Ja dag, dan moet ik tot morgen wachten, tis nu donker, en ik red het niet tot morgenquote:
Zeg even wanneer!!!! Dan vang ik m op!quote:
Dan mag je heeeeeeeeeel hard komen aanrennen nuquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg even wanneer!!!! Dan vang ik m op!
Wat is er met Gerard???quote:
DEAL!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan mag je heeeeeeeeeel hard komen aanrennen nu![]()
Breng je je camera mee voor t geval je m net ziet vliegen????
Jeugdig enthousiasme??quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat een jeugdig enthousiasme, maar wel heel leuk en je haar is in ieder geval een succes
Thanks!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk haar Enfermera![]()
F_R, als die fokster dat recht in m'n gezicht had gezegd had ze kans gehad dat ze nooit meer recht kijken kon![]()
Wat een schijtwijf zeg
Hij is oranjequote:
Dit neem ik terug. Ik heb ze nu alle drie gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Maes het volgende:
Degene die ze nu vreselijk afkraken gaat winnen. Hoe heet ze oja Kristel
Ja? Denk je? Ik denk nog steeds Wesleyquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Maes het volgende:
Degene die ze nu vreselijk afkraken gaat winnen. Hoe heet ze oja Kristel
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Dit neem ik terug. Ik heb ze nu alle drie gezien.
Het was een compliment, beebquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef Enfermera het volgende:
Helleu, ben ik weer!
[..]
Jeugdig enthousiasme??hoe bedoel je?
Ik moest koken voor 4 mensen, dus ik moest wel beetje op tijd beginnen enzo
[..]
Thanks!
Eten was trouwens geslaagd, iedereen vond het erg lekker!Tomatensoep was helemaal goed, puree, kipjes, appeltaart
![]()
Alles! Jammie. Bijna alles helemaal op gegaan. En we hebben nog een kippenpoot over voor morgen!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij is oranjeen die wenkbrauwers, helemaal gecoiffeerd
Gaat helemaal goed komen, ik roep mn buurjongen anders wel ff, die wil Sjon zo graag voor zn superlensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, dan wil ik foto's van ingewanden die aan de lampen van de auto zitten!
Maes je bent echt om op te vreten zo leukquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Dit neem ik terug. Ik heb ze nu alle drie gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |