Ja dag, dan moet ik tot morgen wachten, tis nu donker, en ik red het niet tot morgenquote:
Zeg even wanneer!!!! Dan vang ik m op!quote:
Dan mag je heeeeeeeeeel hard komen aanrennen nuquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg even wanneer!!!! Dan vang ik m op!
Wat is er met Gerard???quote:
DEAL!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan mag je heeeeeeeeeel hard komen aanrennen nu![]()
Breng je je camera mee voor t geval je m net ziet vliegen????
Jeugdig enthousiasme??quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat een jeugdig enthousiasme, maar wel heel leuk en je haar is in ieder geval een succes
Thanks!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk haar Enfermera![]()
F_R, als die fokster dat recht in m'n gezicht had gezegd had ze kans gehad dat ze nooit meer recht kijken kon![]()
Wat een schijtwijf zeg
Hij is oranjequote:
Dit neem ik terug. Ik heb ze nu alle drie gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Maes het volgende:
Degene die ze nu vreselijk afkraken gaat winnen. Hoe heet ze oja Kristel
Ja? Denk je? Ik denk nog steeds Wesleyquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Maes het volgende:
Degene die ze nu vreselijk afkraken gaat winnen. Hoe heet ze oja Kristel
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Dit neem ik terug. Ik heb ze nu alle drie gezien.
Het was een compliment, beebquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef Enfermera het volgende:
Helleu, ben ik weer!
[..]
Jeugdig enthousiasme??hoe bedoel je?
Ik moest koken voor 4 mensen, dus ik moest wel beetje op tijd beginnen enzo
[..]
Thanks!
Eten was trouwens geslaagd, iedereen vond het erg lekker!Tomatensoep was helemaal goed, puree, kipjes, appeltaart
![]()
Alles! Jammie. Bijna alles helemaal op gegaan. En we hebben nog een kippenpoot over voor morgen!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij is oranjeen die wenkbrauwers, helemaal gecoiffeerd
Gaat helemaal goed komen, ik roep mn buurjongen anders wel ff, die wil Sjon zo graag voor zn superlensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, dan wil ik foto's van ingewanden die aan de lampen van de auto zitten!
Maes je bent echt om op te vreten zo leukquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Dit neem ik terug. Ik heb ze nu alle drie gezien.
Nou, je bent hard op weg om op de no-list te komenquote:
HEEquote:
Tis toch geen langharige pokkepestsjiwallie?quote:
Oh, jullie mogen om hem komen vechten in de modderquote:
Poepig!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, je bent hard op weg om op de no-list te komen
Nee das waar maar wel een pupquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis toch geen langharige pokkepestsjiwallie?
Ja fuckzooi, volgens mij zijn de Pfaffs begonnenquote:
Kus op je poeperd danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Poepig!
Ik ga slapen, ik zal van je dromen
Ik hoop dat het niet jeuktquote:
Mijn zoon is enigst kind en ik als zeer goede en rechtvaardige opvoeder vond dat hij moest leren om samen te spelen. Dus leerde ik hem samen (het woord). En hij kon dat toen hij klein was uitspelen. Koppie scheef en dan zeggen: samen ja?quote:
Prima.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn zoon is enigst kind en ik als zeer goede en rechtvaardige opvoeder vond dat hij moest leren om samen te spelen. Dus leerde ik hem samen (het woord). En hij kon dat toen hij klein was uitspelen. Koppie scheef en dan zeggen: samen ja?
Dus Tombo: Samen ja![]()
Ik hoop dat je geen vloerbedekking hebtquote:
Mooi ik ga een omgangsregeling opstellenquote:
Neej, laminaatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen vloerbedekking hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |