Hierquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:34 schreef rietjeszuiger het volgende:
ClearGreen , ik wil niet vervelend doen maar ik kan de haaksgang niet vinden met streetview vanaf die hoek, hoe kom je aan die foto?
En de foto komt van de derde hit op Google: http://stormblast1953.blogspot.com/2009/06/haaksgang-2.htmlquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:34 schreef rietjeszuiger het volgende:
ClearGreen , ik wil niet vervelend doen maar ik kan de haaksgang niet vinden met streetview vanaf die hoek, hoe kom je aan die foto?
Oh, dan ken ik iemand die daar woontquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:04 schreef rietjeszuiger het volgende:
de foto is vanaf de kruising Maluslaan/Ranonkelstraat
Correct, maar dan wel de andere kant opquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:04 schreef rietjeszuiger het volgende:
de foto is vanaf de kruising Maluslaan/Ranonkelstraat
Zoek een foto van een straat op internet, sla hem op op je computer onder een andere naam, eentje waar niet de straatnaam in voorkomt (rechtermuisknop, opslaan op je computer) en load hem dan op up via bijvoorbeeld http://www.tinypic.com/ en plaats de link waar [ING] voor staat (dat is de 2e) weer hier.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:56 schreef pessie het volgende:
Zo dit vond ik echt moeilijk!
Paracelsusstraat
Hoe moet ik (als ik het goed heb) een foto hier neergooien?
quote:
Helemaal goed!quote:
quote:
Jep:quote:
Puntje delen? (ik had hem ook al gevonden maar ik zat te wachten)quote:
Nou ja, jij hebt het volgens de regels gedaan, dus jij verdient dat punt vind ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:30 schreef maok het volgende:
[..]
Puntje delen? (ik had hem ook al gevonden maar ik zat te wachten)
vind ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:33 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt het volgens de regels gedaan, dus jij verdient dat punt vind ik.
Correct:quote:
dikke prima!quote:
Klopt!quote:
Goed!quote:
Correctquote:
Goed!quote:
Recht tegenover het oude toegangshek van de textielfabriek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:22 schreef GiGaGrunn het volgende:
nog niet moeilijk genoeg dus.....
dan houdt het wel op!
kun je nog iets specifieker zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Recht tegenover het oude toegangshek van de textielfabriek.
De tricotagefabriek van Reinier Muller. Vandaar zijn Laantje.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:36 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
kun je nog iets specifieker zijn?
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ha, die weet ik
Parelstraat!
GiGaGrunn 40,5quote:
Yepquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:56 schreef GiGaGrunn het volgende:
Inmiddels heeft dit hoekje een iets ander aangezicht gekregen, maar deze foto is destijds gemaakt op de hoek van de Helperwestsingel
quote:
quote:
Die zocht ikquote:
Klopt wel hoor, vlak voor Mesdaglein (toch?), zuidelijke gedeelte van H.C stratquote:Op maandag 1 maart 2010 11:54 schreef pessie het volgende:
Noorderkroonstraat
En ik heb de herman colleniusstraat 2 keer bekeken via google maps en kon het niet vinden!
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:54 schreef GiGaGrunn het volgende:
Dat is de achterzijde van de Oosterpoort. Aan de Palmslag dus.
NICE!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:32 schreef ClearGreen het volgende:
"Kommersatmorplein", niet-officiele naam van dit plein met recht vooruit de huizen van de Morgensterlaan, links Kometenstraat, rechts Saturnuslaan en achter je de ingang aan de Mercuriusstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |