daar zat ik, volgens mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef Mirjam het volgende:
onwijze klereherrie hier, vet harde muziek
anderhalve straat verderop zit een kroeg vol met wesleyfans, en de eigenaar heeft nu blauwe vingers van alle gratis rondjes
Ik denk dat dat is omdat ze drie weken geleden nog niet eens wisten of het een groep of één persoon zou zijn die zou winnen, dus ze konden moeilijk al aan een nummer werken...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
trouwens...
als eerste single een lied geven die al door minimaal 125(!) mensen zijn gecoverd
(cheapie, cheapie)
ze wisten het allang...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat ze drie weken geleden nog niet eens wisten of het een groep of één persoon zou zijn die zou winnen, dus ze konden moeilijk al aan een nummer werken...
Ik vond het wel een goede keuze eigenlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
trouwens...
als eerste single een lied geven die al door minimaal 125(!) mensen zijn gecoverd
(cheapie, cheapie)
sinds vrijdag pas uit elkaar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:35 schreef JaneDoe het volgende:
ook nog even hier;
RED niet uitgenodigd voor finale popstars 2010
Ik kan me echt geeneen liedje van hun herinneren als ik heel eerlijk benquote:
Ze konden moeilijk een al bij hem passend nummer kiezen als finalenummer/single toch, aangezien er nog een ander in de finale zat?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Oh en nog iets... als ik het goed begrepen heb willen ze zo'n jongen in een genre gaan neerzetten tussen De Toppers en half Volendam... waarom in vredesnaam dan een nummer van Josh Groban als eerste single wat totaal haaks staat op het genre waar hij zichzelf in wil gaan profileren... da's dus al marketingfout nummer 1 a la Henk-Jan Smits-stijl... snel cashen en dan in de vergetelheid... dat doen ze bij de laatste edities van Idols en X-Factor toch een stuk beter... Zowel Nikki als Lisa hebben toch vrij lang de tijd gekregen om aan hun eigen cd te werken bijvoorbeeld en worden niet in een keurslijf geperst
dat werd tijdquote:
als ik niet beter zou weten had ik mijn geld ingezet dat ze maar 7 maanden(ofzo) hadden 'geleefd'quote:
Ze hadden voor alle finalisten toch een voor hen bijpassend liedje kunnen kiezen... kleine moeite lijkt mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze konden moeilijk een al bij hem passend nummer kiezen als finalenummer/single toch, aangezien er nog een ander in de finale zat?Als ze hem meteen De Vlieger hadden laten zingen - om maar eens wat te roepen - dan had iedereen moord en brand geschreeuwd dat het doorgestoken kaart was en dat Kim geen schijn van kans had met dat nummer.
Dat had inderdaad gekund, maar zo is het programma nou eenmaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden voor alle finalisten toch een voor hen bijpassend liedje kunnen kiezen... kleine moeite lijkt me
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zapte net op tv en zie Charlotte op TMF met een herhaald fragment.
"Wat was de reden dat je uit Popstars ging"
"Ik heb nog niet alles kunnen laten zien wat ik kan"
komt omdat er maar om de zoveel tijd liedjes worden toegevoegd...quote:Op zondag 31 januari 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer dat het nummer niet te downloaden is op iTunes
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:35 schreef JaneDoe het volgende:
ook nog even hier;
RED niet uitgenodigd voor finale popstars 2010
quote:Waar het nou aan gelegen heb
He jakkes.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef Adelante het volgende:
Krijgen we live de bevalling van zijn vriendin op tv?
Staat ze al zo erg op knappen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef Adelante het volgende:
Krijgen we live de bevalling van zijn vriendin op tv?
Ben benieuwd of die andere Jeffrey nog een zaak gaat aanspannen om z'n naam te behouden....quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |