not so strange 2 me at all bladerdieblaaderblabla
Who's not strange 2 me either
quote:Probleem is dat belachelijk of niet belachelijk op dit moment even niet telt. Vandaar dat ze het wat mij betreft uitstellen.
Op maandag 06 mei 2002 22:45 schreef NiNi het volgende:
daar ben ik het mee eens
maar waar gaat die groep heen? LN? stemmen op slechts een lijst..dat zou belachelijk zijn
Aan de andere kant: als je wel uitstelt, maar de LPF blijft meedoen, dan zullen ze waarschijnlijk ook over - weet ik veel - een maand ook nog heel veel stemmen krijgen.
Als de LPF niet meedoet, weet ik niet over welke partijen al die zetels verdeeld gaan worden.
quote:hoi ole.. hoe staat het met je stoppoging met roken?? bij mij is totaal mislukt
Op maandag 06 mei 2002 22:47 schreef Ole het volgende:
Hi stranger..
quote:* zelfde gedaan heeft *
Op maandag 06 mei 2002 22:50 schreef QyRoZ het volgende:
*zet tv uit*
kan er niet goed tegen
quote:Ik volg even de meningen bij B&vD....nieuws komt er toch weinig...
Op maandag 06 mei 2002 22:50 schreef QyRoZ het volgende:
*zet tv uit*
kan er niet goed tegen
quote:Die mensen bestaan dus.
Op maandag 06 mei 2002 22:45 schreef NiNi het volgende:[..]
daar ben ik het mee eens
maar waar gaat die groep heen? LN? stemmen op slechts een lijst..dat zou belachelijk zijn
quote:{me=ole] schaamt zich diep ,heeft drie weken niet gerookt, maar is nu weer totaal aan de peuk..volgende keer beter...{/me]
Op maandag 06 mei 2002 22:50 schreef Stranger het volgende:[..]
hoi ole.. hoe staat het met je stoppoging met roken?? bij mij is totaal mislukt
quote:ik heb het ook 3 a 4 weken uitgehouden maar nu weer fulltime verslaaafd
Op maandag 06 mei 2002 22:52 schreef Ole het volgende:[..]
{me=ole] schaamt zich diep ,heeft drie weken niet gerookt, maar is nu weer totaal aan de peuk..volgende keer beter...{/me]
quote:* al bijna pakje leeg heeft *
Op maandag 06 mei 2002 22:53 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb ook maar ff een sigaret aangestoken... ook al rook ik normaal zelden
quote:avond sapo....
Op maandag 06 mei 2002 22:52 schreef EL_SAPO het volgende:
*komt binnen*
*groet iedereen*
*is geschokeerd*
avond allen
quote:Vandaag mag het...
Op maandag 06 mei 2002 22:52 schreef Ole het volgende:[..]
{me=ole] schaamt zich diep ,heeft drie weken niet gerookt, maar is nu weer totaal aan de peuk..volgende keer beter...{/me]
quote:ik ook
Op maandag 06 mei 2002 22:51 schreef Mike het volgende:[..]
Ik volg even de meningen bij B&vD....nieuws komt er toch weinig...
quote:Ik heb er hierna nog 1tje
Op maandag 06 mei 2002 22:54 schreef thecrook het volgende:[..]
* al bijna pakje leeg heeft *
quote:hmmzz ik rook vanavond juist minder.. dus dat compenseert weer
Op maandag 06 mei 2002 22:53 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb ook maar ff een sigaret aangestoken... ook al rook ik normaal zelden
quote:Tja, neem er nog maar een drankje bij ook... zit met BvD aan, ineens over de doden niets dan goeds... vind ik dan ook wel weer beetje bizar..
Op maandag 06 mei 2002 22:54 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Vandaag mag het...
quote:Ja behoorlijk...wat deed die daar eigenlijk?
Op maandag 06 mei 2002 22:55 schreef NiNi het volgende:[..]
ik ook
die dominee was echt een vage gast zeg!!
quote:ja dat vind ik inderdaad ook raar
Op maandag 06 mei 2002 22:56 schreef Ole het volgende:[..]
Tja, neem er nog maar een drankje bij ook... zit met BvD aan, ineens over de doden niets dan goeds... vind ik dan ook wel weer beetje bizar..
quote:Kan ik inderdaad ook niet zo goed tegen
Op maandag 06 mei 2002 22:56 schreef Ole het volgende:Tja, neem er nog maar een drankje bij ook... zit met BvD aan, ineens over de doden niets dan goeds... vind ik dan ook wel weer beetje bizar..
quote:Ja das waar schat... maak me meer druk om rassenhaat e.d.
Op maandag 06 mei 2002 22:53 schreef Otherside het volgende:[..]
Hee EL_SAPIGE!!!
![]()
Geschokt is iedereen
Toch moeten we vredig verder zien te gaan.
quote:het is niet jammer het is in en in triest en verschrikkelijk dat een lijstrekker van een politieke partij is vermoord om zijn ideeen
Op maandag 06 mei 2002 22:55 schreef Stranger het volgende:[..]
hmmzz ik rook vanavond juist minder.. dus dat compenseert weer
ik voel me ook helemaal uit mijn plaats hier, ok het is jammer dat die man is doodgeschoten, maar ik vind het nou niet echt het einde van de wereld of democratie of de beschaving..
quote:Zoveel slechts is er ook niet te vertellen hoor...Fortuyn was een politicus net als Melkert of Dijkstal. En niet een extreem-rechtse man die gevaarlijk was voor de democratie.
Op maandag 06 mei 2002 22:56 schreef Ole het volgende:[..]
Tja, neem er nog maar een drankje bij ook... zit met BvD aan, ineens over de doden niets dan goeds... vind ik dan ook wel weer beetje bizar..
quote:maar het schijnt een vadsige blanke te zijn 'gelukkig' (TUSSEN AANHALINGSTEKENS DUS!)
Op maandag 06 mei 2002 22:57 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
Ja das waar schat... maak me meer druk om rassenhaat e.d.
(heb een mexicaanse weet je nog)
quote:het was een vriend van Fortuyn...hij leek wel lam
Op maandag 06 mei 2002 22:56 schreef Mike het volgende:[..]
Ja behoorlijk...wat deed die daar eigenlijk?
quote:weet ik... maar d'r hoeft maar 1 gek een huis van een allochtoon in de fik te steken en het word wederzijds... vlam in de pan... ken je wel raden wat er beurt
Op maandag 06 mei 2002 22:59 schreef Ole het volgende:[..]
maar het schijnt een vadsige blanke te zijn 'gelukkig' (TUSSEN AANHALINGSTEKENS DUS!)
quote:Ja, inderdaad...ik zie liever gasten die het een en ander verstandig proberen te analyseren...
Op maandag 06 mei 2002 22:59 schreef NiNi het volgende:[..]
het was een vriend van Fortuyn...hij leek wel lam
quote:geef toe dat B en vanD hem vaak zeer kritisch en negatief benaderde..
Op maandag 06 mei 2002 22:59 schreef Mike het volgende:[..]
Zoveel slechts is er ook niet te vertellen hoor...Fortuyn was een politicus net als Melkert of Dijkstal. En niet een extreem-rechtse man die gevaarlijk was voor de democratie.
quote:Zo deden BvD anders wel een beetje tot gister
Op maandag 06 mei 2002 22:59 schreef Mike het volgende:[..]
Zoveel slechts is er ook niet te vertellen hoor...Fortuyn was een politicus net als Melkert of Dijkstal. En niet een extreem-rechtse man die gevaarlijk was voor de democratie.
Maar daar gaat het niet helemaal om denk ik op dit momens
quote:is zo. ben ik ook best bang voor..
Op maandag 06 mei 2002 23:00 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
weet ik... maar d'r hoeft maar 1 gek een huis van een allochtoon in de fik te steken en het word wederzijds... vlam in de pan... ken je wel raden wat er beurt
quote:Vind ik wel meevallen. Ik vond ze altijd redelijk objectief daarin. Dat komt natuurlijk ook omdat ze 'm persoonlijk vrij goed kennen na al die keren dat ie daar op bezoek is geweest.
Op maandag 06 mei 2002 23:00 schreef NiNi het volgende:[..]
geef toe dat B en vanD hem vaak zeer kritisch en negatief benaderde..
quote:Kijk en dan laat ik mijn chica niet alleen meer overstraat begrijp je!
Op maandag 06 mei 2002 23:02 schreef Ole het volgende:[..]
is zo. ben ik ook best bang voor..
[Dit bericht is gewijzigd door EL_SAPO op 06-05-2002 23:05]
quote:Can't blame him....
Op maandag 06 mei 2002 22:59 schreef NiNi het volgende:[..]
het was een vriend van Fortuyn...hij leek wel lam
quote:mhaw ze komen duidelijk uit de linkse hoek laat ik het zo zeggen..maar goed
Op maandag 06 mei 2002 23:02 schreef Mike het volgende:[..]
Vind ik wel meevallen. Ik vond ze altijd redelijk objectief daarin. Dat komt natuurlijk ook omdat ze 'm persoonlijk vrij goed kennen na al die keren dat ie daar op bezoek is geweest.
quote:zaterdag geloof ik
Op maandag 06 mei 2002 23:03 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Iemand trouwens al iets gehoord over begrafenis/uitvaart?
quote:Nope... zal wel nationale dag van rouw worden....
Op maandag 06 mei 2002 23:03 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Iemand trouwens al iets gehoord over begrafenis/uitvaart?
quote:denk je??
Op maandag 06 mei 2002 23:04 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Nope... zal wel nationale dag van rouw worden....
quote:nee tuuk maar zet zo iemand niet in een serieus praatprogramma
Op maandag 06 mei 2002 23:02 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Can't blame him....
quote:waar mijn net verworven icoon ook is vrees ik...
Op maandag 06 mei 2002 23:04 schreef EL_SAPO het volgende:
waar is mijn fucking icoon eigenlijk?
en die van alle anderen...
quote:staat een topic over in fb.. serverruimte vrijmaken geloof ik
quote:hebben ze uigeschakeld ivm te grote serverload
quote:webicons doen het nog gewoon.. die zijn ook veel beter
Op maandag 06 mei 2002 23:05 schreef Ole het volgende:[..]
waar mijn net verworven icoon ook is vrees ik...
quote:<--- *wel een icon heeft*
Staat in feedback een topic over.
quote:ach what the hell... er benne veel ergere dingen beurt...
quote:Nee, okee, maar ze nodigen ze toch uit als directe betrokkene. Dat is TV. Kan het beide kanten niet kwalijk nemen.
Op maandag 06 mei 2002 23:05 schreef NiNi het volgende:[..]
nee tuuk maar zet zo iemand niet in een serieus praatprogramma
quote:neuh neem ook niets kwalijk hoor
Op maandag 06 mei 2002 23:07 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Nee, okee, maar ze nodigen ze toch uit als directe betrokkene. Dat is TV. Kan het beide kanten niet kwalijk nemen.
quote:Zoiets heet webicon
Op maandag 06 mei 2002 23:06 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
<--- *wel een icon heeft*
Staat in feedback een topic over.
quote:ja krijgt hem trg hoor
Op maandag 06 mei 2002 23:07 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
ach what the hell... er benne veel ergere dingen beurt...
was het wel niet helemaal eens met de beste man... maar om um dan gelijk maar ff om te leggen...
wat een raar land joh!
idd.
quote:Ole, je kunt je plaatje in je profiel bij webikoon invullen.
met deze url: http://home.wanadoo.nl/alter-ego/images/ole-ani.gif
quote:Om je maar druk te maken over een icoontje ja. lekker belangrijk idd..
Op maandag 06 mei 2002 23:07 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
ach what the hell... er benne veel ergere dingen beurt...
was het wel niet helemaal eens met de beste man... maar om um dan gelijk maar ff om te leggen...
wat een raar land joh!
quote:Het is allemaal een beetje chaotisch vandaag....
Op maandag 06 mei 2002 23:08 schreef NiNi het volgende:[..]
neuh neem ook niets kwalijk hoor
quote:Oeh, hij is animated, had ik nog niet gezien
Op maandag 06 mei 2002 23:09 schreef Otherside het volgende:[..]
Ole, je kunt je plaatje in je profiel bij webikoon invullen. [afbeelding]
met deze url: http://home.wanadoo.nl/alter-ego/images/ole-ani.gif
quote:Ik ben benieuwd wat er op politiek niveau gaat gebeuren.
Op maandag 06 mei 2002 23:09 schreef Ole het volgende:[..]
Om je maar druk te maken over een icoontje ja. lekker belangrijk idd..
Dacht juist dat we hier niet zo'n raar land hadden..
quote:Oi.
Op maandag 06 mei 2002 23:11 schreef Biene het volgende:
Oi.
quote:Yep...na zoveel Fortuyn-nieuws als de laatste maanden lijkt het net of het nooit anders is geweest. Je hoorde z'n naam de hele dag zowat...
Op maandag 06 mei 2002 23:10 schreef NiNi het volgende:
ik vind het nog steeds zo raar dat hij dood is
elke keer zie je gekke kop en denk je..shit hij is gewoon dood
quote:Idd
Op maandag 06 mei 2002 23:10 schreef NiNi het volgende:
ik vind het nog steeds zo raar dat hij dood is
elke keer zie je gekke kop en denk je..shit hij is gewoon dood
ff doorzuipen nog maar dus...
quote:inderdaad het is een bizar gevoel
Op maandag 06 mei 2002 23:11 schreef Mike het volgende:[..]
Yep...na zoveel Fortuyn-nieuws als de laatste maanden lijkt het net of het nooit anders is geweest. Je hoorde z'n naam de hele dag zowat...
quote:
Oi.
quote:He Biene.
Oi.
quote:Zit het allemaal net ff te vertellen aan mijn vriendin via netmeeting.... die dingen schijnen in mexico normaal te zijn..... maar snapt Nederlandse mentaliteit.... ze zegt... we gaan wel naar Spanje...
Op maandag 06 mei 2002 23:08 schreef NiNi het volgende:[..]
ja krijgt hem trg hoor
idd.
quote:
Oi.
quote:ja het was juist zo fijn dat het hier niet voorkwam..
Op maandag 06 mei 2002 23:13 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
Zit het allemaal net ff te vertellen aan mijn vriendin via netmeeting.... die dingen schijnen in mexico normaal te zijn..... maar snapt Nederlandse mentaliteit.... ze zegt... we gaan wel naar Spanje...
Nou nou... lekker zooitje maar weer hier
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:11 schreef -B- het volgende:Oi.
quote:
Geplaatst door Otherside - maandag 06 mei 2002 23:11BieneSweetheart!
![]()
![]()
quote:
Geplaatst door NiNi - maandag 06 mei 2002 23:12
![]()
quote:
Geplaatst door Mike - maandag 06 mei 2002 23:12He Biene.
![]()
quote:sorry hoor, maar volgens mij is het in spanje minstens net zo erg (ETA en zo?)
Op maandag 06 mei 2002 23:13 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
Zit het allemaal net ff te vertellen aan mijn vriendin via netmeeting.... die dingen schijnen in mexico normaal te zijn..... maar snapt Nederlandse mentaliteit.... ze zegt... we gaan wel naar Spanje...
Nou nou... lekker zooitje maar weer hier
quote:We komen er wel weer overheen !
Op maandag 06 mei 2002 23:16 schreef NiNi het volgende:[..]
ja het was juist zo fijn dat het hier niet voorkwam..
een zooitje is het zeker
quote:QyRoZ.
Op maandag 06 mei 2002 23:13 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Biene
Mag ik wel met- jes gooien op deze dag? Ik vind van wel...
Tuuk wel.
quote:ongetwijfeld
Op maandag 06 mei 2002 23:18 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
We komen er wel weer overheen !
(hoop ik
)
maar toch denk ik dat in de politiek wel de nodige verandringen met zich mee brengt...of mss ook wel niet
time will tell
quote:In Granada niet zo...
Op maandag 06 mei 2002 23:17 schreef Ole het volgende:[..]
sorry hoor, maar volgens mij is het in spanje minstens net zo erg (ETA en zo?)
quote:we hebben hier misschien wel de 'arrogantie' gehad dat dit soort dingen in ons tolerante en vrije Nederland niet zouden gebeuren...
Op maandag 06 mei 2002 23:18 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
We komen er wel weer overheen !
(hoop ik
)
quote:en nu draai je geen muziek?
Op maandag 06 mei 2002 23:10 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Oeh, hij is animated, had ik nog niet gezien
heb normaal animaties uitstaan, dat stoort winamp...
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:18 schreef Biene het volgende:[..]
QyRoZ.
Tuuk wel.
Mag ik dan ook nog even NiNi
zeggen?
Vast wel
* QyRoZ probeert het een beetje vrolijk verder te laten gaan
quote:Je moet prioriteiten stellen.
Op maandag 06 mei 2002 23:19 schreef Stranger het volgende:[..]
en nu draai je geen muziek?
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:17 schreef Biene het volgende:[..]
[..]
[..]
[..]
quote:kan me nog goed die heibel herinneren bij die tunnels op de snelweg... snipers/leger/politie paraat... was wel ff schrikken... we zijn gewoon veel te nuchter en denken dat ons niks zal overkomen..
Op maandag 06 mei 2002 23:19 schreef Ole het volgende:[..]
we hebben hier misschien wel de 'arrogantie' gehad dat dit soort dingen in ons tolerante en vrije Nederland niet zouden gebeuren...
quote:je hebt je icoontje wel mooi gemaakt.. had je die altijd al backup??
Op maandag 06 mei 2002 23:21 schreef -B- het volgende:[..]
Je moet prioriteiten stellen.
hmmzz er ligt een stukje miniwortel naast mijn L en hij typt nu een beetje moeiijk
quote:In Opera stoort het niet
Op maandag 06 mei 2002 23:19 schreef Stranger het volgende:[..]
en nu draai je geen muziek?
quote:dat bedoel ik dus, zoals 11 sept in NY en daarna met die tunnels hier ja..
Op maandag 06 mei 2002 23:21 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
kan me nog goed die heibel herinneren bij die tunnels op de snelweg... snipers/leger/politie paraat... was wel ff schrikken... we zijn gewoon veel te nuchter en denken dat ons niks zal overkomen..
quote:tuuk mag dat
Op maandag 06 mei 2002 23:20 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Mooi zo
Dan doe ik dat gewoonMag ik dan ook nog even
NiNi
zeggen?
Vast wel* QyRoZ probeert het een beetje vrolijk verder te laten gaan
quote:Nick Drake is mijn hoogste prioriteit
Op maandag 06 mei 2002 23:21 schreef -B- het volgende:[..]
Je moet prioriteiten stellen.
quote:We shall overcome... zongen de hippies... play some goddamm music please!!
Op maandag 06 mei 2002 23:22 schreef Ole het volgende:[..]
dat bedoel ik dus, zoals 11 sept in NY en daarna met die tunnels hier ja..
quote:Dan doe ik het ook even:
Op maandag 06 mei 2002 23:22 schreef NiNi het volgende:[..]
tuuk mag dat
![]()
quote:Wie?
Op maandag 06 mei 2002 23:23 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Nick Drake is mijn hoogste prioriteit
quote:Okee
Op maandag 06 mei 2002 23:22 schreef NiNi het volgende:[..]
tuuk mag dat
![]()
* QyRoZ luistert hele depri muziek, maar dat mag op deze dag
quote:Hoi Biene
Op maandag 06 mei 2002 23:22 schreef Biene het volgende:[..]
Hi Weazle.
* Weazle zegt iedereen gelijk weer gedag
Trusteh.
quote:*zwaait*
Op maandag 06 mei 2002 23:25 schreef Weazle het volgende:[..]
Hoi Biene
* Weazle zegt iedereen gelijk weer gedag
Trusteh.
Welterusten!
quote:lieve mike
Op maandag 06 mei 2002 23:24 schreef Mike het volgende:[..]
Dan doe ik het ook even:
NiNi
quote:Had ik het al gedaan?
Op maandag 06 mei 2002 23:24 schreef Mike het volgende:[..]
Dan doe ik het ook even:
NiNi
NiNi
(sorry, ben een meeloper )
quote:http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Bjeh1z8oajyv4
Op maandag 06 mei 2002 23:24 schreef -B- het volgende:[..]
Wie?
quote:Dat is mijn zin, stomme meeloper
Op maandag 06 mei 2002 23:26 schreef Weazle het volgende:[..]
Had ik het al gedaan?
NiNi
(sorry, ben een meeloper)
quote:Bruce Springsteen - Secret Garden
Op maandag 06 mei 2002 23:25 schreef EL_SAPO het volgende:
addagio for strings aanzet... F. Corsten remix.
zowel triest als vrolijk nummer...
Heeft op mij denk ik ongeveer dezelfde uitwerking
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:26 schreef Weazle het volgende:[..]
Had ik het al gedaan?
NiNi
(sorry, ben een meeloper)
trusten weazlelieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |