Ja dag, dan moet ik tot morgen wachten, tis nu donker, en ik red het niet tot morgenquote:
Zeg even wanneer!!!! Dan vang ik m op!quote:
Dan mag je heeeeeeeeeel hard komen aanrennen nuquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg even wanneer!!!! Dan vang ik m op!
Wat is er met Gerard???quote:
DEAL!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan mag je heeeeeeeeeel hard komen aanrennen nu![]()
Breng je je camera mee voor t geval je m net ziet vliegen????
Jeugdig enthousiasme??quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat een jeugdig enthousiasme, maar wel heel leuk en je haar is in ieder geval een succes
Thanks!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk haar Enfermera![]()
F_R, als die fokster dat recht in m'n gezicht had gezegd had ze kans gehad dat ze nooit meer recht kijken kon![]()
Wat een schijtwijf zeg
Hij is oranjequote:
Dit neem ik terug. Ik heb ze nu alle drie gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Maes het volgende:
Degene die ze nu vreselijk afkraken gaat winnen. Hoe heet ze oja Kristel
Ja? Denk je? Ik denk nog steeds Wesleyquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Maes het volgende:
Degene die ze nu vreselijk afkraken gaat winnen. Hoe heet ze oja Kristel
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Dit neem ik terug. Ik heb ze nu alle drie gezien.
Het was een compliment, beebquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef Enfermera het volgende:
Helleu, ben ik weer!
[..]
Jeugdig enthousiasme??hoe bedoel je?
Ik moest koken voor 4 mensen, dus ik moest wel beetje op tijd beginnen enzo
[..]
Thanks!
Eten was trouwens geslaagd, iedereen vond het erg lekker!Tomatensoep was helemaal goed, puree, kipjes, appeltaart
![]()
Alles! Jammie. Bijna alles helemaal op gegaan. En we hebben nog een kippenpoot over voor morgen!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij is oranjeen die wenkbrauwers, helemaal gecoiffeerd
Gaat helemaal goed komen, ik roep mn buurjongen anders wel ff, die wil Sjon zo graag voor zn superlensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, dan wil ik foto's van ingewanden die aan de lampen van de auto zitten!
Maes je bent echt om op te vreten zo leukquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Dit neem ik terug. Ik heb ze nu alle drie gezien.
Nou, je bent hard op weg om op de no-list te komenquote:
HEEquote:
Tis toch geen langharige pokkepestsjiwallie?quote:
Oh, jullie mogen om hem komen vechten in de modderquote:
Poepig!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, je bent hard op weg om op de no-list te komen
Nee das waar maar wel een pupquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis toch geen langharige pokkepestsjiwallie?
Ja fuckzooi, volgens mij zijn de Pfaffs begonnenquote:
Kus op je poeperd danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Poepig!
Ik ga slapen, ik zal van je dromen
Ik hoop dat het niet jeuktquote:
Mijn zoon is enigst kind en ik als zeer goede en rechtvaardige opvoeder vond dat hij moest leren om samen te spelen. Dus leerde ik hem samen (het woord). En hij kon dat toen hij klein was uitspelen. Koppie scheef en dan zeggen: samen ja?quote:
Prima.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn zoon is enigst kind en ik als zeer goede en rechtvaardige opvoeder vond dat hij moest leren om samen te spelen. Dus leerde ik hem samen (het woord). En hij kon dat toen hij klein was uitspelen. Koppie scheef en dan zeggen: samen ja?
Dus Tombo: Samen ja![]()
Ik hoop dat je geen vloerbedekking hebtquote:
Mooi ik ga een omgangsregeling opstellenquote:
Neej, laminaatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen vloerbedekking hebt
Elke vrijdag bij jou en de rest bij mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Mooi ik ga een omgangsregeling opstellen
Prima, ik heb liever dat ie t jouwes krom pist dan t mijnesquote:
blijft u kijken voor de laatste ronde, dan weten we wie de winnaar is. De lijnen zijn weer geopend dus u kunt weer smsen en bellen, we zien u zo weer na de reclame, tot zo!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Kunnen jullie even een beetje vertellen hoe en wat want ik kijk toch liever de Pfaffs nu
Uri Geller vind ik niksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Kunnen jullie even een beetje vertellen hoe en wat want ik kijk toch liever de Pfaffs nu
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prima, ik heb liever dat ie t jouwes krom pist dan t mijnes
Ik wil om het weekend en de helft van de schoolvakantiesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Elke vrijdag bij jou en de rest bij mij
Nou mij zien ze niet meer terug, de Pfaffs zijn echt leukerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
blijft u kijken voor de laatste ronde, dan weten we wie de winnaar is. De lijnen zijn weer geopend dus u kunt weer smsen en bellen, we zien u zo weer na de reclame, tot zo!!!!
elke vrijdag, 1 weekend in de maand en de helft van de schoolvakantiesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil om het weekend en de helft van de schoolvakanties
Tis maar waar je blij van wordtquote:
dat laminaat kan me gestolen worden... Ik luf sjonquote:
Daar zou je na een paar dagen anders over denkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat laminaat kan me gestolen worden... Ik luf sjon
Heus niet...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar zou je na een paar dagen anders over denken
Sjon...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh wat zal ik dalijk es in mn bad gooien??????
Nee ik kan beter Gerard ff goed boenen dalijkquote:
Dealquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
elke vrijdag, 1 weekend in de maand en de helft van de schoolvakanties
quote:
Ja dikke lul drie bier dan hoop ik nog lekker te slapenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen om 10.00 bij oh-oh voor de deur
2 keer alquote:
Mss is je smaak dan erg main streamquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:52 schreef Bamba het volgende:
Ik baal d'r wel van dat er nu al 2 nummers die ik (ooit) op m'n bruiloft wil horen al gecoverd worden door talentenshow mensenEerst hallelujah en nu You raise me up.
Wat vond ie ervan?quote:
Meneer Maes weet wat verstandig isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes is ook zeer geboeid, hij is in slaap gevallen
De eerste keer mocht ie in bad ( na mij, dan laat ik het water wat afkoelen ) dat vond ie heerlijk.quote:
Ben je nog niet getrouwdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:52 schreef Bamba het volgende:
Ik baal d'r wel van dat er nu al 2 nummers die ik (ooit) op m'n bruiloft wil horen al gecoverd worden door talentenshow mensenEerst hallelujah en nu You raise me up.
Ik denk het ook jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss is je smaak dan erg main stream![]()
Als ik ooit zou trouwen () dan wil ik the Time is Now van Moloko
Neequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je nog niet getrouwd
Zal ik komen zingen? Samen met Maes
Een paar koteletjes?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh wat zal ik dalijk es in mn bad gooien??????
Ja leuk dan komen we ook in Popstars omdat we zoooo ontzettend goed zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je nog niet getrouwd
Zal ik komen zingen? Samen met Maes
Had ik al gezegd dat ik heul niet kan zingenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef Bamba het volgende:
Nee. Maar wil wel heel graag
.
Jaaaa kom maar zingen hoor, gezellig![]()
Ja, doen we er ook zo'n leuk dansje bijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Maes het volgende:
Ja leuk dan komen we ook in Popstars omdat we zoooo ontzettend goed zijn
oh... 14.00 beter?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dikke lul drie bier dan hoop ik nog lekker te slapen
Bob wil ook niet in de douche, bad vind ze heerlijk en föhnen nog lekkerderquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De eerste keer mocht ie in bad ( na mij, dan laat ik het water wat afkoelen ) dat vond ie heerlijk.
De tweede keer deed ik m snel met de douche en dat vond ie wat minder
Ik wil dan wel een glitterpakjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, doen we er ook zo'n leuk dansje bij
Nah, ik ga m toch maar echt gooien, voor de foto's voor de humor en zoquote:
Lekker weer...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik ga dit humorloos zwart gat verlaten voor vanavond
Des te leuker is hetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik heul niet kan zingen
Maes ook niet volgens mij
Lekker badderen en slapen voor straksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Nee straks kwets ik nog meer tere zieltjes hier joh!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker weer...
ik wilde je wel up-to-date houden hoor!
We doen een keer een meet bij jou en dan gaat MrBamba op de salontafelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef Bamba het volgende:
Mijn vriend is ook overtuigd dat 'ie zo mee kan doen met Popstars. Oké, hij kan redelijk goed zingen, maar haalt het niet bij niveau a la Wesley bijv.
eeeeeeeeeehquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef Bamba het volgende:
Mijn vriend is ook overtuigd dat 'ie zo mee kan doen met Popstars. Oké, hij kan redelijk goed zingen, maar haalt het niet bij niveau a la Wesley bijv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ho, ho, ik kan heul mooi zingen, alleen in de autoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik heul niet kan zingen
Maes ook niet volgens mij
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee straks kwets ik nog meer tere zieltjes hier joh!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
eeeeeeeeeehDáár kende ik je vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nja dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Dan moeten ze maar bij jou in de auto trouwenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:03 schreef Maes het volgende:
Ho, ho, ik kan heul mooi zingen, alleen in de auto
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeeeehEcht????? Wat dapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
RAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GLITTERZZZZ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik HAAT ze!![]()
![]()
![]()
Enze
willen
op
mijn
gezicht
blijven
wonen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kraskraskraskras boenboenboenboenboen
Quequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
RAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GLITTERZZZZ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik HAAT ze!![]()
![]()
![]()
Enze
willen
op
mijn
gezicht
blijven
wonen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kraskraskraskras boenboenboenboenboen
*steekt vinger heeeeel hoog in de lucht*quote:
Met z'n allen in/op de Lupoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar bij jou in de auto trouwen
Ga ik wel bevallig op de motorkap liggen
Ik vind het echt dikke vette bullshit en al helemaal omdat verder geen woord meer dr aan vuil gemaakt wordt schijnbaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik ben het zo zat dat iedereen dan maar gewoon wegloopt...
Ik wil mijn salontafel nog langer gebruikenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We doen een keer een meet bij jou en dan gaat MrBamba op de salontafel
Deal
Nja, ik vind het inmiddels wel prima hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik ben het zo zat dat iedereen dan maar gewoon wegloopt...
Jij helemaal niets, maar Maes en ik gaan zingen op de bruiloft van Bambaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
*steekt vinger heeeeel hoog in de lucht*
Ik kan zingen!![]()
Wat gaan we doen?
whahahahaha, ik vond het doodeng... daar voor de jury staan dan he (was niet de BN'er jury)quote:
Iets met optreden en pancake (= heel dikke toneelmakeup zodat je niet als een zombie in de spotlights staat) en glitter op je wangen. Die nu dus over mijn hele gezicht zit.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:05 schreef Bamba het volgende:
Ik wil mijn salontafel nog langer gebruiken![]()
Waren z'n eigen woorden hoor
![]()
Maar it's a dealWe hebben Lips 1 en 2, dus kunnen genoeg karaoke-en
Ik moest eerst 3 keer nadenken voordat ik wist om welke posts het ging...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt dikke vette bullshit en al helemaal omdat verder geen woord meer dr aan vuil gemaakt wordt schijnbaar.
Degenen die er bij waren toen het gepost werd zeiden toen niks en zeggen nu niks, de dames doen een mededeling dat het weg is en dat is het, en iedereen lacht vrolijk verder?
![]()
Maakt niet uit, mep dalijk de pup nog wel een keer, om me af te reageren![]()
Ik doe alleen zang. Geen dans.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij helemaal niets, maar Maes en ik gaan zingen op de bruiloft van Bamba
We zoeken nog wel danseressen. Is dat wat voor je
Ik heb eerlijk gezegd beide niet gelezen, want m'n laptop viel uitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt dikke vette bullshit en al helemaal omdat verder geen woord meer dr aan vuil gemaakt wordt schijnbaar.
Degenen die er bij waren toen het gepost werd zeiden toen niks en zeggen nu niks, de dames doen een mededeling dat het weg is en dat is het, en iedereen lacht vrolijk verder?
![]()
Maakt niet uit, mep dalijk de pup nog wel een keer, om me af te reageren![]()
Ik vind het saaier worden als er minder mensen (= minder meningen) zijn...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja, ik vind het inmiddels wel prima hoor![]()
Ben ik trouwens nog steeds de dwarse noot hier door op Kim te stemmen?
En waren ze wel een beetje aardig voor je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whahahahaha, ik vond het doodeng... daar voor de jury staan dan he (was niet de BN'er jury)
Van te voren zat ik braaf in het restaurantdeel aan mn scriptie te werken...En dat tussen van die blonde mutsen die alleen hun roze strikjes in hun haar perfect zaten te doen
Je mag de make-up wel doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe alleen zang. Geen dans.![]()
Mag ik dan wel kijken hoe jullie het doen?
Ik kan een beetje zingen...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Kun jij echt zingen Tombo?![]()
Elies, Senes
ja, er waren 2 belgen en 2 nederlanders, en ik heb een belgische achternaamquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
En waren ze wel een beetje aardig voor je?
Echt he, als ik ooit echt ga trouwen ga ik julllie er zoooo aan houden!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag de make-up wel doen
Maar je mag niet zingen, want jij kán zingen en dat is niet eerlijk
Wehehe! Als je mij de make-up laat doen dan let geen mens meer op jullie zangkunsten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag de make-up wel doen
Maar je mag niet zingen, want jij kán zingen en dat is niet eerlijk
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, er waren 2 belgen en 2 nederlanders, en ik heb een belgische achternaam![]()
Dus het gesprek kwam daar op, en toen vertelde ik dat ik in Gent had gewoond en toen waren ze helemaal lief![]()
Ik heb maar niet gezegd dat ik Gent haatte..
Ja echt!!! Ik had het sowieso voor de grap tegen mn nichtjes gezegd toen ze uit elkaar gingen, dat ik wel de 3e wilde worden... Dus toen dat op tv kwam hebben ze me nog net niet gedwongen...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Tombola! Heb jij echt aan K3 dinges meegedaan? Dapper hoor!
Wat liev.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja echt!!! Ik had het sowieso voor de grap tegen mn nichtjes gezegd toen ze uit elkaar gingen, dat ik wel de 3e wilde worden... Dus toen dat op tv kwam hebben ze me nog net niet gedwongen...
(die maakten zich ook heeeeeeeeeeeeeeel erg zorgen over hoe de jury had gezegd dat ik niet goed genoeg was... Of ik er niet heel verdrietig van werd en of ze het wel lief hadden gezegd...)
Ow dear...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Bamba het volgende:
Echt he, als ik ooit echt ga trouwen ga ik julllie er zoooo aan houden!!![]()
Ja echt schattig... Ze waren ook wel voor Josje, maar vonden het nog steeds jammer dat ik het niet geworden was...quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
I will always love you...van Ingetje, voor Bamba![]()
En Aaaaaaaaiiaaaaaaaaaai will alweeeeeeeeeeeeeeeeejs looohohohohohohoooove youhouououhouhou (inclusief uithaal)
er zijn altijd manieren om hier weer te komenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dear...
Maes, we kunnen nog emigreren
Ook daar ben ik natuurlijk voor inquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dear...
jaquote:
La Brard? Hysterisch vind ik haar vooral.quote:
Dealquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:20 schreef Maes het volgende:
Ook daar ben ik natuurlijk voor inNew Zealand dan maar?
Nee hoor ik durf wel voor 2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deal
Ik durf niet te vliegen en ook niet op een boot. Niet zo erg hè
tuurlijk niet, we zetten ons katten/honden'valse meiden/koor gewoon aan het werk. Word prachtigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dear...
Welke zwemdiploma's hebbie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deal
Ik durf niet te vliegen en ook niet op een boot. Niet zo erg hè
Wat zal moeders blij zijnquote:
Als je nu vast begint te zwemmen, ben je er wel tegen de tijd dat de bruiloft isquote:
Ruuuuiiiiiiiimmmmm op tijd zelfsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je nu vast begint te zwemmen, ben je er wel tegen de tijd dat de bruiloft is
Oke! Wel eerst ff een kop koffie, want anders krijg ik slaap vannachtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je nu vast begint te zwemmen, ben je er wel tegen de tijd dat de bruiloft is
Trouwen is leukquote:
Neem je wel je laptop mee om ons op de hoogte te houden van het zwem-wel en wee?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oke! Wel eerst ff een kop koffie, want anders krijg ik slaap vannacht
Vond ik ook. Staat toch wel in de top 3 van de leukste dagenquote:
maar als ze niet gevraagd wordt...quote:
Tuurlijk. EN de Senseoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Neem je wel je laptop mee om ons op de hoogte te houden van het zwem-wel en wee?
Hier ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vond ik ook. Staat toch wel in de top 3 van de leukste dagen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar als ze niet gevraagd wordt...
Jazeker, alleen moet je er wel met z'n 2-en voor zijnquote:
Die van mij wilde ook nooit en zo ineens zat ie letterlijk op z'n knietjesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jazeker, alleen moet je er wel met z'n 2-en voor zijn. Als het aan mij lag, waren we allaaaang getrouwd
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Die van mij wilde ook nooit en zo ineens zat ie letterlijk op z'n knietjes
Ik deed alleen de eerste smilie na toenquote:
awwwwquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een filmaanzoekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer single zou raken en een nieuwert zou treffen om wat voor reden dan ook, deed ik het ook niet weer denk ik.quote:
Als je ooit de beeb en mij een keer samen ziet, moet je eens vragen naar mijn aanzoekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik deed alleen de eerste smilie na toen
Het is mij meegevallen qua geld eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
awwww![]()
Het enige wat ons tegenhoudt is voornamelijk het financiele plaatje, zodra dat rond is kan ik los gaan
Neeej, nu vertellen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je ooit de beeb en mij een keer samen ziet, moet je eens vragen naar mijn aanzoek
Pet rond, pet rondquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:31 schreef Bamba het volgende:
awwww![]()
Het enige wat ons tegenhoudt is voornamelijk het financiele plaatje, zodra dat rond is kan ik los gaan
Ik vrees dat het feest het duurste gaat zijn bij ons...Maar ik wil ook geen superdure bruiloft hoor, dat vind ik dan ook weer zonde. Heb je foto's van jullie bruiloft?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is mij meegevallen qua geld eerlijk gezegd.
We hadden een strandfeest wat eigenlijk spotgoedkoop, maar vooral perfect geregeld was.
Jurk was 50% korting.
Meneer I. was het duurste met z'n pak
* gaat beeb berichtje sturen via Farmville*quote:
Farmville opstartquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je ooit de beeb en mij een keer samen ziet, moet je eens vragen naar mijn aanzoek
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef Maes het volgende:
Ik zal es trouwfoto's inscannen, dan kunnen jullie lachen
Tsjekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vrees dat het feest het duurste gaat zijn bij ons...Maar ik wil ook geen superdure bruiloft hoor, dat vind ik dan ook weer zonde. Heb je foto's van jullie bruiloft?
Morgen, morgen, goed? Ik heb nu niet zoveel zin meer om te gaan zoeken op zolderquote:
Het was heerlijk; eerst ff snel trouwen, vervolgens naar het strand (28 graden) alwaar de halve familie direct ging zwemmen en dus met natte kleertjes het feest heeft voortgezet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef Maes het volgende:
Schitterend Ing echt zo zou ik het ook wel willen
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef Maes het volgende:
Morgen, morgen, goed? Ik heb nu niet zoveel zin meer om te gaan zoeken op zolder
Wauwquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het was heerlijk; eerst ff snel trouwen, vervolgens naar het strand (28 graden) alwaar de halve familie direct ging zwemmen en dus met natte kleertjes het feest heeft voortgezet.
Heerlijk warm en koud buffet en een drive in show met 80s en 90s muziek![]()
Eten en drinken wat je wilde en pas om half 3 in het hotel
Ik niet!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hadden onze trouwfoto's toch al lang gezien
Ook sneu voor jouquote:
Een strandfeest lijkt me echt geweldig. En dan met zo'n mooi weer: perfect!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het was heerlijk; eerst ff snel trouwen, vervolgens naar het strand (28 graden) alwaar de halve familie direct ging zwemmen en dus met natte kleertjes het feest heeft voortgezet.
Heerlijk warm en koud buffet en een drive in show met 80s en 90s muziek![]()
Eten en drinken wat je wilde en pas om half 3 in het hotel
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook sneu voor jou
Goeie garp weer! Ik zit er wel vol mee de laatste dagen
Nee heur!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
ff serieus, ik ben echt pislink nu, heb de pup net zo de gang in gesmeten, smerige rotzak stond weer midden op de bank te zeiken, die net schoon was.
Morgen gaat ie maar mooi terug hoor.
Ga je hem echt terugbrengen? Hij zit wel flink in z'n testperiode he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
ff serieus, ik ben echt pislink nu, heb de pup net zo de gang in gesmeten, smerige rotzak stond weer midden op de bank te zeiken, die net schoon was.
Morgen gaat ie maar mooi terug hoor.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef ElisaB het volgende:
Wij wilden graag op zaterdagavond in het hotel trouwen, maar dat mocht niet van de gemeente Nijkerk. Dus toen zijn we stiekem 's middags om 15:00 getrouwd in Nijkerk. Snel, met alleen onze eigen ambtenaar en de getuigen (binnen drie minuten stonden we weer buiten) en hebben 's avonds in het hotel - met alle gasten - net gedaan alsof we trouwden.
Beeb had een T-shirt aan met de tekst 'I'm busy, you're ugly, have a nice day'. Op de mijne staat "Annie, er is geen leukere"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Hij heeft godverdomme drie kansen faliekant verneukt vandaag hoor.
Als ik een auto had stapte ik er NU in.
Hij slaapt maar op de badkamer of op de wc, ik hoef m echt ff niet te zien.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef ElisaB het volgende:
Wij wilden graag op zaterdagavond in het hotel trouwen, maar dat mocht niet van de gemeente Nijkerk. Dus toen zijn we stiekem 's middags om 15:00 getrouwd in Nijkerk. Snel, met alleen onze eigen ambtenaar en de getuigen (binnen drie minuten stonden we weer buiten) en hebben 's avonds in het hotel - met alle gasten - net gedaan alsof we trouwden.
Beeb had een T-shirt aan met de tekst 'I'm busy, you're ugly, have a nice day'. Op de mijne staat "Annie, er is geen leukere"
[ afbeelding ]
Op zich snap ik je wel...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Pffffff sorry, ik ben echt zoooo pislink nu![]()
Hij weet het ook want hij is stil, ik hoor m niet en hij zit in het donker in de hal.
Sow, jij bent wel hard zeg. Ik zou dat niet kunnen, een pup (of kitten) zo weer weggeven. Ik zou er al veel te veel aan gehecht zijn. Ze moeten het nog leren, kan niet in één keer goed gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Hij heeft godverdomme drie kansen faliekant verneukt vandaag hoor.
Als ik een auto had stapte ik er NU in.
Hij slaapt maar op de badkamer of op de wc, ik hoef m echt ff niet te zien.
Hij weet echt dondersgoed wat ie doet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich snap ik je wel...
maar het is wel een pup he...
Klinkt als jullie perfecte feest! Lekker eigenwijs!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal ze voor je opzoeken, maar ze staan op mijn andere computer. Binnenkort, beloofdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef Bamba het volgende:Volgens mij past dat ook echt wel bij jullie
. Maar nu hebben we je beeb nog niet goed gezien
Pm?
Jij hebt toch ook kittens in huis gehad en weer weggedaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sow, jij bent wel hard zeg. Ik zou dat niet kunnen, een pup (of kitten) zo weer weggeven. Ik zou er al veel te veel aan gehecht zijn. Ze moeten het nog leren, kan niet in één keer goed gaan natuurlijk.
Maja, ik heb Sjon niet live meegemaakt. Als je hem echt wegdoet hop ik dat dat wel zijn laatste adresje wordt. Anders wordt het ook zo'n doorschuifkind. Ik vond het al raar hoe jij hem gekregen hebt, zo onaangekondigd.
Ow, dan mag beeb vertellen van mijn aanzoekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de beeb gevraagd effe hierheen te komen trouwens.
Nou mooi terug dan, beter voor het hondje ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook kittens in huis gehad en weer weggedaan?
Ik zat echt niet op dit hondje te wachten hoor.
Als ik hem weg doe gaat ie netjes terug naar waar ie vandaan gekomen is, want ik ga een hond van 2000 euro niet zomaar doorgeven aan derden. En dan zien ze maar wat ze ermee doen hoor.
En hij mag best foutjes maken, hij deed heus wel es hier en daar een plasje of een poepje.
Maar tot drie keer toe midden op de bank of in een mand zeiken en me er doodleuk bij aankijken, das gewoon rotgedrag, dat doet een normale hond echt niet.
Nee!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Ik snap je gedeeltelijk wel, je hebt 'm ook zomaar opeens gekregen zonder dat je erop zat te wachten. Maar zou het echt niet puur uittesten zijn? Je hebt natuurlijk verschillende karakters bij honden en deze is even flink je over de zeik aan het brengen, maar zou het niet af te leren zijn? Wie weet wat voor een lieverd je er voor terug krijgt. Maar nogmaals, ik snap je wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik hem weg doe gaat ie netjes terug naar waar ie vandaan gekomen is, want ik ga een hond van 2000 euro niet zomaar doorgeven aan derden. En dan zien ze maar wat ze ermee doen hoor.
En hij mag best foutjes maken, hij deed heus wel es hier en daar een plasje of een poepje.
Maar tot drie keer toe midden op de bank of in een mand zeiken en me er doodleuk bij aankijken, das gewoon rotgedrag, dat doet een normale hond echt niet.
Ik denk dat je het beter zelf kan vertellen.... Ik zat me net af te vragen..... mijn aanzoek.....hmmmm.....hoe zat dat ook alweer. Maar ik had helemaal geen aanzoek gedaan, dat was jij....Het begint me weer te dagen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dan mag beeb vertellen van mijn aanzoek
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal ze voor je opzoeken, maar ze staan op mijn andere computer. Binnenkort, beloofd
De kittens die ik in huis heb zijn hier nooit met de intentie om te blijven. Bij Sjon was dat toch wel een beetje de gedachte, of niet? Tis ook geen verwijt, jij hebt hebt hem ook maar in je schoot geworpen gekregen. Maar ik persoonlijk zou dan meteen kiezen of ik hem wilde houden of niet. Want na een week testen zou ik hem niet meer kunnen laten gaan. En als ik hem niet wilde en hij voor zichzelf kan zorgen (mijn kittens hangen immers aan een moederpoes vast) dan ging hij acuut weer terug. Kwam niet eens mijn huis in.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vertel vertel!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:01 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beter zelf kan vertellen.... Ik zat me net af te vragen..... mijn aanzoek.....hmmmm.....hoe zat dat ook alweer. Maar ik had helemaal geen aanzoek gedaan, dat was jij....Het begint me weer te dagen.
Leuk hè, een oud wijf trouwen?
Hey beeb!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:01 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beter zelf kan vertellen.... Ik zat me net af te vragen..... mijn aanzoek.....hmmmm.....hoe zat dat ook alweer. Maar ik had helemaal geen aanzoek gedaan, dat was jij....Het begint me weer te dagen.
Is echt geweldig, maar wel weersafhankelijk iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een strandfeest lijkt me echt geweldig. En dan met zo'n mooi weer: perfect!
Ik heb een bruiloft in een strandpaviljoen meegemaakt. Maar eer we daar waren was het al avond. Evengoed was de sfeer heel speciaal.
En daarna 2 uur naar huis rijden.
Charmantquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:01 schreef Pokkehontas het volgende:
Leuk!!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is echt geweldig, maar wel weersafhankelijk idd![]()
Wij zijn in augustus 2003 getrouwd, in de week na een hittegolf; we hebben voor de naaste familie een kamer in een hotel vlakbij geregeld en er zijn ook heel veel op een camping blijven slapen.
De volgende ochtend weer naar het strand, met z'n allen koffie en nog wat zwemmen en toen nach hause
Heb je ff; de beeb is aan het proberen te herinneren wat er ook al weer gebeurde tijdens dat ontzettend indrukwekkende moment in haar levenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je ff; de beeb is aan het proberen te herinneren wat er ook al weer gebeurde tijdens dat ontzettend indrukwekkende moment in haar leven
[..]
Heb je ff; de beeb is aan het proberen te herinneren wat er ook al weer gebeurde tijdens dat ontzettend indrukwekkende moment in haar leven
En dat jij toen zei: "Watquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet nog wel dat jij mij gewoon zo:? vroeg hoor
[..]
Laat dat "even" maar wegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat jij toen zei: "WatIk
Met jou
Pleurt op zeg
"
6x op een dag-verliefd?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
Nou goed. We waren echt ver-schik-kelijk verliefd. Echt heul, zeg maar...
(moment hoor, het begint te dagen bij de beeb...)
Ow, ik weet er wel een paarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Pokkeding![]()
Wie wil nou niet met Elies trouwen?
Heb ik je hiervoor hierheen gehaald?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:06 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Laat dat "even" maar wegGa gerust even een wasje draaien of de hond uitlaten, dit kan nog wel even duren....
Ho-oi Cat
Je doet het prima, ga verder....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
Nou goed. We waren echt ver-schik-kelijk verliefd. Echt heul, zeg maar...
Pokkeding en Takkedinges...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Pokkeding![]()
Wie wil nou niet met Elies trouwen?
Ing, heb je het nu over sex?quote:
Nee zeg...bahquote:
Hou op, schij uit...quote:
Nee, de afwas, nou goed!quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou op, schij uit...
Nou goed. We zaten dus regelmatig echt heel lang aan de telefoon, want Rotterdam - Noord-Noord-Groningen rij je niet ff zomaar. Dus op een avond zou ik net naar bed gaan (en de beeb ook, maar dan 287 km verderop), toen ze de Groningse variant van Jambalaya ging zingen. Ik moest daar zo verschrikkelijk van lachen, dat ik bijna in mijn pyjama pieste...
Cliffhanger!!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou op, schij uit...
Nou goed. We zaten dus regelmatig echt heel lang aan de telefoon, want Rotterdam - Noord-Noord-Groningen rij je niet ff zomaar. Dus op een avond zou ik net naar bed gaan (en de beeb ook, maar dan 287 km verderop), toen ze de Groningse variant van Jambalaya ging zingen. Ik moest daar zo verschrikkelijk van lachen, dat ik bijna in mijn pyjama pieste...
quote:
vertel dan!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:13 schreef Pokkehontas het volgende:
Er komt nog meer hoor (dacht ik.....)
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:13 schreef Pokkehontas het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:13 schreef Pokkehontas het volgende:
Sexen elkaar diep in de ogen kijken...en toen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
... daar werd de beeb een beetje droevig van. Dus ik probeerde het goed te maken: "Echt, ik zal niet meer lachen. Zing nog maar een keer. Echt" Beeb geloofde dat niet, dus ik zeg: "Echt waar, en dander kom ik nú naar je toe om het goed te maken!"
Enfin, drie, max 4 woorden en ik zeek weer in mijn broek
Pyjamaatje uit, kleertjes aan, in de CRX en hup, naar Grun...
Hoe romantisch en spontaan ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
... daar werd de beeb een beetje droevig van. Dus ik probeerde het goed te maken: "Echt, ik zal niet meer lachen. Zing nog maar een keer. Echt" Beeb geloofde dat niet, dus ik zeg: "Echt waar, en anders kom ik nú naar je toe om het goed te maken!"
Cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Enfin, drie, max 4 woorden en ik zeek weer in mijn broek![]()
En daar had je al een keer in geplast en die had je nog aan!!!???quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
... daar werd de beeb een beetje droevig van. Dus ik probeerde het goed te maken: "Echt, ik zal niet meer lachen. Zing nog maar een keer. Echt" Beeb geloofde dat niet, dus ik zeg: "Echt waar, en anders kom ik nú naar je toe om het goed te maken!"
En Elies rijdt weer rond.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Zing eens een stukje?quote:
Ze was vast eigenlijk op weg naar iemand anders!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Elies rijdt weer rond.Zat er toen al in he?
Wel heel jomantisch.![]()
(wie zet een vers topic klaar met linkje in PM naar Elies?)
Ben je toen wel in 1 keer goed gereden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |